Socialine reklama

Si apklausa skirta diplominiui darbui apie Socialines reklamos poveikio principus.

1.Ar žinote kas yra socialinė reklama?

2.Ar Jums yra tekę matyti socialinę reklamą?

3.Ar Jūsų nuomone socialinė reklama yra reikalinga?

4.Ar Jums atrodo, jog socialinių reklamų yra pakankamai?

5.Socialinė reklama jums atrodo:

6.Kokia Jums atrodo socialinės reklamos paskirtis?

kita

  1. Lietuvoje per mazai soc. reklamu, kai kurios, pvz. apie smurta pries vaikus mokykloje, greitai uzsibaigia ir atsiranda reklama apie tai, kaip gerai, kad musu vaikai gali is viso mokytis.....
  2. Reklamos įstatyme turėtų atsirasti papildymas dėl socialinės reklamos finansavimo. Gamybininkai ir prekybininkai tam tikrą nuošimtį nuo reklamai skiriamų lėšų privalėtų skirti socialinei reklamai. Kitaip ji ir toliau liks podukros vietoje.
  3. priversti susimąstyti
  4. skatinti visuomenes samoninguma
  5. .
  6. sukelti pokyčius
  7. Ir dar daug kitu paskirciu butu galima isvardinti

7.Ar socialinė reklama skiriasi nuo įprastos reklamos? Kodėl?

  1. soc. reklma atspindi realu gyvenima.
  2. Taip skiriasi, nes yra ne pelno siekianti. Ji sekia informuoti gyventuojus, perspeti arba pakviesti į visuomeninį renginį ir pan.
  3. Ne, nes ji siulo "pirkti" tam tikra elegsi
  4. Skiriasi, nes daugiau orientuota į žmogaus psichologiją.
  5. socialine reklama nesiekia naudos sau
  6. Socialine reklama nesiekiama pelno. Ji skirta atkreipti visuomenės dėmesį į socialines problemas, skatinti jas spręsti, atsisakyti žalingų visuomenei ir sau pačiam įpročių, paskatinti imtis kokių nors veiksmų kad pasipriešinti visuomenėje vykstantiems neigiamiems reiškiniams.
  7. Taip skiriasi, nes paprasta reklama skatina pirkti ir vartoti, o tuo tarpu socialinė verčia pagalvoti ir veikti kitaip, nei taip daroma buvo iki pamatymo soc. reklamos
  8. Socialinė reklama neturėtų kelti pasipelnymo tikslų. Tai sveikos gyvensenos, gamtos ir išteklių tausojimo, protingos elgsenos visuomenėje ir bendravimo reklama.
  9. Socialine reklama skirta keisti visuomenes mastyma, o ne parduoti paslauga ar preke
  10. Taip, ji yra pelno nesiekianti reklama.
…Daugiau…

8. Kokių socialinių reklamų Jums atrodo labiausiai reikia?

  1. apie seima, apie nesitvarkyma mokyklose, zlugdanti asmenybes ugdyma, mokytoju nekopetentinguma, gydytoju nearsakinguma...
  2. Orientuotu i vaikus bei jaunima.
  3. Patyčios mokykloje ir prieš rasizmą
  4. susijusios su ligomis, gyvybe, vaikais is globos namu
  5. Skirtų alkoholio prevencijai, nukreiptų prieš emigraciją (tokių iš vis neteko matyti), globalizmą, ekologines problemas.
  6. prevencinių ir tolerancijos
  7. Žr 7 pnktą
  8. Skatinanciu tolerancija.Nukreiptu pries smurta.
  9. Padedančių susimastyti apie žalingus ypročius, bei informuojančios kur būtų galima kreiptis pagalbos norint gyditis nuo priklausomybės ligų.
  10. narkotikai, prostitucija...
…Daugiau…

9. Kas Jūsų nuomone turėtų finansuot socialines reklamas?

  1. valstybe
  2. NVO
  3. Valstybė ir visi, kas gali
  4. valstybe
  5. valstybe
  6. valstybė, įvairūs fondai.
  7. vyriausybė, bei atskiros ministerijos
  8. Tai turi būti ne tik valstybės, bet ir gamybininkų garbės reikalas.
  9. Vyriausybe, kulturos ministerija
  10. Tam atitinkamos valstybės institucijos
…Daugiau…

10. Kur Jūsų manymu socialinė reklama yra labiausiai pastebima?

11. Kokia socialinė reklama Jums geriausiai įsiminė?

  1. apie berniuka, kuris skriaudziamas mokykloje ir neturi kam pasiguosti
  2. Apie saugos dirzus
  3. Vairavimas išgėrus
  4. nedelsk. vezio
  5. Moteris pakabinta ant kablių
  6. kukis ir medutis
  7. Gamtosauginė
  8. Visi skirtingi visi lygus kampanijos reklam "neskubek nurasyti"
  9. žodis ne žvirblis :D
  10. vairavimas neblaiviam
…Daugiau…

12. Kokias emocijas „Ji” Jums sukėlė?

  1. skaudzias, nes labai gaila vaiku, mano pacios dukra patycias patyre pradineje mokykloje ir maciau kaip tai ja paveike
  2. Teigiamas
  3. Neigiamas
  4. baime, rupesti
  5. Šokiravo
  6. teigiamas ir šiltas
  7. Aplinką, kurioje gyvename, privalome tausoti visi ir negailėti laiko bei nereikalauti atpildo už jos tvarkymą
  8. teigiamas
  9. liudnas
  10. neigiamas zinoma, vercia susimąstyti, isgauti sau pazadą nesielgti priesingai socialinės reklamos tema.
…Daugiau…

13. Kokio pobūdžio socialinę reklamą Jūs laikote nepriimtiną viešam rodymui?

  1. nepadoria
  2. Įžeidžianti "kitokių" žmonių teises (kitakalbiai, "spalvoti", kitataučiai ir kt. mažumos), erotinės reklamos.
  3. Apie seksualine orientacija, nes vaikams sunku tai suvokti.
  4. Tokios dar nemačiau, visos priimtinos.
  5. bet kokia zalinga
  6. Manau socialinėse reklamose galima imtis ir drastiškų vaizdavimo priemonių
  7. visos soc. reklamos geros
  8. Įžeidžainti, grubi, dviprasmiška
  9. ten kur demonstruojamas kraujas.
  10. Visos socialinės reklamos turi tam tikrą naudą.
…Daugiau…

14. Kaip vertinate šokiruojančio tipo socialines reklamas?

  1. jei gerai sokiruoja, tai ir gerai vertinu
  2. Neigiamai (nors šoko busenoje greičiau pradedama kalbeti apie esama problemą)
  3. Nei teigiamai, nei neigiamai
  4. Labai teigiamai.
  5. teigiamai
  6. Teigiamai. Tačiau ne visos turėtų būti tokios. Kartais kai kuriuos žmonės šokiruojantys vaizdai ar užrašai gali kaip tik atbaidyti, žmogus užsiblokuos ir nebenorės galvoti apie ką tik pamatytą informaciją.
  7. Teigiamai, jos auklėja labiau nei paprastas moralas per televiziją
  8. Manau, ne ta sritis, kad tokio pobūdžio reklamą čia reiktų naudoti. Nemalonu akims ir ausims, kai pradedama gąsdinti ir moralizuoti, vietoje to, kad suteiktų daugiau naudingos informacijos. Ypač nepriimtina šokiruojanti vaizdinė lauko reklama
  9. teigiamai
  10. Dažniausiai šokiruojančio pobūdžio reklamos būna apie rūkyma ar alkoholizmą, manau jos nėra veiksmingos.
…Daugiau…

15. Kaip vertinate šokiruojančio tipo socialinių reklamų poveikį vaikams?

Kita... (Arba atsakymo papildymas)

  1. vaikai labai patenkinti, kai parodoma teisybe, nes mokykloje moko vieno, o palaiko issisokelius ir reksnius ir nemegsta ramiu vaiku
  2. Vaikai ypatingai jautrūs ir imlūs bet kokiai reklamai. Todėl reklamos kūrėjai ypač turėtų būti apdairūs ir jausti pilietinę atsakomybę, kuriant tokią reklamą ir ją skleidžiant Manau nekenktų panagrinėti bent vieną soc. reklamos pavyzdį ir apie ją padiskutuoti. Juk 16 klausimas negali būti kategoriškas
  3. Kiekvienas paauglys pamatęs reklamą tarkim apie rūkymą tikrai nesusimąsto. Nes tarkim paėmes savo pirmąją cigaretę jis tikrai nenusprendžia kad nuo šios cigaretės rukys visą gyvenimą, kol nepakliūna į pinkles.
  4. manau gali buti ir teigiamu ir neigiamu emociju, ju labai laki vaizduote, su vaikais reikia atsargiai elgtis...
  5. per maziems vaikams, tai i nauda neiseitu, bet vyresnio amziaus vaikams butu visai pravartu pamatyti, kas vyksta realybeje, kad jie ugdytu teigiamus yprocius, mastyma kuo anksciau
  6. Priklauso nuo to, kokio lygio reklama yra šokiruojanti.
  7. ir teigiamai ir neigiamai , ziurint kokia butent yra reklama
  8. nemanu, kad tai blogai, nes nuo pat mažens vaikui reiktų suvokti, kokią žalą gali padaryti alkoholis ar kitą
  9. Vaikai - ne ta auditorija, kuria reikia ziauriom priemonem bandyti paveikti - juos uztenka sudominti, kitokiais budais palenkti
  10. teigiamai, jei tėvai bus pakankamai protingi, kad vaikui paaiškinti, ką ta reklama turėjo pasakyti.
…Daugiau…

16. Kaip manote ar Lietuvoje rodomos socialinės reklamos šokiruoja?

17. Jūsų lytis?

18. Jūsų amžius?

19. Šeiminė padėtis?

20. Jūsų išsilavinimas?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą