TĖVŲ (GLOBĖJŲ) IR PEDAGOGŲ BENDRADARBIAVIMAS GERINANT IKIMOKYKLINIO UGDYMO VAIKŲ SU SPECIALIAISIAIS POREIKIAIS SOCIALINIUS ĮGŪDŽIUS - kopija

10. Jūsų nuomone, kokios priežastys apsunkina pedagogų ir tevų bendradarbiavimą?

  1. Tevu Puolimas, reikalavimai.
  2. Nenoras bendrauti
  3. Nenoras bendradarbiauti
  4. Nemokejimas pateikti informacijos, ir nemokejimas isgirsti
  5. Nenoras bendradarbiautio
  6. Nenoras bendradarbiauti
  7. Kartais tiek mokytojai tiek tevai nenori apsikrauti papilloma veikla ir viska palieka kaip yra
  8. Tevai nenori veltis tiesiog isklauso situacija ir pamirsta
  9. Tevai nenori girdeti apie problemas
  10. Tėvų nenorėjimas pripažinti, kad jų vaikui reikalinga pagalba.
  11. Tėvų nenoras pripažinti sunkumų. Pedagogų požiūris.
  12. Tėvai permeta atsakomybę uū Jų vaiką pedagogams
  13. Tėvų nepripažinimas vaiko sutrikimų.
  14. Tėvų nenoras pripažinti tiesios
  15. Tėvų nesidomejimas vaiko ugdymu
  16. Nesusikalbėjimas,tėvų nepripažinimas kad jų vaikas ypatingas
  17. Tevu nenorėjimas diskutuoti apie esama problema, aukletoju nemokejimas tinkamai perduoti informacija apie susidariusia situacija
  18. Nenoras dometis vaiko elgesiu darželyje
  19. Nenoras išgirsti
  20. Tevai nereaguoja arba viska nuleidžia juokais
  21. Tėvų nenoras bendradarbiauti.
  22. Tevu nesidomejimas vaiko ugdymu
  23. Tevu nenoras pripažinti jog vaikuii reikia pagalbos
  24. Tevu ignoravimas
  25. Įvairios
  26. Oi...
  27. Tėvai senorita pripažinti, kad vaikas turi problems ir ham reikalinga specialists pagalba.
  28. Nenorėjimas pripažinti esančios problemos
  29. Nenoras palaikyti santyki
  30. Nenoras bendrauti
  31. Tevu nenoras isklausyti apie susidariusia situacija
  32. Tevu nepripazinimas jog vaikui truksta igudziu ir vaikas turi spec poreikiu. Tevai vengia kontakto
  33. Tėvu nenoras bendradarbiauti
  34. Laiko stoka, supratingumas
  35. Tėvų nenoras priimti ir neigimas vaiko sunkumų.
  36. Neprofesionaliai sudaryta ši anketa
  37. Tarpusavio bendravimas.
  38. Tevu uždarumas.
  39. Tėvų nenoras pripažinti vaiko specialiųjų poreikių, nenoras dalyvauti ugdymo procese.
  40. Nenoras įsitraukti į vaiko ugdymą ir bendradarbiavima kartu.
  41. Nesusikalbėjimai tarp administracijos ir tėvų
  42. .
  43. Tėvų nenoras pripažinti vaiko sutrikimų.
  44. Tėvų nepripažinimas akivaizdžių faktų apie vaiko esamą sutrikimą, nepasidalinimas abipusis, su kokiais sunkumais susiduriama namie ir darželyje
  45. Tėvai nesigilina į vaiko raidos problemas, nesuvokia bendravimo reikšmės, kartais slepia vaiko elgesio ypatumus
  46. Abėjingumas tikslui pasiekti.
  47. Trūksta lėšų dėl tokių vaikų pagalbinių priemonių ugdyme, spec. pagalbos, medicininės pagalbos specialistų įsitraukimo
  48. Nenoras pripažinti vaiko bėdų.
  49. Laiko stoka, skubėjimas.