Įsivertinimo (refleksijos) forma mokytojams, skirta įsivertinti konkrečias vertinamąsias sritis (ugdymosi aplinka), vykdant teminį įsivertinimą.
3 SRITIS – UGDYMO(SI) APLINKA
Įsivertinimo (refleksijos) pildymo instrukcija.
Parašę įrodymus, įsivertinkite kriterijų remiantis tokiais kokybės lygmenimis:
3 – veiklos kokybė labai gera: pateikėte įrodymus, kad Jūsų darbui / grupės veiklai būdinga aiški, nuosekli, stipri vertinamo aspekto raiška.
2 – veiklos kokybė gera: pateikėte įrodymus, kad Jūsų darbui / grupės veiklai būdinga vertinimo aspekto raiška, bet ji dar turėtų būti tobulinama apimtimi (fiksuota ne visose veiklos situacijose). Veiklos kokybė galėtų būti tobulinama.
1 – veiklos kokybė minimali: pateikėte įrodymus, kad Jūsų darbui / grupės veiklai būdinga vertinamo aspekto raiška yra nežymi (tik pavieniai ženklai, pasireiškė tik tam tikroje situacijoje), veiklos kokybė turi būti tobulinama.
0 – veiklos kokybė nepriimtina – nepateikėte įrodymų, kad Jūsų darbui/grupės veiklai būdinga vertinamo aspekto raiška arba nustatėte, kad ji yra neigiama, tai yra veiklos kokybė yra nepakankama ir turi būti iš esmės tobulinama.
Užpildę kiekvieno rodiklio lentelę, reflektuokite: kas Jums gerai sekasi, ką norėtumėte patobulinti, ką konkrečiai galėtumėte padaryti per artimiausias savaites?