Socialine reklama

7.Ar socialinė reklama skiriasi nuo įprastos reklamos? Kodėl?

  1. soc. reklma atspindi realu gyvenima.
  2. Taip skiriasi, nes yra ne pelno siekianti. Ji sekia informuoti gyventuojus, perspeti arba pakviesti į visuomeninį renginį ir pan.
  3. Ne, nes ji siulo "pirkti" tam tikra elegsi
  4. Skiriasi, nes daugiau orientuota į žmogaus psichologiją.
  5. socialine reklama nesiekia naudos sau
  6. Socialine reklama nesiekiama pelno. Ji skirta atkreipti visuomenės dėmesį į socialines problemas, skatinti jas spręsti, atsisakyti žalingų visuomenei ir sau pačiam įpročių, paskatinti imtis kokių nors veiksmų kad pasipriešinti visuomenėje vykstantiems neigiamiems reiškiniams.
  7. Taip skiriasi, nes paprasta reklama skatina pirkti ir vartoti, o tuo tarpu socialinė verčia pagalvoti ir veikti kitaip, nei taip daroma buvo iki pamatymo soc. reklamos
  8. Socialinė reklama neturėtų kelti pasipelnymo tikslų. Tai sveikos gyvensenos, gamtos ir išteklių tausojimo, protingos elgsenos visuomenėje ir bendravimo reklama.
  9. Socialine reklama skirta keisti visuomenes mastyma, o ne parduoti paslauga ar preke
  10. Taip, ji yra pelno nesiekianti reklama.
  11. zinoma skiriasi, visu pirma tai ji daznaiusiai nieko nepardavineja... ir temos buna tokios apie kurias didzioji visuomenes dalis mieliau nutyletu... ji tiesiog ydomesne...
  12. Žinoma. Ji nekomercinio pobūdžio, siekia kitokių tikslų.
  13. Be abejo, komercinės reklamos tikslas yra pritraukti klientu, kurie atnestu kuo didesni pelna, skatintu isgyti, vartoti, naudotis tam tikromis prekemis, paslaugomis.. socialinės reklamos tikslas priversti susimąstyti, kiek galima keisti blogus įprocius, netinkamą gyvenimo budą, mažinti nusikalstatumą, apeliuojama į žmogaus jausmus, sąžinę ir pan.
  14. Skiriasi.Reklamuojamu objektu.
  15. Taip, skiriasi. Ji turėtų būti aktualesnė.
  16. skiriasi. ji nereklamuoja kažkokios prekės, neskatina kažko pirkti, ji padeda žmonėms susivokti (pvz reklama apie saugos diržus) socialine reklama, manau, siekiama kurti draugišką, atsakingą, sąžiningą ir tt visuomenę
  17. skiriasi , nes ji nesiekia pelno
  18. taip,nes socialinese reklamos demesys kreipiamas ne i daikto reklama, o i socialines problemas
  19. žinoma, kad skiriasi, nes ši reklama nesiekia to pačio kaip įprasta reklama, ši reklama sieke atkreipti visuomenės dėmesį, kad ir į paliktus ar skriaudžiamus vaikus ir pan.
  20. taip
  21. Skiriasi etiskumu, grieztesniais reikalavimais jai, stipresniais ivaizdziais
  22. Daug prastesne (gamybos atzvilgiu)
  23. skiriasi, nes jos tikslas ne parduoti prekes, o atkreipti demesi i problemas.
  24. Skiriasi, stengiamasi atkreipti demesi ne komerciniais tikslais
  25. ir taip, ir ne. is principo pagrindinis skirtumas turbut yra tas, kad socialines reklamos viena is funkciju - auklejamoji, t.y. daznai ji skatina ko nors NE daryti, o komercine reklama atvirksciai - ka nors daryti: pirkti, vartoti ir t.t.
  26. skiriasi, nes tai - ne komercinis produktas, o bandymas atkreipti visuomenės dėmesį į tam tikras visuomenės elgesio problemas.
  27. skiriasi, socialinė reklama nesiekia materialios naudos.
  28. Taip. Socialinėse reklamose dažniausiai nereklamuojami daiktai.
  29. Ji skirta ne pardavimu sktinimui, o siekia atkreipti visuomenes demesi i tam tikras aktualius ir opius visuomeninius reiskinius.
  30. Taip skiriasai. Kodėl? Todėl, kad socealinės reklamos paskirtis yra ne nurodyti konkrečius produktus ar paslaugas, o ugdyti jų vartojimo įpročius.
  31. taip,skiriasi, nes ji atlieka prevensine funkcija. Daroma nesiekiant komerciniu tikslu.
  32. nzn
  33. Skiriasi, nes dažniausiai socialinė nėra komercinio pobūdžio, bent jau neturėtų tokia būti.Ir apeliuoja į žmogišąsias vertybes
  34. Taip, ji turi zmogaus viduje suketi klausima kodel? ir ji versti keistis, keisti blogus yprocius ar veiksmus.
  35. Nesiskire
  36. todel, kad skiriasi
  37. socialine reklama propoguoja žmogiškasias vertybes, o komercine turi tik vieną tikslą: apmulkintį pirkėją, ir siekti kuo dydesnio pleno sau bei akcininkams.
  38. Nerekianti ir nepigi, o solidi
  39. Skiriasi, nes didzioji dalis socialines reklamos Lietuvoje yra labai primityvi
  40. Nes priešingai nei įprasta reklama, socialinė skirta ne parduoti - ji siekia kitų tikslų.
  41. Nesiskiria, nes tai irgti reklama
  42. Socialinė kuriama ne dėl pinigų.
  43. tai ne komercija
  44. Skiriasi, ns paskirtis n4ra priversti zmogu pirkti vienoki ar kitoki produkta, o jo spaskirtis atkreipti demesi i egzistuojanciaproblema
  45. Taip, nes nereklamuojamos prekes ar paslaugos.
  46. Aisku, kad skiriasi, Inguli :))))) o todel, kad dazniausiai soc.reklama yra prevencinio tipo, o ne tokia, kuri reklamina koki nesamoninga krema nuo celiulito, ir taip stengiasi ji prastumti. Nu man biski sunku snd reiksti mintis, sorry.. :)))
  47. taip,
  48. taip, juk tikslas socialines reklamos yra nekomercinis
  49. Skiriasi, giliau pasibeldžia į mano vidų.
  50. Skiriasi savo apipavidalinimu, reklamuojamu objektu ir savo paskirtimi.
  51. Taip, tai nera komercines reklamos.
  52. Skiriasi tik pobūdžiu
  53. Skiriasi. Socialinė reklama be pagražinimo, parodo kas vyksta iš tikrųjų, bet visi tai mato ar nori matyti. O įprasta reklama tai tiesiog sukurta graži pasakėlė.
  54. Ji skirta žmonių sunorminimui
  55. zinoma, socialines reklamos kita paskirtis, todel ir pati reklama turi skirtis
  56. Taip, skiriasi. Nes paprasta reklama reklamuoja tik daukta,o socialine reklama - tai poziuris i kazkoki reiskini.
  57. Taip, ji turi daug savitu espektu uz ka ir yra uzsitarvavusi SOCIALINI varda
  58. Taip. Todėl, kad jos paskirtis visai kita.
  59. Taip, ji skirta supratimui plesti, privercianti ziurova susimastyti...paprasta reklama skirta fiziniams poreikiams tenkinti...(va jos tai per daug)
  60. geriau jau rodytu alaus reklama, vis maloniau:)
  61. taip ji labiau orientuota i dvasinius visuomenes poreikiius
  62. e, nes kurimo principai tie patys
  63. iprastos reklamos tikslas parduoti preke, o socialines turi kita paskirte
  64. ne, nebent jos tikslas
  65. Taip. ji nėra pelno siekianti