Socialine reklama

14. Kaip vertinate šokiruojančio tipo socialines reklamas?

  1. jei gerai sokiruoja, tai ir gerai vertinu
  2. Neigiamai (nors šoko busenoje greičiau pradedama kalbeti apie esama problemą)
  3. Nei teigiamai, nei neigiamai
  4. Labai teigiamai.
  5. teigiamai
  6. Teigiamai. Tačiau ne visos turėtų būti tokios. Kartais kai kuriuos žmonės šokiruojantys vaizdai ar užrašai gali kaip tik atbaidyti, žmogus užsiblokuos ir nebenorės galvoti apie ką tik pamatytą informaciją.
  7. Teigiamai, jos auklėja labiau nei paprastas moralas per televiziją
  8. Manau, ne ta sritis, kad tokio pobūdžio reklamą čia reiktų naudoti. Nemalonu akims ir ausims, kai pradedama gąsdinti ir moralizuoti, vietoje to, kad suteiktų daugiau naudingos informacijos. Ypač nepriimtina šokiruojanti vaizdinė lauko reklama
  9. teigiamai
  10. Dažniausiai šokiruojančio pobūdžio reklamos būna apie rūkyma ar alkoholizmą, manau jos nėra veiksmingos.
  11. labai puikiai
  12. Asmeniškai - neigiamai.
  13. vertinu netgi labai teigiamai, tik reiketu apsaugoti vaikus nuo sokiruojanciu vaizdu. del to sokiruojancios reklamos turetu buti rodomos velai vakare, kad patys maziausi ju jau tikrai neisvystu
  14. Neigiamai. Žinoma, priklauso nuo šokiravimo lygio.
  15. Teigiamai.
  16. puikiai
  17. jos yra veiksmingos , taciau mano manymu piknaudziauti jomis negalima , nes zmogus gali priprasti prie patiriamo soko ir veliau tokos reklamos jau nebetures itakos . taip pat , sokiruojancios reklamos gali tureti neigiama poveiki vaiku psichikai , nors kita vertus nuo mazu dienu jie tokiu budu gali buti mokomi ir doriniu savybiu
  18. labai gerai.zmones pagalvoja matydami tokias reklamas
  19. puikiai, nes reikia tokių reklamų, kurios šokiruotų
  20. jos labiau isimena, del to yra gerai
  21. Kartais to reikia, kartais per daug jau to soko
  22. Pakankamai ramiai
  23. Jei ji rafinuota, vertinu gerai.
  24. teigiamai, uypac jei tai apie eismo sauguma
  25. teigiamai. man tokia labiausiai ir isimine
  26. teigiamai. Mūsų valstybėje didžioji dauguma piliečių nėra ypatingai protingi, todėl iki jų "prisibelsti" galima tik šokiruojančia reklama.
  27. teigiamai
  28. Kas perdaug, tas nesveika.
  29. Teigiamai.
  30. Dviprasmiškai. Ilgai aiškinti, bet jei paminėti vieną iš tū pusių tai "šoko" metu žmogus geriau įsisavina informaciją į pasamone, o čia tikslas ir pasiektas :)
  31. Labai gerai. Nes kitokiu atvoju nelabai kas atkreiptu demesi.
  32. teigiamai, jei ji padeda zmonems atsitoketi
  33. gerai
  34. Betarpiškai. Nes šokiravimas kiekvienam turi skirtingus lygius, ir kiekvienoje šalyje ir kultūroje jis vertinamas kitaip. Viskas priklauso nuo mentalitetų. Nors mane asmeniškai kai kurios šokiruojančios reklamos veikia, nes dabar prisisegu saugos diržą.
  35. kartais jos tikrai reikia.
  36. labai gerai, tik taip kai kuriuos zmones gali atvest i prota
  37. per mažai šokiruoja, reiketu stipresniu
  38. Teigiamai, nes ji labiau atkereipia demesi
  39. Jos pasiekia tikslą - tad vertinu daugiau mažiau teigiamai.
  40. Neigiamai
  41. priklauso nuo pačios reklamos, tai
  42. Tokių Lietuvoje dar nebuvo, mane šokiruotų tik išties neetiškos reklamos, panašiai kaip šokiruoja Neetiška, nors ir komercinė, Bajorų degtinės reklama, kur šaipomasi iš "lietuviškos" produkcijos, kurią gamina azijiečiai. O dažnai "šokiruojančiomis" laikomos reklamos, kur yra nuogo kūno ar žūsta vaikai, - iš tikro nėra šokiruojančios.
  43. gerai
  44. Neigiamai
  45. SUPER :)
  46. teigiamai
  47. teigiamai
  48. teigiamai! tai yra geriau nei jokia.
  49. Teigiamai. Tai būdas pasibelst į žiūrovą.
  50. teigiamai
  51. Teigiamai
  52. Teigiamai. Tik kad bijoma tokias kurti ir rodyti viešai.
  53. Neigiamai, beveik neįmanoma šokiruoti tiesioginio taikinio, o šokas prevenciškai nelabai veikia
  54. priklauso kokio lygio yra sokiruojantys vaizdai, jei jie gali pakenkti vaiku ar silpnu nervu zmoniu psichikai, tuomet neigiamai
  55. teigiamai.
  56. ziurint kokia butent tos reklamos paskirtis. o sokiravimas - viena veiksmingiausiu demesio atkreipimo priemoniu. o manau man nereikia pasakot kad reklama turi atkreipti demesi
  57. Teigiamai
  58. labai teigiamai - i tai kas sokiruoja zmones atkreipia demesi ir pradeda diskusija; tik reikia kad sokiruotu ne reklamos fizine forma, o "zinia", kuri yra perduodama ta reklama
  59. neigiamai, kai uzdraude alaus reklama inykau i gilia depresija
  60. teigiamai, tai priemone pasiekti klausytoja
  61. neigiamai, nes visa reklama jau 'Nusisokiravusi" ir tai nebedaro reikiamo poveikio
  62. veiksmingos
  63. gerai nes ji paveike didesne zmoniu grupe
  64. jei jos yra etiškos ir veiksmingos - teigiamai