Akademinės komunikacijos doktorantams anketa apie DISKUSIJOS METODĄ Moodle aplinkoje 2022 m. rudenį

Gerb. Kolegos,

kviečiu Jus pareflektuoti apie virtualią diskusiją, kaip studijų metodą, išsakant savo patirtį, požiūrį ir įžvalgas, atsakant į klausimus anonimiškai. 

Dėkoju už skirtą laiką. Tobulėkime kartu.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kas lėmė Jūsų įsitraukimą į kolegos iškeltą temą diskusijai?

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

Kodėl Jūsų kurta diskusijos tema (ne)sulaukė kolegų įsitraukimo?

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

Kodėl dalis kolegų iškeltų diskusijos temų liko tuščios, niekas neprisijungė prie diskusijos?

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

Išvardinkite virtualios diskusijos aktyvumą lemiančius veiksnius:

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

Išvardinkite virtualios diskusijos, kaip studijų metodo, 3-5 privalumus prioriteto tvarka:

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

Išvardinkite virtualios diskusijos, kaip studijų metodo, 3-5 trūkumus prioriteto tvarka:

Kaip ši virtualios diskusijos užduotis prisidėjo prie Jūsų, kaip dėstytojo, kompetencijų auginimo?

Kur ir kaip matote virtualios diskusijos panaudojimą savo dalyko dėstyme ir / ar kitame darbe?

Nurodykite savo amžių (kiek Jums metų?):