Akademinės komunikacijos doktorantams anketa apie DISKUSIJOS METODĄ Moodle aplinkoje 2022 m. rudenį

Gerb. Kolegos,

kviečiu Jus pareflektuoti apie virtualią diskusiją, kaip studijų metodą, išsakant savo patirtį, požiūrį ir įžvalgas, atsakant į klausimus anonimiškai. 

Dėkoju už skirtą laiką. Tobulėkime kartu.

Išvardinkite virtualios diskusijos, kaip studijų metodo, 3-5 trūkumus prioriteto tvarka:

  1. Jei daug diskusijų, sunku atrasti tinkamą tematiką; Skaitymas užima daugiau laiko; Netyčiomis tematikos gali dubliuotis ir tenka daugiau laiko jas perskaityti.
  2. 1. Nebuvimas gyvo bendravimo. 2. Isreiskimas netikslus emociju. 3. Zenklu perdavimas nekonkretus
  3. Anonimiškumas, minčių trūkumas/nenoras išplėsti savo mintis, kai panaši mintis jau yra parašyta
  4. 1. Lengva pasimesti tarp temų gausos (jei jų yra tiek daug) 2. Ne visi diskusijos dalyviai aktyvus. 3. Sunku kontroliuoti diskusijos eiga jei nėra iį anksto užsibrėžtų tikslų. 4. Tai kad diskusija virtuali yra trūkumas, reali diskusija yra geriau :) 
  5. Nesikuria gyvas ryšys ir santykis tarp pašnekovų, silpstantys socialiniai įgūdžiai, fizinio aktyvumo stoka, galima koncentracijos stoka (jei dalyvaujama su pertraukomis ar daromi keli darbai lygiagrečiai), dar vienas papildomai praleistas laikas žiūrint į kompiuterio ekraną (galima žala akims).
  6. Neįveikiama viešojo kalbėjimo baimė. Reikia sąlyginai ilgai laukti kolegų atsakymo. Reikia skirti papildomo laiko ne paskaitų metu
  7. 1. UŽIMA PAPILDOMO LAIKO RAŠYTI TEKSTĄ. 2. SUNKIAU SUPRASTI TAM TIKRAS MINTI. 3. NĖRA ŽMONIŲ REAKCIJŲ-EMOCIJŲ
  8. 1 Face to face bendravimo eliminavimas, bet ar tai yra iš ties taip blogai. 2. Papildomas darbas dėstytojui, atliekant papildomus veiksmus.
  9. 4
  10. 1. Jei tai nėra tau aktuali tema - neįdomu. 2. Nematai žmogaus mimikų, kūno kalbos. 3. Jei tai nėra momentinė diskusija, tai susirašinėjimas kas dvi dienas nėra efektyvi diskusija.
…Daugiau…

Kaip ši virtualios diskusijos užduotis prisidėjo prie Jūsų, kaip dėstytojo, kompetencijų auginimo?

  1. Pasisėmiau kitokių idėjų, kitų dalyvių mintys leido ir privertė man apsvarstyti savo požiūrį
  2. Praturtins mano patirti destant akademinius dalykus
  3. Labiau prisidėjo pamatyti filmai, bet per diskusijas galima įžvelgti dėstytojų trūkumus, perteiktus iš buvusių studentų
  4. Prisidėjo prie tolerancijos ugdymo, manau išmokau geriau įsiklausyti ir suprasti ką žmonės nori pasakyti. Praplėčiau akiratį
  5. Praktiškai išbandžiau virtualią diskusiją ir ją tikrai prisiminsiu kaip metodinę priemonę. Supratau, kokie šios metodikos pliusai ir minusai. Suvokiau, kad svarbus diskusijai skirtas apibrėžtas laiko intervalas. Buvo įdomu ir naudinga paskaityti kitų žmonių nuomones ir praktiškai įsitikinti, kaip ne tik panašiai, bet kartais ir labai skirtingai vertiname tuos pačius dalykus. Galiausiai, kiekviena patirtis praturtina, tad ir patys filmai, kuriuos reikėjo pasižiūrėti prieš diskusiją sukėlė įvairių minčių ir įnešė kažko truputį naujo į mano pasaulio suvokimą.
  6. Susipažinau su dar vienu mokymo metodu
  7. LEIDO SUPRASTI JOG DAUGUMA TURI PANAŠIAS MINTIS, BET TINKAMAI IŠNARPLIOTI MINTĮ AR ĮDĖJĄ, GALIMA TIK GAUNANT ATSAKOMAJĮ RYŠĮ
  8. PAgilino supratimą, kad visi esame skirtingi ir tai kas tinka vienam gali būti neprimtina kitam.
  9. užduoties naujas ir įdomus metodas
  10. Tik dar labiau padidino toleranciją ir ignoravimą nepritaramai nuomonei/požiūriui.
…Daugiau…

