Įsivertinimo (refleksijos) forma mokytojams, skirta įsivertinti konkrečias vertinamąsias sritis (ugdymosi aplinka), vykdant teminį įsivertinimą.

3 SRITIS – UGDYMO(SI) APLINKA

Įsivertinimo (refleksijos) pildymo instrukcija.

Parašę įrodymus, įsivertinkite kriterijų remiantis tokiais kokybės lygmenimis:

3 – veiklos kokybė labai gera: pateikėte įrodymus, kad Jūsų darbui / grupės veiklai būdinga aiški, nuosekli, stipri vertinamo aspekto raiška.

2 – veiklos kokybė gera: pateikėte įrodymus, kad Jūsų darbui / grupės veiklai būdinga vertinimo aspekto raiška, bet ji dar turėtų būti tobulinama apimtimi (fiksuota ne visose veiklos situacijose). Veiklos kokybė galėtų būti tobulinama.

1 – veiklos kokybė minimali: pateikėte įrodymus, kad Jūsų darbui / grupės veiklai būdinga vertinamo aspekto raiška yra nežymi (tik pavieniai ženklai, pasireiškė tik tam tikroje situacijoje), veiklos kokybė turi būti tobulinama.

0 – veiklos kokybė nepriimtina – nepateikėte įrodymų, kad Jūsų darbui/grupės veiklai būdinga vertinamo aspekto raiška arba nustatėte, kad ji yra neigiama, tai yra veiklos kokybė yra nepakankama ir turi būti iš esmės tobulinama.

Užpildę kiekvieno rodiklio lentelę, reflektuokite: kas Jums gerai sekasi, ką norėtumėte patobulinti, ką konkrečiai galėtumėte padaryti per artimiausias savaites?

3.1.1. Ugdymo(si) aplinka yra patogi ir skatinanti imtis įvairios veiklos, individualiai, mažomis grupelėmis ar su visais grupės vaikais

3.1.1. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Trūksta ugdymosi priemonių
  2. Veiklos kokybei reikia tobulinimo,nes trūksta ugdymo priemonių
  3. Veiklos kokybei reikia tobulinimo. Nes trūksta priemonių ugdymui
  4. Dažnu atveju aplinka kuriama auklėtojos asmeniniais resursais
  5. Ugdymosi aplinka turėtu būti suskirstyta į atskiras erdves kiekvienai grupei.Taip vaikams būtų saugiau ir ramiau jaustis savo teritorijoje.
  6. Trūksta žaidimo kampelių, patogių vietų užsiėmimams.
  7. Mažai priemonių , kurios skatintų vaikus eksperimentuoti, tyrinėti.
  8. Grupės aplinka atitinka veikla su visa grupe, grupelių pasiskirstymui vietos per mažai.
  9. Grupė erdvi, patogi žaisti individualiai ir grupelėmis.
  10. Ugdymosi aplinka yra patogi, vaikai laisvai renkasi kur gali žaisti ir atlikti veiklas.
…Daugiau…

3.1.2. Ugdymo(si) aplinka suskirstyta į logiškai apibrėžtas mažesnes erdves (pagal ugdomas kompetencijas, veiklos centrus, kampelius ar kt.) su tam tikrai veiklai tinkamomis priemonėmis, skatinančiomis tyrinėti, žaisti ir ugdytis.

3.1.2. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Veiklos kokybę Reika tobulinti reikia daugiau ugdymo priemonių
  2. Trūksta ugdymo priemonių kampeliuose
  3. Trūksta atinkamų priemonių veikloms kampeliuose
  4. Grupių erdves nėra suskirstytos pagal ugdymo kompetencijas.Trūksta erdvių kurios skatintų vaikų kūrybiškumą ir žingeidumą.
  5. Trūksta tokių kampelių, ugdymo priemonių.
  6. Vaikams mažoka erdvės ,patalpos mažos, kad galėtų savarankiškai eksperimentuoti,; galėtų dirbti nedidelėmis grupelėmis.
  7. Kiek leidžia galimybės grupės aplinkoje yra kampelių su tam tikromis priemonėmis, kurios skatina tyrinėti, žaisti, ugdytis.
  8. Pagal galimybes grupė suskirstyta į mažas grupeles, kuriose vaikai gali žaisti.
  9. Grupė suskirstyta į atskiras vietas kur vaikai gali laisvai ir nevaržomai veikti.
  10. Per maža grupės patalpa, vaikai susikuria mobilias erdves kūrybiniams žaidimams. Turime tik kelis kampelius, kurie įrengti sekcijoje.
…Daugiau…

3.1.3. Aplinkoje įrengtos erdvės atsipalaidavimui ir ramybei, kur vaikai gali pabūti vieni ir pailsėti.

3.1.3. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Veiklos atsipalaidavimo erdvė įrengta
  2. Erdvė įrengta atsipalaiduoti
  3. Erdvė įrengta atsipalaidavimui
  4. Grupėse, kur vaikai ir ugdomi ir miega vienoje patalpoje, nėra galimybės fiziškai jiems būti vieniems
  5. Tokių erdvių nėra.
  6. Nėra tokių erdvių, kad vaikai galėtų atsipalaiduoti, apsiraminti, pabūti vieni.
  7. Manyčiau erdvių turėtų būti daugiau, jos turėtų būti atskiros nuo visų veiklų.
  8. Esant mažai grupės patalpai, atsipalaidavimui ir ramybei erdvė minimali.
  9. Nėra sudaryta sąlygų ramybės erdvei.
  10. Aplinkoje nėra atsipalaidavimo erdvės.
…Daugiau…

3.1.4. Užtikrinu, kad kiekvieną dieną teisės aktais nustatytą laiką, vaikai praleistų gryname ore; mokyklos lauko erdvės panaudojamos visapusiškam vaikų ugdymuisi.

3.1.4. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Lauko erdvės parengtos iš dalies
  2. Lauko erdvės parinktos dalinai
  3. Lauko erdvės nėra parengtos arba parengtos dalinai
  4. Esant drėgnam orui, vaikai išsitepa. Asfalto danga nesaugi, slidi, vaikai krenta, dažnos traumos, žolėje vaikai išsitepa.
  5. Aplinkos erdvės būtų panaudojamos vaikų ugdymuisi jei jos būtu įrengtos.Vaikai kiekvieną dieną pagal teisės aktus praleidžia gryname ore.
  6. Užtikrinu, kad vaikai praleistų kuo daugiau laiko lauke, bet lauko erdvėse reiktų daugiau įdomesnio inventoriaus.
  7. Lauko erdvėse galėtų būti nedidelės pavėsinės , kad vaikai lauke galėtų pabūti bet kokiu oru.
  8. Taip, vaikai kiekvieną dieną, jei tik leidžia oro sąlygos aktyviai laiką leidžia gryname ore. Jiems paruošiamos įvairios priemonės: žaislai, sporto inventorius.
  9. Lauko erdvių trūksta.
  10. Lauko erdvių trūksta.
…Daugiau…

3.1.1.1.Kas man gerai sekasi?

  1. Ugdymas iš meninės pusės
  2. Palaikyti tvarką ir higieną grupėje
  3. Kūrybinės veiklos - dailė
  4. Gerai sekasi bendradarbiaujant su auklėtoja, siekti gerų rezultatų vaikų lavinime, auklėjime.
  5. Atlikti savo darbą.
  6. Vaikų ugdymas, fizinis aktyvumas, priežiūra, bendravimas tiek su vaikais, tiek su tėveliais.
  7. Pasiūlyti ir organizuoti veiklas tiek visai vaukų grupei , tiek atskiroms grupelėmis.
  8. Organizuoti žaidimus, estafetes, lenktynes, kreidelių pagalba paruošti žaidybinių elementų.
  9. Prižiūrėti vaikus.
  10. Prižiūrėti vaikus.
…Daugiau…

3.1.1.2.Ką norėčiau patobulinti?

  1. Gėriau pasitobulinti darbui su spets poreikių vaikais
  2. Pasitobulinti darbui su spec.poreikio vaikais
  3. Priemonių skirtų ugdymui gausą, jų Įvairovę. Savęs asmeninį tobulinimąsi.
  4. Kiekvieną dieną stengiuosi tobulai atlikti savo darbą.
  5. Jeigu būtų patogesnė ugdymosi aplinka, daugiau ugdymo priemonių, darbas būtų produktyvesnis, malonesnis.
  6. Daugiau veiklose naudoti Steem metodų.
  7. Kadangi vaikams patinka siužetiniai-vaidmeniniai žaidimai norėtųsi, kad būtų staliukų, kelmelių ir pan.
  8. Lauko erdves reiktų tobulinti, sudaryti sąlygas vaikui žaisti.
  9. Lauko erdves.
  10. Daugiau dėmesio skirti vaikų fiziniam aktyvumui.
…Daugiau…

3.1.1.3. Ką planuoju pagerinti artimiausiomis savaitėmis?

  1. Kursai, seminarai bendradarbiavimas
  2. Kursai,seminarai
  3. Asmeninis tobulinimasis, kursai, seminarai, priemonių skirtų vaikų veikloms gamyba, grupės - įstaigos puošimas
  4. Artimiausiomis savaitėmis nėra planų .
  5. Turbūt nieko
  6. Daugiau į veiklas įtraukti eksperimentų.
  7. Įsigyti lauke naudojamą žaidimą tai, mėtymas į taikinį.
  8. Daugiau veiklos gamtoje su vaikais.
  9. Daugiau veiklos ir bendrų užsiėmimų su vaikais.
  10. Išmokyti vaikus naujų judriųjų žaidimų.
…Daugiau…

3.2.1. Kuriu su kiekvienu vaiku prieraišų individualų santykį (palaikau akių kontaktą, ramią ir dėmesingą veido išraišką, bendrauju balso tonu, reiškiančiu susidomėjimą, rūpestį ir supratimą, pasitelkiu atvirumą ir susidomėjimą rodančią kūno kalbą).

3.2.1. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Visada pasidomiu vaikų gyvenimo kokybę
  2. Domiuosiu vaikų gyvenimo kokybe
  3. Individualiai Domiuosi kiekvienu vaiku, jo gyvrnimu bei išgyvenimais, esama būsena, bendrauju du vaikų tėvais dėl vaiko stipriųjų ir silpnųjų pusių ir t.t.
  4. Stengiamasi ,kad vaikai jaustusi saugūs ir jų poreikiai būtu patenkinami.
  5. Tai labai priklauso ir individualiai nuo kiekvieno vaiko.
  6. Vaikai noriai eina į darželį, aktyviai imasi pasiūlytų veiklų.
  7. Kadangi kiekvienam vaikui svarbus buvimas su suaugusiuoju kuriamas individualus santykis palaikant akių kontaktą, reiškiamas susidomėjimas vaiko veikla, bei įsitraukimas žaidžiant žaidimus tiek stalo, tiek siužetinius-vaidmeninius.
  8. Vaikai jaučiasi saugūs ir mylimi.
  9. Vaikai jaučiasi saugūs, dažnai mus apsikabina, sako, kad myli.
  10. Bendraudama su vaiku palaikau akių kontaktą, gebu išklausyti ir įsiklausyti į vaiko norus, o esant reikalui taikau įvairius nusiraminimo būdus.
…Daugiau…

3.2.2. Aplinka yra turtinga įvairių socialinių sąveikų situacijomis (su kitais grupės vaikais, su tėvais, su kitais bendruomenės nariais).

3.2.2. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Aktyviai dalyvavimas bendruomenės įvairios šventės
  2. Vyksta bendruomenės šventės, šventės su tėvais
  3. Vyksta bendruomenės - įstaigos šventės, kuriuose dalyvauja visi įstaigos vaiko, dalyvavimas projektuose, išvykose, šventės su tėvais
  4. Vyksta bendradarbiavimas su tėvais ir kitomis darzelio grupėmis.
  5. Nėra kampelių, kur ramiai būtų galima pabendrauti su tėvais, kitais bendruomenės nariais.
  6. Vaikai ir tėvai aktyviai dalinasi savo pastebėjimais.
  7. Socialinių sąveikų situacijoms aplinka pakankama: vaikai randa veiklai su kitais vaikais žaidimų vietą, bei išsirenka netradicinę - kėdžių pagalba pasidaro uždarą erdvę.
  8. Šalia esantys kaimynai yra draugiški, palaikomi geri santykiai, kartais vedamos bendros veiklos.
  9. Vaikai palaiko glaudžius santykius su kaimynine grupe, kartu darome veiklas, žaidimų popietes, dalinamės žaislais.
  10. Kartu su kitos grupės to paties amžiaus vaikais vykdome bendras veiklas, dalyvaujame darželio visuomeniniame gyvenime.
…Daugiau…

3.2.2.1. Kas man gerai sekasi?

  1. Pagalba su kolegomis trpusavyje ruošiantis šventėms
  2. Pagalba pedagogui ruošiant šventes
  3. Išvykos, bendrystė su tėvais, dekoracijų gamyba
  4. Atlikti visas man pagal pareigybę priklausančias užduotis.
  5. Atlikti savo darbą.
  6. Bendrauti ir bendradarbiauti su tėvais.
  7. Pasirūpinti priemonėmis vaikų ugdymui atliepiančiomis vaikų susidomėjimą.
  8. Palaikyti gerus santykius su kolegėmis.
  9. Geri santykiai su kolegėmis, pasitikėjimas.
  10. Bendradarbiauti su kolegėmis ir grupės tėvais.
…Daugiau…

3.2.2.2.Ką norėčiau patobulinti?

  1. Tarpusavio santykių gerinimas
  2. Patobulinti santykius su kolegomis save
  3. Santykį su kolegomis
  4. Kiekvieną dieną stengiuosi tobulai atlikti savo darbą.
  5. Daugiau laiko rasti grupę lankantiems naujiems vaikams.
  6. Norėčiau grupės aplinkoje turėti interaktyvią lentą.
  7. Viskas gerai, nieko tobulinti nenorėčiau.
  8. Viskas gerai.
  9. Daugiau dėmesio skirti vaikų tarpusavio santykių ugdymui.
  10. Pagilinti psichologines žinias apie bendruomenės narių santykių kūrimą, gebėjimą jas taikyti savo veikloje.
…Daugiau…

3.2.2.3. Ką planuoju pagerinti artimiausiomis savaitėmis?

  1. Tobulinti bendradarbiavimą
  2. Save
  3. Save
  4. Visada stengiamasi pagerinti.
  5. Daugiau dėmesio skirti naujokams.
  6. Planuojama pagaminti priemonę vaikų ugdymui.
  7. Daugiau dėmesio skirti vaikams.
  8. Daugiau dėmesio skirti vaikams, kolegėms.
  9. Paskatinti tėvelius aktyviau įsijungti į darželio visuomeninį gyvenimą.
  10. Grįžtamojo ryšio, informacijos gavimą apie renginius ir veiklas įstaigoje ir mieste.
…Daugiau…

3.2.1. Vaikai mokosi saugoti aplinką, ir turi praktinių galimybių prisidėti prie aplinkos puoselėjimo (NL).

3.2.1. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Vaikai stengiasi saugoti savo grupėje esančius daiktus ir lauko inventorius
  2. Saugo grupės ir lauko inventorių
  3. Saugo grupės - lauko inventorių, prisideda prie aplinkos gerinimo.
  4. Vaikai yra įtraukiami į aplinkos puoselėjimą.
  5. Vaikai gali prisidėti prie aplinkos saugojimo ir puoselėjimo.
  6. Apžiūri ir pastebi darželio teritorijoje negerai paliktus daiktus, sulūžusį inventorių.
  7. Taip vaikai turi žinių apie aplinkos saugojimą, žino, apie rūšiavimą ir patys rūšiuoja.
  8. Vaikai yra mokomi saugoti lauko ir vidaus inventorių.
  9. Vaikai yra mokinami saugoti grupėje, lauke esančius daiktus.
  10. Vedamos teminės savaitės, skirtos aplinkosaugai, vaikai mokosi rūšiuoti atliekas. Lauke nešiukšlina, o jei ką ir randa, meta į šiukšliadėžę pavasarį padeda pasodinti savo pačių užaugintus gėlių daigus.
…Daugiau…

3.2.1. Vaikai dalyvauja planuojant, kuriant ir prižiūrint grupės aplinką (NL).

3.2.2. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Vaikai
  2. Vaikai savo darbais puošia aplinką
  3. Vaikų kūrybiniais darbeliais puošiama grupės aplinka
  4. Kiek tai leidžia grupės amžius.
  5. Vaikai yra per maži planuojant grupės aplinką, bet padeda ją prižiūrėti.
  6. Vaikai žino žaislų ir kitų priemonių paskirtį, naudoja juos atsakingai.
  7. Padedant suaugusiajam vaikai stengiasi , kad grupės aplinka būtų tvarkinga, žino, kad kiekvienas daiktas turi savo vietą ir tą daiktą, žaislą atras.
  8. Vaikai yra atsakingi už žaisliukų saugojimą, gėlyčių palaistymą.
  9. Vaikams yra ugdomas atsakomybės ir pareigos jausmas už žaislus, jų tvarką, prižiūri pasodintas gėles.
  10. Vaikai susitvarko žaidimo vietą, žaislus padeda į jiems skirtą vietą. Panaudotą popierių išneša į rūšiavimo konteinerį. Negadina grupės inventoriaus.
…Daugiau…

3.2.3. Vaikai naudoja jų amžiui tinkamas skirtingos paskirties priemones, informacines ir komunikacines technologijas.

3.2.3. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Trūksta ugdymosi priemonių
  2. Trūksta ugdymo priemonių
  3. Trūksta priemonių
  4. Vaikai saugiai ir tinkamai naudoja visas priemones
  5. Tų priemonių galėtų būti daugiau.
  6. Vaikai moka naudotis išmaničja lenta, planšetiniu kompiuteriu.
  7. Taip, stengiamasi, kad priemonės atitiktų vaikų amžių. Informacinių: grupėje yra pakankamai enciklopedijų, kitų knygų, kurios skatina vaikus vartant diskutuoti, dalintis pastebėjimais.
  8. Naudojamės sporto salėje sumontuotais įrenginiais.
  9. Naudojamės sporto salėje įmontuotais įrenginiais.
  10. Ne visada. Naudojasi interaktyviosiomis grindimis, šviesos stalu, grupės kompiuteriu. Smart lenta ne visada pavyksta norimu laiku pasinaudoti, nes būna užimta salė, kurioje ji randasi.
…Daugiau…

3.2.1. Siekdamas praturtinti vaikų ugdymąsi ir skatindamas jų socializaciją, naudoju už mokyklos sienų esančius bendruomenės išteklius ir į grupę kviečiu bendruomenės narius.

3.2.4. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Edukacijos isvykos į bendruomenes
  2. Išvykos ,edukacijos
  3. Išvykos, edukacijos
  4. Vyksta bendradarbiavimai su bendruomenes nariais
  5. Tai daroma labai retai dėl jauno vaikų amžiaus.
  6. Dažnai lankome įvairių įstaigų organizuojamose edukacijose.
  7. Vaikų ugdymąsi ir skatinant jų socializaciją siekiama į grupę pasikviesti sveikatos specialistę, kuri suteikia informacijos apie sveiką gyvenseną, vitaminus, saugumą. Taip pat socializuojamies vykdami į renginius mieste, bei laukiam atvykstančių į įstaigą.
  8. Bendradarbiaujam su socialiniais partreniais, dažnai išvykstame už darželio ribų, dalyvaudami įvairiose projektuose skleidžiame žinią apie mūsų darželį.
  9. Bendradarbiaujam su socialiniais partneriais, dažnai išvykstam už darželio ribų. Dalyvaujame įvairiuose projektuose.
  10. Pagal galimybes vykstam į edukacinius renginius, į grupę pasikviečiam sveikatos specialistę, bei kitus edukatorius. Bendradarbiaujam su Vitės progimnazija.
…Daugiau…

3.2.5. Ugdymo(si) aplinka skatina vaikus nevengti tam tikros jų amžiui tinkamos ugdymo(si) rizikos.

3.2.5.Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Skatintinama vaikų saviraiška
  2. Skatinana vaikų daviraiškamotyvuo
  3. Skatinama vaikų saviraiška
  4. Per žaidimus, lavindami smulkiąją ir stambiąją motoriką, vaikai skatinami imtis įvairios ugdymosi veiklos.
  5. Vaikai aktyviai bando naujas nežinomas veiklas, kurios suteikia naujos informacijos.
  6. Kadangi vaikai be galo smalsūs ir judrūs, ugdymosi aplinka ne kiek skatina, o susidaro tam tikros aplinkybės, bei situacijos.
  7. Ugdymo aplinka nėra rizikinga.
  8. Ugdymosi nėra rizikinga.
  9. Vaikų smalsumas kartais nugali rizikos faktorius.
  10. Vaikai eksperimentuoja, dalyvauja STEAM projektuose, įgyja saugaus elgesio įgūdžių sportuodami. Dalyvauja įvairiuose veiklose lauke, naudojasi lauko įrengimais, kurie atitinka saugos reikalavimus.
…Daugiau…

3.2.1.1.Kas man gerai sekasi?

  1. Stengsiuosi vaikikus motyvuoti
  2. Motyvuoti
  3. Motyvuoju nebijoti, eksperimentuoti
  4. Atlikti savo darbą
  5. Steem veiklos.
  6. Sudaryti kuo palankesnes, mažiau rizikos turinčią ugdymosi aplinką.
  7. Kalbėti su vaikais apie jų saugumą.
  8. Šnekėti su vaikais apie jų saugumą, slypinčius pavojus lauke, namuose.
  9. Užtikrinti vaikų saugumą įvairių veiklų metu.
  10. Užtikrinti saugumą renginių ir švenčių metu
…Daugiau…

3.2.2.2.Ką norėčiau patobulinti?

  1. Darbo kokybės tobulinimas
  2. Darbo kokybę
  3. Darbo kokybę
  4. Tobulinti grupės aplinką
  5. Veiklose naudoti daugiau eksperimentų.
  6. Tobula būtų, jei būtų grupėje vaikų skaičius mažesnis.
  7. -
  8. -
  9. Su vaikais dažniau pakalbėti sveikatos saugojimo temomis.
  10. Žinias vaikų turizmo renginių organizavimo klausimais.
…Daugiau…

3.2.2.3.Ką planuoju pagerinti artimiausiomis savaitėmis?

  1. Kokybės tobulinimas
  2. Darbo kokybę
  3. Darbo kokybe
  4. Artimiausi planai planuojami.
  5. Veiklose naudosiu daugiau interaktyvių žaidimų.
  6. Stengtis, kad grupės aplinka būtų saugi vaikams.
  7. -
  8. -
  9. Įgytas žinias seminarų metu, panaudoti veiklų su vaikais metu.
  10. Dalyvausiu kartu su mokytojomis edukaciniame renginyje mieste.
…Daugiau…

1. Srities UGDYMOSI APLINKA bendras įsivertinimas: Kokia patirtimi galėčiau pasidalinti su kolegomis

  1. Kuo daugiau galintis idėjomis
  2. Iš kolegų daugiau pasiimti pagalbos
  3. Neapsisunkinti gyvenimo, i tam tikrus dalykus reaguoti ramiau
  4. Su kolegomis savo įvertinimais pasidalinsime susirinkimo metu.
  5. Ugdymosi aplinka ne visai atitinka mano ir vaikų poreikių. Su kolegėmis dalinamės patirtimis, problemomis, bandom kartu jas spręsti.
  6. Kaip panaudoti tam tikrus Steem metodus įvairiose veiklose.
  7. Tinkama ugdymosi aplinka ta, kurioje vaikai gali jaustis saugiai, įdomi ir pritaikyta pagal vaikų amžių, skatinanti reikšti mintis, leidžianti atsiskleisti kūrybiniams gebėjimams, suskirstyta į tam tikras erdves, kuriose vaikai gali užsiimti norima ir patinkančia veikla. Norint, kad ugdytųsi vaikų socialinė kompetencija, reikėtų sudaryti kartu su vaikais grupės taisykles, kad vaikai jų laikytųsi, mokytųsi bendravimo su bendraamžiais ir gebėtų spręsti įvairias situacijas. O grupės taisyklės pritaikytos visiems atvejams ir kūrybiškumui, ir žaidimams, ir buičiai ir t.t.
  8. Kad pasidalintų matytais katalogais, kitų darželių ugdymosi aplinka.
  9. Galiu pasidalinti matytais ugdymosi aplinkos apstatymais.
  10. Pasidžiaugti savo ugdytinių pasiekimais, vykdant STEM veiklas.
…Daugiau…

2. Srities UGDYMOSI APLINKA bendras įsivertinimas: Kokios pagalbos norėčiau iš kolegų?

  1. Tarpusavio bendravimo
  2. Patirties
  3. Bendrystės. Motyvacijos
  4. Šiuos klausimus aptarsime susitikime .
  5. Didesnio bendradarbiavimo, atvirumo.
  6. Daugiau dalintis gerąja patirtim.
  7. Domintų udymosi aplinkos pritaikymas, kuris visada pasiteisina...
  8. Kad padėtų susitvarkytį ugdymosi aplinką, ją puoselėti ir gražinti.
  9. Norėčiau , kad kolegės padėtų puoselėti ir gražinti ugdymosi aplinką.
  10. Glaudesnio bendradarbiavimo, pasidalinimo gerąja patirtimi.
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą