Įsivertinimo (refleksijos) forma mokytojams, skirta įsivertinti konkrečias vertinamąsias sritis (ugdymosi aplinka), vykdant teminį įsivertinimą.
3.1.1.1.Kas man gerai sekasi?
Ugdymas iš meninės pusės
Palaikyti tvarką ir higieną grupėje
Kūrybinės veiklos - dailė
Gerai sekasi bendradarbiaujant su auklėtoja, siekti gerų rezultatų vaikų lavinime, auklėjime.
Atlikti savo darbą.
Vaikų ugdymas, fizinis aktyvumas, priežiūra, bendravimas tiek su vaikais, tiek su tėveliais.
Pasiūlyti ir organizuoti veiklas tiek visai vaukų grupei , tiek atskiroms grupelėmis.
Organizuoti žaidimus, estafetes, lenktynes, kreidelių pagalba paruošti žaidybinių elementų.
Prižiūrėti vaikus.
Prižiūrėti vaikus.
Gebu sudominti vaikus, įtraukti į naujas veiklas- STEAM.
Užtikrinti veiklą nemiegantiems vaikams.
Gebu paskatinti vaikus imtis įvairios veiklos.
Gerai sekasi išnaudoti erdvę ramiems žaidimas.
Gebu nukreipti vaikus į atskiras erdves pagal jų norą.
Mano nuomone, man geriausiai sekasi atrasti bendrą ryšį su kiekvienu vaiku individualiai.
Bendravimas ir bendradarbiavimas su ugdytiniais , kolegėmis, ugdytinių tėvais. Stengiuosi atliepti kiekvieno vaiko poreikius, pagal galimybes dirbti individualiai .