Veiksniai, darantys įtaką klientų pasirinkimui pasinaudoti privačia savitarna

Gerb. Respondente,

esu Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto Verslo operacijų valdymo programos magistrantūros studijų studentė. Šiuo metu rašau magistro darbą kurio tikslas nustatyti veiksnius, lemiančius vartotojų sprendimą pasinaudoti privačios savitarnos technologijomis.

Privati savitarna - toks savitarnos tipas, kurias naudodamas klientas gali gauti/užsakyti prekę/paslaugą namuose, nesusitikdamas su kitais klientais ar darbuotojais.

Pavyzdžiai:  internetinės bankininkystės naudojimas (smartID), maisto užsakymas per programėlę („Wolt“, "Bolt Food"), prekių užsakymas internetu (pigu.lt, varle.lt).

Kviečiu Jus dalyvauti apklausoje. Apklausa yra anoniminė. Gauti rezultatai bus apibendrinti ir panaudoti mokymosi tikslais. Jeigu kiltų klausimų, galite susisiekti el.paštu: [email protected]

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!

Į anketą atsakymų nėra
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą