Akademinės komunikacijos doktorantams anketa apie DISKUSIJOS METODĄ Moodle aplinkoje 2022 m. rudenį

Kaip ši virtualios diskusijos užduotis prisidėjo prie Jūsų, kaip dėstytojo, kompetencijų auginimo?

  1. Pasisėmiau kitokių idėjų, kitų dalyvių mintys leido ir privertė man apsvarstyti savo požiūrį
  2. Praturtins mano patirti destant akademinius dalykus
  3. Labiau prisidėjo pamatyti filmai, bet per diskusijas galima įžvelgti dėstytojų trūkumus, perteiktus iš buvusių studentų
  4. Prisidėjo prie tolerancijos ugdymo, manau išmokau geriau įsiklausyti ir suprasti ką žmonės nori pasakyti. Praplėčiau akiratį
  5. Praktiškai išbandžiau virtualią diskusiją ir ją tikrai prisiminsiu kaip metodinę priemonę. Supratau, kokie šios metodikos pliusai ir minusai. Suvokiau, kad svarbus diskusijai skirtas apibrėžtas laiko intervalas. Buvo įdomu ir naudinga paskaityti kitų žmonių nuomones ir praktiškai įsitikinti, kaip ne tik panašiai, bet kartais ir labai skirtingai vertiname tuos pačius dalykus. Galiausiai, kiekviena patirtis praturtina, tad ir patys filmai, kuriuos reikėjo pasižiūrėti prieš diskusiją sukėlė įvairių minčių ir įnešė kažko truputį naujo į mano pasaulio suvokimą.
  6. Susipažinau su dar vienu mokymo metodu
  7. LEIDO SUPRASTI JOG DAUGUMA TURI PANAŠIAS MINTIS, BET TINKAMAI IŠNARPLIOTI MINTĮ AR ĮDĖJĄ, GALIMA TIK GAUNANT ATSAKOMAJĮ RYŠĮ
  8. PAgilino supratimą, kad visi esame skirtingi ir tai kas tinka vienam gali būti neprimtina kitam.
  9. užduoties naujas ir įdomus metodas
  10. Tik dar labiau padidino toleranciją ir ignoravimą nepritaramai nuomonei/požiūriui.
  11. Naudočiau kaip galimybę studentams gauti papildomų balų. Pati užduotis (pažiūrėt filmą) - nustebino. Kiek daug skirtingų nuomonių ir įdomių minčių! Labai įdomiai galima įkomponuoti dėstomą dalyką į iš pirmo žvilgsnio apie kitą temą sukurtą filmą.
  12. Įgijau papildomos patirties ir praktikos, pastebėjau kokias skirtingas mintis ir reakcijas gali sukelti tie patys matomi / girdimi dalykai - tai, kaip išdėstai temą gali būti suprasta ir interpretuojama skirtingai, todėl svarbu pasitikrinti, ar taip pat supranta ir priima ir kiti, o jei ne - tuomet kodėl, nėra vienos teisingos nuomonės.
  13. Dar nesu akademinio personalo dalis. Tačiau virtuali diskusija kaip metodas, galbūt bus panaudotas
  14. Leido geriau suprasti, kaip svarbu formuoti grįžtamąjį ryšį, suprasti studentų reakciją į dėstomą dalyką ir kaip truputį liūdna, kai ryšio nėra (kolegų temos su 0 atsakymų)
  15. Šitos formos dėstymo metodiką man taip pat pavykopritaikyti ir su savo studentais, tik gyvai. Man labai patiko stebėti su kokiu užsidegimu vyko karša diskusija, tai padeda augti ir studentams ir dėstytojams.
  16. Padėjo suprasti, kad diskusija galima kelti ir ne tik auditorijoje, kur studentus apima emocijos ir nieko nesigauna galiausiai, tuo pačiu virtuali diskusija leidžia su tema susipažinti iš visų pusių.
  17. Padėjo suprasti, kiek skirtingų dalykų žmonės pastebi arba apmąsto, gaudami tą pačia informaciją.
  18. Leido pažvelgti į skirtingas nuomones mokymo tematikoje ir jas apsvarstyti.
  19. Kompetencijų šį užduotis nepagerino, tačiau pakeitė požiūrį į iškeltas problemas ir jas išryškino. Taip pat atsirado minčių, kaip ateityje galima būtų išvengti šių problemų arba lengvai rasti jų sprendimą.
  20. Suzinojau kad galiu panaudoti filmus kaip mokymo priemone
  21. Manau, kad šį pvz pasiliksiu sau ir jei kadanors tapsiu dėstytoja, būtinai panaudosi, tik su savo modifikacijomis. Labai patiko idėja.