„STARBUCKS“ Lietuvoje

Sveiki, gerbiami respondentai!

Ši apklausa skirta įvertinti galimybes įvesti Starbucks prekės ženklą į Lietuvos rinką. Mūsų tikslas – suprasti, kaip vartotojai reaguotų į prekės ženklą, ar jie mokėtų sumokėti didesnę kainą už vardą, kaip vertintų lietuviškų skonių įtraukimą į meniu, bei kuri lokacija būtų palankiausia naujai parduotuvei. Jūsų atsakymai mums padės tobulinti pasiūlymus ir geriau suprasti rinkos poreikius.

Maloniai kviečiame atsakyti į apklausos klausimus. Dėkojame už jūsų laiką ir nuomonę!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Kokia yra Jūsų amžiaus grupė?

Ar esate girdėję apie „Starbucks“ prekinį ženklą?

Ar Jums svarbu naujų prekinių ženklų atsiradimas Lietuvoje?

Kaip dažnai kavą geriate ne namuose? (kavinėje, išsinešimui)

Ar sutiktumėte sumokėti aukštesnę kainą už „Starbucks“ kavą?

Kiek procentų virš vidutinės kainos būtumėte pasirengęs(-usi) sumokėti?

Ar norėtumėte, kad „Starbucks“ pasiūlytų lietuviškus skonius? (kava su tinginio ar šakočio sirupu)

Kuri vieta, Jūsų nuomone, būtų tinkamiausia naujai „Starbucks“ kavinei?

Kodėl rinktumėtės „Starbucks“ kavą, o ne konkurentų?

Mažai svarbu
Labai svarbu

Ar manote, kad klientų lojalumo programos padidintų Jūsų susidomėjimą „Starbucks“?

Jei kaina ir kokybė aitiktų Jūsų lūkesčius kaip dažnai lankytumėtės „Starbucks“ kavinėje?

Ar manote, kad aukštos kokybės aptarnavimas „Starbucks“ kavinėse būtų būtinas?

Ar užtektų vienos didelės „Starbucks“ kavinės Jūsų mieste ar geriau kelios mažesnės?

Ar norėtumėte, kad Lietuvoje atsidarytų tarptautinis kavinių tinklas „Starbucks“?