Autorius: andrejevadiana96

Veiksniai, darantys įtaką klientų pasirinkimui pasinaudoti vieša savitarna
303
Gerb. Respondente, esu Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto Verslo operacijų valdymo programos magistrantūros studijų studentė. Šiuo metu rašau magistro darbą kurio tikslas nustatyti veiksnius, lemiančius vartotojų sprendimą pasinaudoti...
Veiksniai, darantys įtaką klientų pasirinkimui pasinaudoti privačia savitarna
0
Gerb. Respondente, esu Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto Verslo operacijų valdymo programos magistrantūros studijų studentė. Šiuo metu rašau magistro darbą kurio tikslas nustatyti veiksnius, lemiančius vartotojų sprendimą pasinaudoti...
Veiksniai, darantys įtaką klientų pasirinkimui pasinaudoti privačia savitarna
72
Gerb. Respondente, esu Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto Verslo operacijų valdymo programos magistrantūros studijų studentė. Šiuo metu rašau magistro darbą kurio tikslas nustatyti veiksnius, lemiančius vartotojų sprendimą pasinaudoti...