Akademinės komunikacijos doktorantams anketa apie DISKUSIJOS METODĄ Moodle aplinkoje 2022 m. rudenį

Išvardinkite virtualios diskusijos, kaip studijų metodo, 3-5 trūkumus prioriteto tvarka:

  1. Jei daug diskusijų, sunku atrasti tinkamą tematiką; Skaitymas užima daugiau laiko; Netyčiomis tematikos gali dubliuotis ir tenka daugiau laiko jas perskaityti.
  2. 1. Nebuvimas gyvo bendravimo. 2. Isreiskimas netikslus emociju. 3. Zenklu perdavimas nekonkretus
  3. Anonimiškumas, minčių trūkumas/nenoras išplėsti savo mintis, kai panaši mintis jau yra parašyta
  4. 1. Lengva pasimesti tarp temų gausos (jei jų yra tiek daug) 2. Ne visi diskusijos dalyviai aktyvus. 3. Sunku kontroliuoti diskusijos eiga jei nėra iį anksto užsibrėžtų tikslų. 4. Tai kad diskusija virtuali yra trūkumas, reali diskusija yra geriau :) 
  5. Nesikuria gyvas ryšys ir santykis tarp pašnekovų, silpstantys socialiniai įgūdžiai, fizinio aktyvumo stoka, galima koncentracijos stoka (jei dalyvaujama su pertraukomis ar daromi keli darbai lygiagrečiai), dar vienas papildomai praleistas laikas žiūrint į kompiuterio ekraną (galima žala akims).
  6. Neįveikiama viešojo kalbėjimo baimė. Reikia sąlyginai ilgai laukti kolegų atsakymo. Reikia skirti papildomo laiko ne paskaitų metu
  7. 1. UŽIMA PAPILDOMO LAIKO RAŠYTI TEKSTĄ. 2. SUNKIAU SUPRASTI TAM TIKRAS MINTI. 3. NĖRA ŽMONIŲ REAKCIJŲ-EMOCIJŲ
  8. 1 Face to face bendravimo eliminavimas, bet ar tai yra iš ties taip blogai. 2. Papildomas darbas dėstytojui, atliekant papildomus veiksmus.
  9. 4
  10. 1. Jei tai nėra tau aktuali tema - neįdomu. 2. Nematai žmogaus mimikų, kūno kalbos. 3. Jei tai nėra momentinė diskusija, tai susirašinėjimas kas dvi dienas nėra efektyvi diskusija.
  11. Dalyviai nėra “čia ir dabar”, sunku įvertint, ar žmogus tikrai taip galvoja, galima tikėtis trumpesnių (siaurų) atsakymų
  12. Trūkumų asmeniškai neįžiūrėčiau, gal tik tai - kad reakcijai suteikiamas laiko limitas, diskuoti, atsakyti ir klausti gali patogiu tau metu, todėl diskusija gali "atvėsti", nes išsitęsia laike. Galbūt kažkam atrodytų, kad norėtųsi matyti žmonių reakciją gyvai. Sprendžiant asminiškai (taip pat ir darbinius) svarbius klausimus, tuomet taip - diskusijos norėtųsi gyvai, kad galėtum klausimą išspręsti greičiau, ar galbūt paveikiant, o kartais ir "manipuliuojant" :-)
  13. 1. Nėra patrauklus nei vienas metodas, kuriame privaloma dalyvauti, o ne kai dalyvaujama savanoriškai. Nors tai iš dalies privalomai skatina aktyvumą. 2. Virtualios diskusijos pagrindas - filmai, kuriuos reikia susirasti patiems. Tai iš dalies gali skatinti piratavimą.
  14. Statiškumas
  15. trūksta gyvo bendravimo; nelabai pavyksta suprasti tikrosios emocijos; ne visada galima pilnai suprasti, ką norima pasakyti.
  16. 1. Visi mato diskusijų temas, todėl kuriant diskusiją daug kas kartojasi, 2. Neaiškios žmogaus reakcijos, vistiek dali paskaityti ir pritarti daugumai, 3. Naudojasi studentai ir tempia iki paskutinės nakties, ne visi skaito diskusijas paskutinę naktį, todėl kai kurie klausimai gali likti neatsakyti.
  17. Sudėtinga atskirti ar žmogus pateikia savo mintį, ar rado kitais informaciniais šaltiniais; tiesioginio kontakto trūkumas; galimybė diskutuoti anonimiškai turi ir neigiamų poveikių, nes neatsakant už savo žodžius, diskusija gali būti nekokybiška, įžeidžianti ar nekritiška.
  18. 1. Reikia tiksliai aprašyti savo nuomone, kadangi virtualiu būdų negalima naudoti intonacijos. 2. Replikuojant į diskusijos dalyvio komentarą nesulauksi atsakymo iš karto. 4. Negali iš efektyviai pasitikslinti diskusijos klausimų, jei ne visiškai juos supratai.
  19. Atsakymų formulavimas raštu, užima labai daug laiko. Nėra daug prieštaringų nuomonių. Visi įsitraukia skirtingu laiku, todėl dalis temų nėra aptariamos.
  20. Mazas isitraukimas, rasymas is reikalo o ne del to kad nori padiskutuoti, gali lengvai pasimirti kad reikia dalyvauti diskusijoj
  21. 1. Nuobodu skaityti ilgą tekstą. 2. Nemanau, kad visos sukurtos temos buvo "į temą", reikėtų daugiau moderavimo. 3. Norėtųsi daugiau "chat" formos diskusijos