Klientų aptarnavimo vertinimas Informacinių technologijų verslo sektoriuje - kopija
Laba diena, esu Greta Maziukaitė – Dumbliauskienė, Vilniaus universiteto Verslo vystymo magistro programos studentė. Domiuosi klientų aptarnavimo padėties IT verslo sektoriuje gerinimu. Šiuo metu rengiu magistro darbą tema „Klientų aptarnavimo vertinimas ir gerinimo galimybės informacinių technologijų verslo sektoriuje (UAB „Sistemų valdymo konsultacijos“ pavyzdžiu)“.
Kreipiuosi į Jus su prašymu atsakyti į žemiau pateiktus klausimus.
Jūsų pareigos?
Kiek laiko dirbate šiose pareigose?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Kiek laiko dirbate su UAB "SVK" moduliais?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Su kokiais moduliais dirbate? (galimi keli atsakymo variantai)
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Kaip dažnai ir kokių problemų iškyla su UAB „SVK“ moduliais ir dėl to Jums reikia kreiptis į klientų aptarnavimo centrą?
Kokius susisiekimo kanalus naudojate bendraudami su klientų aptarnavimo centru? (Įvertinkite kiekvieno iš jų dažnumą)
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Kaip greitai bėdos yra išsprendžiamos?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti