Įsivertinimo (refleksijos) forma mokytojams, skirta įsivertinti konkrečias vertinamąsias sritis (ugdymosi aplinka), vykdant teminį įsivertinimą.

3.2.2. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Vaikai
  2. Vaikai savo darbais puošia aplinką
  3. Vaikų kūrybiniais darbeliais puošiama grupės aplinka
  4. Kiek tai leidžia grupės amžius.
  5. Vaikai yra per maži planuojant grupės aplinką, bet padeda ją prižiūrėti.
  6. Vaikai žino žaislų ir kitų priemonių paskirtį, naudoja juos atsakingai.
  7. Padedant suaugusiajam vaikai stengiasi , kad grupės aplinka būtų tvarkinga, žino, kad kiekvienas daiktas turi savo vietą ir tą daiktą, žaislą atras.
  8. Vaikai yra atsakingi už žaisliukų saugojimą, gėlyčių palaistymą.
  9. Vaikams yra ugdomas atsakomybės ir pareigos jausmas už žaislus, jų tvarką, prižiūri pasodintas gėles.
  10. Vaikai susitvarko žaidimo vietą, žaislus padeda į jiems skirtą vietą. Panaudotą popierių išneša į rūšiavimo konteinerį. Negadina grupės inventoriaus.
  11. Vaikai išsako savo nuomonę su kokias žaislais ar priemonėmis pageidauja veikti, pasiūlo, kur jos turėtų būti išdėstytos. Visada tvarko savo darbo vietą ir grupę.
  12. Vaikai tvarko savo lauko ir grupės erdves.
  13. Vaikai tvarko grupę, serviruoja stalus.
  14. Vaikai jau žino taisykles, ne visada pavyksta jų laikytis.
  15. Skatiname vaikus prižiūrėti savo artimą aplinką, susitvarkyti po savęs, rūšiuoti.
  16. Gruoėj vaikai turi įsipareigojimų, budi, prižiūri tvarką, mokosi savitvarkos. Mokosi tausoti grupės inventorių.
  17. Nedalyvauja