Įsivertinimo (refleksijos) forma mokytojams, skirta įsivertinti konkrečias vertinamąsias sritis (ugdymosi aplinka), vykdant teminį įsivertinimą.
3.1.1.2.Ką norėčiau patobulinti?
Gėriau pasitobulinti darbui su spets poreikių vaikais
Pasitobulinti darbui su spec.poreikio vaikais
Priemonių skirtų ugdymui gausą, jų Įvairovę. Savęs asmeninį tobulinimąsi.
Kiekvieną dieną stengiuosi tobulai atlikti savo darbą.
Jeigu būtų patogesnė ugdymosi aplinka, daugiau ugdymo priemonių, darbas būtų produktyvesnis, malonesnis.
Daugiau veiklose naudoti Steem metodų.
Kadangi vaikams patinka siužetiniai-vaidmeniniai žaidimai norėtųsi, kad būtų staliukų, kelmelių ir pan.
Lauko erdves reiktų tobulinti, sudaryti sąlygas vaikui žaisti.
Lauko erdves.
Daugiau dėmesio skirti vaikų fiziniam aktyvumui.
Poilsio ar ramių kampelių grupėse įrengimą.
Atnaujinti grupės inventorių.
Skirti daugiau lavinamųjų žaidimų vaikams.
Daugiau grupės ir sporto salės inventoriaus.
Norėčiau patobulinti savo metodines kompetencijas (IKT; elgesio ir emocijų sutrikimą turinčių vaikų ugdymo(si) metodai, būdai).
Trūkstant specialistų specialių poreikių turintiems vaikams klausau seminarų, domiuosi, lankausi miesto mastu rengiamuose atvirose veiklose, dažniau dalyvauti edukacinėse išvykose.