Pilnas anketų sąrašas

Darbuotojų socialinio saviveiksmingumo ir jų konfliktų su bendradarbiais sprendimo strategijų sąsajos

Kviečiame dalyvauti tyrime visus šiuo metu nevadovaujamose pareigose dirbančius asmenis, ne jaunesnius nei 18 metų.ĮvadasTai yra informuoto sutikimo dalyvauti tyrime forma. Joje pateikta svarbi informacija apie šį tyrimą. Prašome išsamiai susipažinti su šia informacija, kad galėtumėte išreikšti savo sutikimą arba nesutikimą dalyvauti tyrime.Tyrėjai ir tyrimo tikslasTyrimą vykdo Vytauto Didžiojo universiteto Psichologijos katedros Psichologijos bakalauro studijų programos 4 kurso studentė  Rūta Sutkaitienė. Tyrimu siekiama išsiaiškinti, kaip darbuotojų socialinis saviveiksmingumas yra susijęs su jų konfliktų sprendimo taikomomis strategijomis konfliktuose su bendradarbiais. Tyrimui vadovauja prof. dr. Loreta Bukšnytė-Marmienė.Tyrimo procedūraTyrime kviečiami dalyvauti visi šiuo metu nevadovaujamose pareigose dirbantys asmenys, ne jaunesni nei 18 metų. Tyrimo metu Jūs šioje elektroninėje formoje turėsite užpildyti du klausimynus ir atsakyti į keletą socio-demografinių klausimų. Dalyvavimas tyrime truks apie 10-15 min.Dalyvavimo ir pasitraukimo sąlygosDalyvavimas tyrime yra savanoriškas. Net sutikus dalyvauti, Jūs turite teisę pasitraukti iš tyrimo bet kuriuo metu.Dalyvavimo tyrime rizika ir naudaDalyvavimas tyrime Jums neturėtų sukelti didesnių išgyvenimų nei patiriate kasdieniame gyvenime. Jeigu tyrimo metu pajausite, kad išgyvenate nemalonius jausmus, iš tyrimo galėsite pasitraukti bet kuriuo metu. Tikimasi, kad gauti rezultatai padės geriau paaiškinti svarbią, tačiau mažai tyrinėtą sąsają tarp darbuotojų socialinio saviveiksmingumo ir jų konfliktų su bendradarbiais sprendimo strategijų. Konfidencialumas ir duomenų saugojimasBet kokia informacija, kuri bus surinkta tyrimo metu išliks konfidenciali ir bus prieinama tik tyrėjai, bakalauro baigiamojo darbo vadovei ir recenzentui. Visa gauta informacija bus naudojama tik mokslinio darbo tikslais.Siekiant išsaugoti konfidencialumą Jūsų pildoma apklausos forma bus anoniminė. Tyrimo duomenys, apgynus baigiamąjį bakalauro darbą, bus 5 metus saugomi slaptažodžiu apsaugotoje elektroninėje laikmenoje.Tyrimo duomenų panaudojimo tikslai ir duomenų sunaikinimasTyrimo metu surinkti duomenys bus naudojami tik moksliniais tikslais ir viešinami tik apibendrinti. Pasibaigus tyrimui visi internetinės apklausos metu surinkti duomenys internetinėje apklausų portalo paskyroje bus ištrinti ir perkelti į elektroninę laikmeną. Praėjus 5 metams po darbo baigiamojo gynimo visi duomenys bus pilnai sunaikinti. Kadangi tyrimas yra anoniminis, negalėsite kreiptis dėl Jūsų duomenų pašalinimo iš duomenų masyvo, nes nebus galimybės atsekti Jūsų duomenų.KontaktaiJei turite klausimų ar pageidaujate detalesnės informacijos apie tyrimą tiek tyrimo eigoje, tiek po jo galite kreiptis į tyrimo vykdytoją Rūtą Sutkaitienę, el. paštu: [email protected], kad sutikdami (-os), jūs:✔ Susipažinote su dokumentu ir supratote jame pateiktą informaciją.✔ Suprantate, kad Jūsų dalyvavimas yra savanoriškas ir Jūs turėsite galimybę pasitraukti iš tyrimo bet kuriame etape.✔ Sutinkate, kad šiame tyrime sukaupti duomenys būtų analizuojami ir apibendrinami moksliniais tikslais.

Hidroponikos sistemų naudojimas

Results29
Gerbiami respondentai,Esu Vilniaus kolegijos bakalauro studijų IV kurso agroverslo technologijų studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą, norėdamas išsiaiškinti potencialių hidroponikos sistemų naudotojų poreikius bei lūkesčius. Tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe.Kviečiu atsakyti į apklausos klausimus, užtruksite apie 5 minutes.Iš anksto dėkoju už bendradarbiavimą.Apklausa yra anoniminė.

Apklausa transporto užsakovams

Gerb. respondentai,Esu Mykolo Romerio universiteto, logistikos vadybos magistro studijų studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas -  išsiaiškinti, su kokiomis transportavimo problemomis susiduria užsakovai, kokie svarbiausi kriterijai yra užsakant transportą, koks transportavimo būdas yra priimtiniausias ir paklausiausias, ko tikimasi iš Lietuvos logistikos įmonių.Apklausa yra visiškai anonimiška ir gauti rezultatai bus naudojama tik mano magistriniame darbe.Atsakyti į klausimus truks iki 10 minučių. Dėkoju už skirtą laiką!

Kosmetikos ir grožio parduotuvėms vartotojų lojalumą lemiantys veiksniai

Results124
Gerbiamas respondente,Klaipėdos universiteto verslo vadybos studentė atlieka vartotojų lojalumą lemiančių veiksnių tyrimą, kurio pagrindinis tikslas išsiaiškinti, kokie veiksniai nulemia vartotojų lojalumą kosmetikos ir grožio prekių parduotuvėms. Prašau Jūsų atvirai atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Ši anketa yra anoniminė, duomenys bus apibendrinti ir panaudoti studentės magistriniame darbe.

Lean metodų taikymo įtaka darbuotojų pasitenkinimui darbu

Gerbiamas respondente,Esu Evelina Šilanskienė, Vilniaus universiteto Kokybės vadybos programos II kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra nustatyti, kokią įtaką Lean metodų taikymas daro darbuotojų pasitenkinimui darbu.Maloniai kviečiu Jus prisidėti prie tyrimo tikslo siekimo bei atsakyti į anoniminę apklausą, kurios pildymas užtruks iki 5 min.Ačiū už Jūsų skirtą laiką!

Turizmo paslaugų Kauno mieste analizė

Sveiki. Ši apklausa sudaryta siekiant išsiaiškinti turizmo paslaugų poreikį Kaune. Anketa anoniminė. Anketos rezultatai viešai nepublikuojami.Kviečiu atsakyti tik tuos kurie yra buvę Kaune.Būčiau labai dėkinga jeigu skirtumėte laiko užpildyti apklausai, iš anksto dėkoju už jūsų laiką

ISTORIJŲ PASAKOJIMO VAIZDO REKLAMOSE VEIKSMINGUMO TYRIMAS

Results34
Sveiki, esu Vytauto Didžiojo universiteto, reklamos vadybos programos, magistro II kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį magistro darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – empiriškai patikrinti teoriškai pagrįstus būdus taikomus vaizdo reklamose istorijų pasakojimo veiksmingumui gerinti. Anketa yra anoniminė, tyrimo metu gauti rezultatai bus naudojami tik moksliniais tikslais. Atsakydami į klausimus sugaišite vos kelias minutes. Iš anksto dėkoju už Jūsų skirtą laiką.  

Kino filmų anonsų įtaka vartotojo elgsenai

Gerb. respondente,Esu „Vilnius Tech“ universiteto kūrybinių industrijų IV kurso studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą apie tai, kaip kino anonsai veikia vartotojus eiti į kino sales ir pamatyti tam tikrus filmus. Šios apklausos tikslas – sužinoti kokie yra vartotojų kino anonsų žiūrėjimo ypatumai ir kaip tam tikri anonsuose vaizduojami efektai gali paveikti vartotoją.Šios anketos duomenys išliks anonimiški ir bus naudojami tik tyrimo tikslams bei baigiamojo darbo rengimui, todėl konfidencialumas garantuojamas.Anketos užpildymas gali trukti nuo 10 iki 15 minučių. Dėkoju už skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus!

Apklausa skirta gamybinių įmonių darbuotojams arba darbuotojams, kurie turi patirties gamybinėse įmonėse.

Results9
Apklausa skirta gamybinių įmonių darbuotojams arba darbuotojams, kurie turi patirties gamybinėse įmonėse.Laba diena,Atliekame tyrimą kuriuo siekiama išsiaiškinti gamybinių įmonių patirtį derinant Lean/Agile filosofijas, bei ERP/MES sistemas. Apklausa yra visiškai anoniminė, rezultatai bus naudojami tik magistro baigiamojo darbo rašymo tikslams ir užims ne ilgiau kaip 4 minutes.Iš anksto dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus!