MOKINIŲ, TURINČIŲ KLAUSOS SUTRIKIMŲ, MOKYMO IR MOKYMOSI INDIVIDUALIZAVIMAS

15. Kokių iššūkių kyla pedagogams individualizuojant mokinių, turinčių klausos sutrikimų, veiklą?

  1. Sudėtinga į veiklą įtraukti, neurotipinės raidos vaikus, nes jiems trūksta įgūdžių bendrauti su vaikais, turinčiais klausos sutrikimų.
  2. metodinių, vaizdinių priemonių užtikrinimas kiekvienam mokiniui
  3. Ugdymo priemonių trūkumas
  4. Priemonių trūkumas
  5. Daugiau individualu užduočių, akių kontaktas.
  6. -
  7. Teorinio pagrindimo, specialistų, švietimo ministerijos gairių ir rekomendacijų.
  8. Trūkumas specialiųjų priemonių
  9. Sudėtinga paaiškinti naujos temos medžiagą, be vaizdinių priemonių.
  10. Finansavimo specialiosioms ugdymo priemonėms trūkumas.