VGTU ABSOLVENTŲ APKLAUSOS ANKETA

Tikslas - išsiaiškinti, ką ir kaip būtų galima pagerinti VGTU studijų programose, kad universiteto išleidžiami specialistai būtų geriau parengti profesinei veiklai.

1. Kokios srities studijų programą baigėte?

2. Jūsų VGTU baigta Pagrindinių (bakalauro) studijų programa (specialybė)

  1. Aplinkos inzinerja
  2. Nekilnojamojo turto vadyba
  3. mechanikos inzinerija, mechatronikos kryptis
  4. Statybos inžinierija
  5. statybos inzinerija (specializacija inzinerine architektura)
  6. Verslo vadyba
  7. architektūros inžinerija
  8. Statybos konstrukcijų ir projektavimo vadyba
  9. Gaisrinė sauga
  10. SKP - statybos konstrukcijos ir projektavimas.
…Daugiau…

3. Jūsų VGTU baigta Magistrantūros studijų programa (specialybė)

  1. Energetikos inzinerija silumos tinklai
  2. statyba (specializacija architekturos inzinerija)
  3. nekilnojamojo turto vertinimas ir valdymas
  4. -
  5. Statybos valdymas
  6. Statyba, specializacija tiltai ir viadukai
  7. Informacinės technologijos
  8. Statybos medžiagos ir dirbiniai
  9. -
  10. Miestu informacines sitemos
…Daugiau…

4. VGTU pagrindines (bakalauro) studijas baigėte prieš:

5. VGTU magistrantūros studijas baigėte prieš:

6. Ar dirbote studijų metu?

7. Jūsų darbo pagal specialybę stažas:

8. Jūs dirbate:

9. Studijų VGTU įgyto teorinio pasirengimo Jums:

10. Studijų VGTU įgyto praktinio pasirengimo Jums:

11. Kokių žinių po studijų labiausiai stinga Jūsų profesinei veiklai?

11.a. Kokių kitų žinių stinga Jūsų profesinei veiklai po studijų VGTU?

  1. Dazniausiai stinga praktiniu ziniu, kurie butu susije su projektavimu. Nes kai atliekami kursiniai, dazniausiai paimami konkretus tavejai nepasigilinant i kokius nors nelabai standartinius dalykus.
  2. Visko pakanka, tik reikia mokėti tas žinias pritaikyti
  3. Nekilnojamojo turto vadybos specialybė galėtų turėti gilesnes projektavimo žinias, taip pat žinių apie interjero dizainą.
  4. TURIT OMENI czv?
  5. Jokių
  6. Trūksta praktikos.
  7. užsienio kalbos
  8. Visų
  9. Praktiškai pritaikomų, realių situacijų, problemų sprendimo.
  10. nedirbu
…Daugiau…

12. Profesinei veiklai po studijų Jums labiausiai stinga:

12.a. Kokių kitų įgūdžių Jūsų profesinei veiklai labiausiai stinga po studijų?

  1. Nepakankamos kompiuterinio projektavimo žinios
  2. Trūksta praktinių įgūdžių rengiant projektus, nekilnojamojo turto vertinimo ataskaitas, rinkos anali
  3. aFGVoorqzrNynE
  4. wROKKDGWhJbLRrWOCIm
  5. QDLBJHkLbkqx
  6. XShNIaesgUfIDEr
  7. WjxKaHVVNWu
  8. Problemų sprendimo.
  9. .
  10. Praktinių
…Daugiau…

13. Žinių nepakanka, nes:

13.a. Dėl kokių kitų priežasčių nepakanka žinių?

  1. del to kad universitetas nesiremiame naujausia informacija, destytojai nesidomi kaip galetu sudomint
  2. Blogai sudarytos studijų programos.
  3. Buvo norima pateikti kelias programas, todėl praktiškai sunku taikyti, kadangi nei vienos gerai ne
  4. Destoma labai neidomiai
  5. Žinių nepakanka, nes mokoma visko po truputį, įvairių dalykų pagrindus, bet nieko konkrečiai...
  6. gmarZmfHDb
  7. FiQnujTPHPrO
  8. WAxVtbdhevPTsXLRduC
  9. asjBbJqRZEfZI
  10. wBoJOpeZZLWwtwklk
…Daugiau…

14. Kokie Jūsų baigtos VGTU studijų programos dalykai svarbiausi Jūsų darbinei veiklai?

  1. Sildymas, vedinimas, pastatu vandentiekis
  2. visi
  3. architekturos projektavimas
  4. finansai, salyje galiojantys istatymai, apskaita, vadybiniai-derybiniai igudziai
  5. projaktavimas, kompozicija, gelžbetoninės, metalinės, medinės konstrukcijos
  6. Visi
  7. Gaisrinė taktika Medžiagų mechanika
  8. Projektavimo įgudžiai, darbas statybinėmis kompiuterinėmis programomis, teornės žinios.
  9. Statybos ir nekilnojamojo turto sandoriai, statybos teisė, statybos organizavimas, statybos techologijos
  10. Statybinė mechanika, gelžbetoninės, metalinės, kompozitinės, medinės konstrukcijos. statybinės medžiagos. Kompiuterinis projektavimas
…Daugiau…

15. Įvardinkite Jūsų darbinėje veikloje reikalingus dalykus, kurie studijų metu nebuvo dėstomi

  1. nepakankamai atsizvelgta i darbo kodeksa, PVM istatymas visai nebuvo aptartas
  2. Kompiuterinis projektavimas
  3. Finansai
  4. Sąmatų skaičiavimas specializuotomis programomis, finansinės objekte apskaitos vedimas ir atsiskaitymas už atliktus darbus
  5. Praktiškai visų išdėstytų dalykų pakanka
  6. Sąmatų sudarymo, darbo su sąmatinės programom, daugiau praktikos objektuose
  7. Interjero dizainas
  8. Etika
  9. finansai
  10. Nera
…Daugiau…

16. Ar buvote išvykę dalinių studijų užsienyje?

17. Studijos užsienyje Jums:

17.a. Kiti Jūsų studijų užsienyje privalumai ar trūkumai:

  1. Privalumai: praktinių įgūdžių formavimas, geros laboratorinės sąlygoms eksperimentams ar laboratoriniams darbams atlikti
  2. -
  3. Pamačiau kokias galimybes savarankiškam darbui turi studentai.
  4. trūkumas, kad užsienyje neteko patirt nei trūkumų, nei privalumų, nes išvykęs studijuot į užsienį nebuvau... šiaip būtų buvę labai į sveikatą..
  5. *
  6. nera
  7. Trūksta specialybinių žinių
  8. tik privalumai: kalbos žinių tobulinimas, daugiau praktinių užduočių, itin geros mokymosi sąlygos
  9. Visapusiškai naudinga
  10. Studijos uzsienyje visa pirma pakeicia zmogaus pasauleziura ir privercia nedvejoti ar nebijoti atsakomybes ir savo veiksmu.
…Daugiau…

18. Jūsų specialybė atitinka darbo rinkos poreikius:

18.a. Kodėl neatitinka?

18.b. Kitos priežastys kodėl neatitinka:

  1. Kadangis baigiau bakalaura aplinkos inzinerija, tai darbo vietu beveik nera. Magistro studijos energetikos srity, tai darbo vieto iki krizes buvo labai daug, prasidejusi krizei, jos mazeje su kekviena diena, ir specialistai kvalifikuoti tampa nebereikalingi.
  2. specialistu rinkoje yra per daug, neturiu pakankai praktiniu ziniu kuriu reikalauja darbdavys
  3. Nepalanki ekonominė situacija statybos sektoriui šalyje
  4. mazai paruosiami stucentai, todel darbdaviai nenori priimti mazai ismanancius
  5. nera tokios
  6. Yra puiki lengvų mažų skraidymo aparatų, jų variklių, skraidyklių, parašiutų ir jiems skirtų medžiagų gamybos galimybės. Bet kažkodėl niekas to nedaro. Yra puikios užsienio kompanijos, galinčios galbūt atidaryti savo gamyklas Lietuvoje (GURIT, GROB AEROSPACE, SAAB ir pan.)
  7. labai siaura sritis
  8. -
  9. Trūko aukščiau nurodytų dalykų žinių, teko mokytis papildomai.
  10. atitinka, bet vėlgi finansai, finansai viską lemia...koks žmonių procentas dirba iš idėjos?
…Daugiau…

19. Kas, Jūsų nuomone, labiausiai įtakoja aukštųjų mokyklų absolventų įsidarbinimą?

19.a. Kitos priežastys, įtakojančios aukštųjų mokyklų absolventų įsidarbinimą:

  1. igyto issilavimo aukciau nepazymejau, kadangi, jei neturi praktiniu ziniu ir teoriniu ziniu nemoki pritaikyti darbe, nesugebi greitai rasti problemos sprendimo remiantis savo issilavinimu, baigta aukstoji mokykla yra tik menkas pliusas zmogaus cv.
  2. Komunikabilumas (gebėjimas laisvai bendrauti ir mokėjimas parodyti save)
  3. baigus žinių stoka
  4. stažuotės užsienyje, kalbų mokėjimas
  5. Praktikos neturėjimas
  6. pinigų trūkumas šeima vaikai :)
  7. -
  8. padėtis darbo rinkoje
  9. Darbo rinkos poreikiai. Baigiau daugiau nei prieš 5 metus - to metu nebuvo darbo. Taigi mano darbo stažas tik 5 metai.
  10. Rinkos tendencijos, demografinė situacija.
…Daugiau…

20. Jūsų pasiūlymai kaip gerinti Jūsų specialybės studijas, specialistų rengimą VGTU:

  1. Dagiau praktikos, ir maziau sausos teorijos be pavyzdziu.
  2. Mažinti studentų skaičių; griežtinti atsiskaitymų, egzaminų tvarką - nespėjai, nenori - laisvas; baigti tempti visus už ausų (aš suprantu, kad reikia pinigų, bet viskam yra ribos); kelti žinių, o ne diplomo prestižą
  3. pirmiausia daugiau praktiniu uzduociu grupese, turi buti rupinamasi, kad studentas turedamas 4 paskaitas (8 val.) ne snaustu paskaitoje, o butu itrauktas i destytojo pateikiama medziaga, kuria iskart galvotu kaip butu galima pritaikyti praktikoje. siai dienai mano nuomone, absolventas pavyzdingai praleides 4 metus universitete yra visiskai neatitinka rinkos poreikiu. daug dalyku dar universitetas pateikia kaip ir pries 25 metus, kuomet mokesi mano tevai.
  4. Atjauninti dėstytojų amžiaus vydurkį.
  5. Sutvarkyti studijų programą, išmesti iš jos nereikalingus dalykus ar sumažinti jiems skiriamą laiką ir koncetruoti į specialybės dalykus dėmesį ne nuo 3 kurso, o gerokai anksčiau, didinti praktinių užsiėmimų laiką ir koncentruoti studentus į projektvaimą, konstrukcinius sprendimus, jų skaičiavimą ir suvokimą, loginį mąstymą šia kryptimi. Mažinti studentų skaičių ir daugiau dėmesio skirti darbui su jais, jų tobulėjimui. Kelti dėstytojams algas. Mano nuomonė - studenetai turėtų praleisti universitete daugiau laiko ir daugiau dirbti kartu su dėstytojais.
  6. daugiau praktinių užsiemimų, bent tokių kaip vaizdo įrašų iš objekto peržiūrėjimas
  7. Pradeti is anksciau destyti vadybinius dalykus, bent jau pusantru metu, kad jie butu. Rimciau i tai ziureti destytojams ir imti studenta uz "pakarpos". Daugiau praktiniu dalyku, daugiau uzduociu, geriau lengvesniu, bet daznesniu is keliu skyriu ar pan.
  8. Kiek įmanoma labiau derinti teorines žinias su praktinėmis, kad būtų išvengta atotrūkio nuo realybės.
  9. Labai svarbu netik bendras dalyko supratimas, bet ir naujausių technologijų išmanymas, taip pat geras kalbų mokėjimas.
  10. Labai daug praktikos
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą