Klientų aptarnavimo vertinimas Informacinių technologijų verslo sektoriuje - kopija
Kaip dažnai ir kokių problemų iškyla su UAB „SVK“ moduliais ir dėl to Jums reikia kreiptis į klientų aptarnavimo centrą?
sugriuva ataskaitos, po atnaujinimų kartojasi tos pačios klaidos
dažniausiai problemos atsiranda po programos atnaujinimo
didžiąja dalį atnaujintos informacijos reikia suvesti patiems, o po atnaujinimų ne retai genda ir jau gerai veikiantys moduliai
dažnai atsitinka po programos atnaujinimo darbų
kreipiuosi bent kartą per mėnesį, dažniausiai dėl programos užstrigimo
po programos atnaujinimų pasitaiko netikslumų, tiesiog išsikraipo kai kurie duomenys
visos problemos iškyla po sistemos atnaujinimo, kažko naujo įdiegimo ar įstatymų pasikeitimo. Per tiek metų dar nėra, kad programa gerai veiktų, daug ko dar trūksta
po sistemos atnaujinimo dažnai ataskaitos sugeneruoja neteisingus duomenis