Įsivertinimo (refleksijos) forma mokytojams, skirta įsivertinti konkrečias vertinamąsias sritis (ugdymosi aplinka), vykdant teminį įsivertinimą.
3.2.3. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas
Trūksta ugdymosi priemonių
Trūksta ugdymo priemonių
Trūksta priemonių
Vaikai saugiai ir tinkamai naudoja visas priemones
Tų priemonių galėtų būti daugiau.
Vaikai moka naudotis išmaničja lenta, planšetiniu kompiuteriu.
Taip, stengiamasi, kad priemonės atitiktų vaikų amžių. Informacinių: grupėje yra pakankamai enciklopedijų, kitų knygų, kurios skatina vaikus vartant diskutuoti, dalintis pastebėjimais.
Naudojamės sporto salėje sumontuotais įrenginiais.
Naudojamės sporto salėje įmontuotais įrenginiais.
Ne visada. Naudojasi interaktyviosiomis grindimis, šviesos stalu, grupės kompiuteriu. Smart lenta ne visada pavyksta norimu laiku pasinaudoti, nes būna užimta salė, kurioje ji randasi.
Vaikai nepakankamai savo veikloje naudoja IKT priemones. Reikėtų planšetinių kompiuterių, priešmokyklinėse grupėse interaktyvių lentų.
Daugiausiai naudojamės interaktyviom grimdimis, žaisliniais kompiuteriais, Smart lenta, grupės kompiuteriu.
Naudojasi šviesos stalu, žaidžia vaikiškais kompiuteriais, interaktyviomis grindimis.
Naudojasi kompiuteriu, šviesos stalu, interaktyviomis grindimis, Smart lenta.
Taip, vaikai naudoja jų amžiui tinkamas skirtingos paskirties priemones, IKT.
Stengiuosi paruošti oagal galimybes temos savaitei priemones mokėjimui mokytis( plakatai, stendinė medžiaga, enciklopedijos, interaktyvi lenta, interaktyvios grindys, eksperimentai, stebėjimai, tyrinėjimai. Tai tėveliai gali matyti grupės elektroniniame dienyne vaiko veiklos.