Įsivertinimo (refleksijos) forma mokytojams, skirta įsivertinti konkrečias vertinamąsias sritis (ugdymosi aplinka), vykdant teminį įsivertinimą.

3 SRITIS – UGDYMO(SI) APLINKA

Įsivertinimo (refleksijos) pildymo instrukcija.

Parašę įrodymus, įsivertinkite kriterijų remiantis tokiais kokybės lygmenimis:

3 – veiklos kokybė labai gera: pateikėte įrodymus, kad Jūsų darbui / grupės veiklai būdinga aiški, nuosekli, stipri vertinamo aspekto raiška.

2 – veiklos kokybė gera: pateikėte įrodymus, kad Jūsų darbui / grupės veiklai būdinga vertinimo aspekto raiška, bet ji dar turėtų būti tobulinama apimtimi (fiksuota ne visose veiklos situacijose). Veiklos kokybė galėtų būti tobulinama.

1 – veiklos kokybė minimali: pateikėte įrodymus, kad Jūsų darbui / grupės veiklai būdinga vertinamo aspekto raiška yra nežymi (tik pavieniai ženklai, pasireiškė tik tam tikroje situacijoje), veiklos kokybė turi būti tobulinama.

0 – veiklos kokybė nepriimtina – nepateikėte įrodymų, kad Jūsų darbui/grupės veiklai būdinga vertinamo aspekto raiška arba nustatėte, kad ji yra neigiama, tai yra veiklos kokybė yra nepakankama ir turi būti iš esmės tobulinama.

Užpildę kiekvieno rodiklio lentelę, reflektuokite: kas Jums gerai sekasi, ką norėtumėte patobulinti, ką konkrečiai galėtumėte padaryti per artimiausias savaites?

Rezultatai yra viešai prieinami

3.1.1. Ugdymo(si) aplinka yra patogi ir skatinanti imtis įvairios veiklos, individualiai, mažomis grupelėmis ar su visais grupės vaikais

3.1.1. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.1.2. Ugdymo(si) aplinka suskirstyta į logiškai apibrėžtas mažesnes erdves (pagal ugdomas kompetencijas, veiklos centrus, kampelius ar kt.) su tam tikrai veiklai tinkamomis priemonėmis, skatinančiomis tyrinėti, žaisti ir ugdytis.

3.1.2. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.1.3. Aplinkoje įrengtos erdvės atsipalaidavimui ir ramybei, kur vaikai gali pabūti vieni ir pailsėti.

3.1.3. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.1.4. Užtikrinu, kad kiekvieną dieną teisės aktais nustatytą laiką, vaikai praleistų gryname ore; mokyklos lauko erdvės panaudojamos visapusiškam vaikų ugdymuisi.

3.1.4. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.1.1.1.Kas man gerai sekasi?

3.1.1.2.Ką norėčiau patobulinti?

3.1.1.3. Ką planuoju pagerinti artimiausiomis savaitėmis?

3.2.1. Kuriu su kiekvienu vaiku prieraišų individualų santykį (palaikau akių kontaktą, ramią ir dėmesingą veido išraišką, bendrauju balso tonu, reiškiančiu susidomėjimą, rūpestį ir supratimą, pasitelkiu atvirumą ir susidomėjimą rodančią kūno kalbą).

3.2.1. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.2.2. Aplinka yra turtinga įvairių socialinių sąveikų situacijomis (su kitais grupės vaikais, su tėvais, su kitais bendruomenės nariais).

3.2.2. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.2.2.1. Kas man gerai sekasi?

3.2.2.2.Ką norėčiau patobulinti?

3.2.2.3. Ką planuoju pagerinti artimiausiomis savaitėmis?

3.2.1. Vaikai mokosi saugoti aplinką, ir turi praktinių galimybių prisidėti prie aplinkos puoselėjimo (NL).

3.2.1. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.2.1. Vaikai dalyvauja planuojant, kuriant ir prižiūrint grupės aplinką (NL).

3.2.2. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.2.3. Vaikai naudoja jų amžiui tinkamas skirtingos paskirties priemones, informacines ir komunikacines technologijas.

3.2.3. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.2.1. Siekdamas praturtinti vaikų ugdymąsi ir skatindamas jų socializaciją, naudoju už mokyklos sienų esančius bendruomenės išteklius ir į grupę kviečiu bendruomenės narius.

3.2.4. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.2.5. Ugdymo(si) aplinka skatina vaikus nevengti tam tikros jų amžiui tinkamos ugdymo(si) rizikos.

3.2.5.Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

3.2.1.1.Kas man gerai sekasi?

3.2.2.2.Ką norėčiau patobulinti?

3.2.2.3.Ką planuoju pagerinti artimiausiomis savaitėmis?

1. Srities UGDYMOSI APLINKA bendras įsivertinimas: Kokia patirtimi galėčiau pasidalinti su kolegomis

2. Srities UGDYMOSI APLINKA bendras įsivertinimas: Kokios pagalbos norėčiau iš kolegų?