Klientų aptarnavimo vertinimas Informacinių technologijų verslo sektoriuje - kopija

Kaip dažnai ir kokių problemų iškyla su UAB „SVK“ moduliais ir dėl to Jums reikia kreiptis į klientų aptarnavimo centrą?

  1. sugriuva ataskaitos, po atnaujinimų kartojasi tos pačios klaidos
  2. dažniausiai problemos atsiranda po programos atnaujinimo
  3. didžiąja dalį atnaujintos informacijos reikia suvesti patiems, o po atnaujinimų ne retai genda ir jau gerai veikiantys moduliai
  4. dažnai atsitinka po programos atnaujinimo darbų
  5. kreipiuosi bent kartą per mėnesį, dažniausiai dėl programos užstrigimo
  6. po programos atnaujinimų pasitaiko netikslumų, tiesiog išsikraipo kai kurie duomenys
  7. visos problemos iškyla po sistemos atnaujinimo, kažko naujo įdiegimo ar įstatymų pasikeitimo. Per tiek metų dar nėra, kad programa gerai veiktų, daug ko dar trūksta
  8. po sistemos atnaujinimo dažnai ataskaitos sugeneruoja neteisingus duomenis
  9. retai
  10. retkarčiais