TĖVŲ (GLOBĖJŲ) IR PEDAGOGŲ BENDRADARBIAVIMAS GERINANT IKIMOKYKLINIO UGDYMO VAIKŲ SU SPECIALIAISIAIS POREIKIAIS SOCIALINIUS ĮGŪDŽIUS - kopija

Gerbiami mokytojai,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijjos, Verslo fakulteto, III kurso ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studijų programos studentė Jevgenija Dulko. 

Atlieku tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti tėvų (globėjų) ir pedagogų bendradarbiavimą gerinant ikimokyklinio ugdymo vaikų su specialiaisiais poreikiais socialinius įgūdžius. 

Tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe. 

Anketa yra anoniminė, gauti duomenys nebus viešai skelbiami ar kitaip publikuojami.

Man labai svarbi Jūsų nuomonė, kuriai išreikšti užtruksite 10-15min.

 

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Koks Jūsų išsilavinimas?

2. Jūsų pedagoginio darbo stažas

3. Su kokio ikimokyklinio amžiaus vaikais dirbate?

4. Ar Jūsų grupėje yra vaikui, turintys specialiųjų poreikių?

5. Kokių specialiųjų poreikių turintys vaikai lanko Jūsų grupę? Su kokiais vaiko elgesio sunkumais susidūriate ?

6. Kaip suprantate, kas yra vaikų socialiniai įgūdžiai?

7. Kaip Jūs manote, kokių socialinių įgūdžių labiausiai trūksta vaikams su specialiaisias poreikiais, lankantiems jūsų grupe?

8. Kaip manote, ar yra svarbus pedagogų ir tėvų bendradarbiavimas dirbat su vaikais turinciais spec. poreikių?

9. Kaip Jūs manote, kas labiausiai lemia mokytojų ir tėvų bendradarbiavimą, dirbant su vaikais turinčiais spec.poreikių?

10. Jūsų nuomone, kokios priežastys apsunkina pedagogų ir tevų bendradarbiavimą?

11. Kokiais metodais vadovaudamiesi palaikote bendradarbiavimo rysį tarp pedagogo ir tevų?