Socialine reklama

Kita... (Arba atsakymo papildymas)

  1. vaikai labai patenkinti, kai parodoma teisybe, nes mokykloje moko vieno, o palaiko issisokelius ir reksnius ir nemegsta ramiu vaiku
  2. Vaikai ypatingai jautrūs ir imlūs bet kokiai reklamai. Todėl reklamos kūrėjai ypač turėtų būti apdairūs ir jausti pilietinę atsakomybę, kuriant tokią reklamą ir ją skleidžiant Manau nekenktų panagrinėti bent vieną soc. reklamos pavyzdį ir apie ją padiskutuoti. Juk 16 klausimas negali būti kategoriškas
  3. Kiekvienas paauglys pamatęs reklamą tarkim apie rūkymą tikrai nesusimąsto. Nes tarkim paėmes savo pirmąją cigaretę jis tikrai nenusprendžia kad nuo šios cigaretės rukys visą gyvenimą, kol nepakliūna į pinkles.
  4. manau gali buti ir teigiamu ir neigiamu emociju, ju labai laki vaizduote, su vaikais reikia atsargiai elgtis...
  5. per maziems vaikams, tai i nauda neiseitu, bet vyresnio amziaus vaikams butu visai pravartu pamatyti, kas vyksta realybeje, kad jie ugdytu teigiamus yprocius, mastyma kuo anksciau
  6. Priklauso nuo to, kokio lygio reklama yra šokiruojanti.
  7. ir teigiamai ir neigiamai , ziurint kokia butent yra reklama
  8. nemanu, kad tai blogai, nes nuo pat mažens vaikui reiktų suvokti, kokią žalą gali padaryti alkoholis ar kitą
  9. Vaikai - ne ta auditorija, kuria reikia ziauriom priemonem bandyti paveikti - juos uztenka sudominti, kitokiais budais palenkti
  10. teigiamai, jei tėvai bus pakankamai protingi, kad vaikui paaiškinti, ką ta reklama turėjo pasakyti.
  11. Jie ir taip sugadinti
  12. Kaip ir betkokių dalykų nuolatinis vartojimas išugdo arba priklausomybę, arba imunitetą. Pastaruoju atvėju nuolat žiūrint kraupius vaizdus, jų efektivingumas teisiog susilpnėja.
  13. Reklama paleidžiama kaip šoko terapija turetų būti ištirta psichologų ir ekspertų, kad netinkamai nesužalotų vaikų psichikos.
  14. Ju psichologija gali paveikti ivairiai tdl reiketu siuo klausimu teirautis vaiku psichologu
  15. Nevertinu nei teigiamai, nei neigiamai. Tokios reklamos reikalingos, o šiuo atveju klausimas kyla dėl apskritai reklamos ir televizijos poveikio vaikams. Neužtenka diskutuoti vien dėl tokio pobūdžio socialinių reklamų.
  16. Vaikai yra smalsūs ir atviri. Nuo realistiško reklamų (ar filmų ir kt.) turinio juos reikia ne drausti, - o verčiau siekti, kad jie suprastų turinį/žinutę.
  17. Na, šokiruot juk galima ne tik rodant kraujus... Tad subtilesnis šokiravimas palies saugusįjį, o vaikai nesupras. (Spausčiau 15 klausime ant 3)
  18. jei tai gali paknekti vaiku psichikai, neigiamai, kitu atveju teigiamai
  19. yra labai yvairiu reklamu, temu ir viso to parodymu variantu, kuriuos amtome kekviena diena.. apie visuos juos galima diskutuoti atskirai.
  20. Vaikai yra naivus,tarkim kai filme intymaus pokalbio metu pasakoma "saudai tusciais" vaikas supranta, jog kai herojus saudo ginklu, jo soviniai buna tusti... Tevai yra tam, kad vaikui iskilus klausimam viska suprantamai "jo kalba" ir jo suvokimo lygyje" perteiktu...na jei tai butina. p.s. 16 klausimo atsakymo papildymas: sokiravo apie avarijas (kai mergaite skrido pro langa/ kai pasakojo kitos tapacios reklamoje, kas vyksta avarijos metu/ "ar dar zaisi?" o kitos buvo nuobodokos, arba erzino tiesmukumas - lyg vertimas daryti kaip pageidauja kazkas, o ne leidziama susimastyti)
  21. vaikai alaus reklama turi matyti nuo pat vaikystes kad zinotu kas ju laukia kai sukaks 7 metai:)
  22. kazkoks laipsnis ne per atviro sokiravimo suprantamo ir orientuoto i suaugusius turi buti, kitaip reklama neisimins ir neveiks.
  23. nezinau