Kur ir kaip matote virtualios diskusijos panaudojimą savo dalyko dėstyme ir / ar kitame darbe?

  1. Minčių, idėjų formulavimas, dėstymo nuoseklumas.
  2. Virtuali diskusija gali buti panaudota hibridiniam destyme
  3. Supažindinant su naują temą, kur studentai pradžiai patys pasidomi, toliau parašo/pasidalina vienas su kitu kilusiomis mintimis ir galiausiai dėstytojas aptaria visas temas
  4. Naudočiau ši metodą kai reikėtų studentams išaiškinti teorinius dėsnius ar metodiką. Tarkime yra keli dėsniai/metodai, kurie skirti atlikti tuos pačius darbus (projektuoti ar gaminti dalis i t.t). Skirčiau kiekvienam iš studentų po vieną metodą ir skatinčiau diskusiją apie jo panaudojimo pliusus ir minusus.
  5. Jei dėstysiu, manyčiau būtų naudinga pasitelkti šią priemonę siekiant sudėti tam tikrus akcentus dėstomame dalyke. Sakyčiau, ši metodinė priemonė labai praverstų tam tikru metu tarsi "sustabdyti" studijų procesą, kad studentai turėtų progą patys pamąstyti, išanalizuoti, rasti atsakymus ir padiskutuoti apie kažką (kažkokį dėstomo dalyko aspektą), kas nulems jų tolesnio darbo kryptį ir rezultatus (tarkim urbanistiniame ar architektūriniame projektavime). Neabejoju, kad tokia virtuali diskusija padidintų studentų įsitraukimą. Prisidėtų prie gilesnio temos pažinimo.
  6. Manau, kad galima sukurti diskusiją, kurioje tarpusavyje studentai turėtų galimybę pasidalinti savo žiniomis su kitais studentais iškilusiais dalyko klausimais
  7. DĖSTYME: KAIP ANALIZAVIMO, KRITINIO POŽIŪRIO DIDINIMĄ TAM TIKRA TEMA, DARBE: IŠNARPLIOTI KAIP GALIMA DIDESNĮ KIEKĮ ASPEKTŲ TAM TIKROJE SITUACIJOJE
  8. Pastoviai buvo naudojama mano buvusiuose darbuose tiek viešąjame tie privačiame sektoriuose manau, kad tai yra ir bus neatsiejama mūsų gyvenimo dalis ir ji turi perspektyvą tik didėti nes tai yra tiesiog paprasčiau, pigiau, greičiau.
  9. diskudijoms su komandomis, su kuriomis matomės tik virtualiai, labai geras būdas išsigryninti visų nuomonės.
  10. Jei būčiau dėstytoja(s) tokio metodo nenaudočiau man labai labai nelimpantis ir nepatinkantis.
…Daugiau…

Nurodykite savo amžių (kiek Jums metų?):

  1. 26
  2. 44
  3. 27
  4. 26
  5. 40
  6. 25
  7. 25
  8. 34
  9. 31
  10. 27
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą