TĖVŲ (GLOBĖJŲ) IR PEDAGOGŲ BENDRADARBIAVIMAS GERINANT IKIMOKYKLINIO UGDYMO VAIKŲ SU SPECIALIAISIAIS POREIKIAIS SOCIALINIUS ĮGŪDŽIUS - kopija

Gerbiami mokytojai,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijjos, Verslo fakulteto, III kurso ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studijų programos studentė Jevgenija Dulko. 

Atlieku tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti tėvų (globėjų) ir pedagogų bendradarbiavimą gerinant ikimokyklinio ugdymo vaikų su specialiaisiais poreikiais socialinius įgūdžius. 

Tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe. 

Anketa yra anoniminė, gauti duomenys nebus viešai skelbiami ar kitaip publikuojami.

Man labai svarbi Jūsų nuomonė, kuriai išreikšti užtruksite 10-15min.

 

1. Koks Jūsų išsilavinimas?

2. Jūsų pedagoginio darbo stažas

3. Su kokio ikimokyklinio amžiaus vaikais dirbate?

4. Ar Jūsų grupėje yra vaikui, turintys specialiųjų poreikių?

5. Kokių specialiųjų poreikių turintys vaikai lanko Jūsų grupę? Su kokiais vaiko elgesio sunkumais susidūriate ?

  1. Elgesys sunkumai
  2. Nera
  3. Jokiu
  4. Uzdaresni
  5. Elgesio
  6. Polinkis I autism. Netinkamas vaiko amziui elgesys
  7. Emociju elgesio
  8. Elgesio. Uzsispyrimas, nenoras dalyvauti veiklose
  9. Elgesio problemos. Agresija, uzsispyrimas, tycinis pyktibinis elgesys
  10. Autizmas, dauno sindromas, mišrus raidos sutrikimas. Mokymosi, bendravimo sunkumai.
…Daugiau…

6. Kaip suprantate, kas yra vaikų socialiniai įgūdžiai?

  1. Elgesio bruozai, charakterio savybes kurios nepadeda vaikui bendrauti su kitais, arba apsunkina bendravima
  2. Bendravimas elgesys grupeje namie
  3. Bendravimas su bendraamziais, suaugusiais
  4. Elgesys visuomeneje
  5. Elgesys visuomeneje
  6. Elgesio bruozai
  7. Elgesio bruozai
  8. Elgesio visuomeneje
  9. Vaikų elgesys bendraujant
  10. Gebėjimas kurti ryšį su artima aplinka (bendraamžiai, suaugusieji).
…Daugiau…

7. Kaip Jūs manote, kokių socialinių įgūdžių labiausiai trūksta vaikams su specialiaisias poreikiais, lankantiems jūsų grupe?

  1. Problemu sprendimo bendradarbiavimas.
  2. Yra uzdaresniu drasesniu
  3. Jokiu
  4. Problemu sprendimo
  5. Netinkamas vaiko elgesys
  6. Bendravimo elgesio kontroles
  7. Elgesio
  8. Netinkamas elgesys su aukletoja su draugais
  9. Bendravimo elgesio
  10. Bendradarbiavimo
…Daugiau…

8. Kaip manote, ar yra svarbus pedagogų ir tėvų bendradarbiavimas dirbat su vaikais turinciais spec. poreikių?

9. Kaip Jūs manote, kas labiausiai lemia mokytojų ir tėvų bendradarbiavimą, dirbant su vaikais turinčiais spec.poreikių?

10. Jūsų nuomone, kokios priežastys apsunkina pedagogų ir tevų bendradarbiavimą?

  1. Tevu Puolimas, reikalavimai.
  2. Nenoras bendrauti
  3. Nenoras bendradarbiauti
  4. Nemokejimas pateikti informacijos, ir nemokejimas isgirsti
  5. Nenoras bendradarbiautio
  6. Nenoras bendradarbiauti
  7. Kartais tiek mokytojai tiek tevai nenori apsikrauti papilloma veikla ir viska palieka kaip yra
  8. Tevai nenori veltis tiesiog isklauso situacija ir pamirsta
  9. Tevai nenori girdeti apie problemas
  10. Tėvų nenorėjimas pripažinti, kad jų vaikui reikalinga pagalba.
…Daugiau…

11. Kokiais metodais vadovaudamiesi palaikote bendradarbiavimo rysį tarp pedagogo ir tevų?

  1. Pokalbis zinutes
  2. Pokalbis
  3. Pokalbiai
  4. Pokalbis. Susirinkimai, zinutes
  5. Pokalbiai
  6. Pokalbis SMS mesenger
  7. Pokalbis
  8. Pokalbis
  9. Pokalbiai
  10. Bendravimas, tiek sugrupės pedagogais, tiek su vgk.
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą