Įsivertinimo (refleksijos) forma mokytojams, skirta įsivertinti konkrečias vertinamąsias sritis (ugdymosi aplinka), vykdant teminį įsivertinimą.

3.2.1. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas

  1. Vaikai stengiasi saugoti savo grupėje esančius daiktus ir lauko inventorius
  2. Saugo grupės ir lauko inventorių
  3. Saugo grupės - lauko inventorių, prisideda prie aplinkos gerinimo.
  4. Vaikai yra įtraukiami į aplinkos puoselėjimą.
  5. Vaikai gali prisidėti prie aplinkos saugojimo ir puoselėjimo.
  6. Apžiūri ir pastebi darželio teritorijoje negerai paliktus daiktus, sulūžusį inventorių.
  7. Taip vaikai turi žinių apie aplinkos saugojimą, žino, apie rūšiavimą ir patys rūšiuoja.
  8. Vaikai yra mokomi saugoti lauko ir vidaus inventorių.
  9. Vaikai yra mokinami saugoti grupėje, lauke esančius daiktus.
  10. Vedamos teminės savaitės, skirtos aplinkosaugai, vaikai mokosi rūšiuoti atliekas. Lauke nešiukšlina, o jei ką ir randa, meta į šiukšliadėžę pavasarį padeda pasodinti savo pačių užaugintus gėlių daigus.
  11. Apie gamtos saugojimą vaikai sužino vedamose veiklose. Praktiškai prisideda rūšiuodami atliekas, dalyvaudami aplinkosaugos projektuose, akcijoje ,,Darom". Lopšelio -darželio kieme sodina ir prižiūri gėles.
  12. Vaikai susipažįsta su grupės ir lauko erdvių taisyklėmis
  13. Grupėje auginame gėles, sodiname kieme, laistome.
  14. Vaikai jau tvarkosi grupę, pastebi šiukšles,jas nuneša į šiukšliadėžę.
  15. Manau, jog taip, nes skatiname vaikus prižiūrėti savo artimą aplinką, susitvarkyti po savęs, rūšiuoti.
  16. Grupėje yra rengiamos edukacinės valandėlės su visuomenės sveikatos specialiste aplinkosaugos temomis.