Ikimokyklinio ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimo modelis

Esu VDU Švietimo akademijos Vadybos ir lyderystės magistrantūros studijų studentė. Rašau magistro baigiamąjį darbą tema „Ikimokyklinio ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimo modelis.“. Jūsų ilgametė darbo patirtis padės man jį atlikti profesionaliau. Kviečiu išsakyti savo įžvalgas, mintis ir pastebėjimus drąsiai bei nuoširdžiai. Dėkoju už bendradarbiavimą ir skirtą laiką.

1. Jūsų ikimokyklinio ugdymo mokyklos vieta

2. Jūsų vadybinio darbo stažas

3. Kaip Jūs dalyvavote atliekant veiklos kokybės vertinimą Jūsų ikimokykliniougdymo įstaigoje?

4. Ar sutinkate, kad tikslinga analizuoti, vertinti ir tobulinti šias sritis ir rodiklius, siekiant aukštesnių Jūsų vadovaujamos ikimokyklinio ugdymo mokyklos veiklos kokybės pasiekimų?

Čia galite įrašyti, kas dar svarbu, siekiant darželio veiklos kokybės rezultatų srityje. Kokius rodiklius reikėtų papildomai įtraukti?

  1. Pasidalyti lyderystė, įstaigos atvirumas
  2. -
  3. Ugdymo kokybė vaiko lygmenyje: XXI a. įgūdžiai Ugdymo kokybė grupės lygmenyje Ugdymo kokybė šeimoje.

5.UGDYMASIS IR PATIRTYS. Svarbu analizuoti

Čia galite įrašyti, kas dar svarbu, siekiant darželio veiklos kokybės rezultatų srityje. Kokius rodiklius reikėtų papildomai įtraukti?

  1. -
  2. Sąveika: vaikai- tėvai-įstaigos-bendruomenė Įtrauktis, įvairovė, personalizavimas

6.UGDYMOSI APLINKOS. Svarbu analizuoti

Čia galite įrašyti, kas dar svarbu, siekiant darželio veiklos kokybės rezultatų srityje. Kokius rodiklius reikėtų papildomai įtraukti?

  1. -
  2. Ekologija, funkcionalumas, tvarumas, sveikatingumas

7.LYDERYSTĖ IR ĮGALINANTI VADYBA. Svarbu analizuoti

Čia galite įrašyti, kas dar svarbu, siekiant darželio veiklos kokybės rezultatų srityje. Kokius rodiklius reikėtų papildomai įtraukti?

  1. -
  2. Inovacijų sklaida, dalijimasis patirtimi, įsivertinimas.

Kokių, Jūsų nuomone, reikia žinių, gebėjimų / kompetencijų atlikti mokyklos veiklos kokybės vertinimą?

  1. Žinoti įstaigos specifiką, būti susipažinus su švietimo teisės aktais reglamentuojančiais ikimokyklinės įstaigos darbą, žinoti vertinimo kriterijus ir jų požymius įstaigoje
  2. Profesinių, analitinių, vertinimo metodikos taikymo, vadybinių
  3. Pasaulio, Europos, Lietuvos ugdymo kokybės principų žinojimas. Praktinė ir teorinė patirtis ikimokyklinėjė įstaigoje. Publikacijos, dalyvavimas darbi gr. ar kt..
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą