Įsivertinimo (refleksijos) forma mokytojams, skirta įsivertinti konkrečias vertinamąsias sritis (ugdymosi aplinka), vykdant teminį įsivertinimą.
3.2.5.Įrodymai, pastebėjimai, veiklos kokybės įsivertinimo pagrindimas
Skatintinama vaikų saviraiška
Skatinana vaikų daviraiškamotyvuo
Skatinama vaikų saviraiška
Per žaidimus, lavindami smulkiąją ir stambiąją motoriką, vaikai skatinami imtis įvairios ugdymosi veiklos.
Vaikai aktyviai bando naujas nežinomas veiklas, kurios suteikia naujos informacijos.
Kadangi vaikai be galo smalsūs ir judrūs, ugdymosi aplinka ne kiek skatina, o susidaro tam tikros aplinkybės, bei situacijos.
Ugdymo aplinka nėra rizikinga.
Ugdymosi nėra rizikinga.
Vaikų smalsumas kartais nugali rizikos faktorius.
Vaikai eksperimentuoja, dalyvauja STEAM projektuose, įgyja saugaus elgesio įgūdžių sportuodami. Dalyvauja įvairiuose veiklose lauke, naudojasi lauko įrengimais, kurie atitinka saugos reikalavimus.
Vaikų smalsumas kartais nugali rizikos faktorius.
Vaikai mėgsta išbandyti žaidimo įrengimus, skirtus didesniems vaikams.
Vaikai smalsūs, viską nori išbandyti. Suaugęs tada turi būti šalia.
Ugdytiniai yra mokinami išbandyti, kuo įvairesnę mokymosi medžiagą ir jos pateikimo būdus.
Rizikų visada yra. Daugiau diskutuoti su ugdytiniais sveikatos saugojimo temomis.