Įsivertinimo (refleksijos) forma mokytojams, skirta įsivertinti konkrečias vertinamąsias sritis (ugdymosi aplinka), vykdant teminį įsivertinimą.
3.2.3. Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas
Trūksta ugdymosi priemonių
Trūksta ugdymo priemonių
Trūksta priemonių
Vaikai saugiai ir tinkamai naudoja visas priemones
Tų priemonių galėtų būti daugiau.
Vaikai moka naudotis išmaničja lenta, planšetiniu kompiuteriu.
Taip, stengiamasi, kad priemonės atitiktų vaikų amžių. Informacinių: grupėje yra pakankamai enciklopedijų, kitų knygų, kurios skatina vaikus vartant diskutuoti, dalintis pastebėjimais.
Naudojamės sporto salėje sumontuotais įrenginiais.
Naudojamės sporto salėje įmontuotais įrenginiais.
Ne visada. Naudojasi interaktyviosiomis grindimis, šviesos stalu, grupės kompiuteriu. Smart lenta ne visada pavyksta norimu laiku pasinaudoti, nes būna užimta salė, kurioje ji randasi.