Vaiko gerovė, siekiant įtraukties - kopija

Mieli Kolegos,

VDU magistrantai vykdo tyrimus, susijusius su vaiko gerove ir efektyviu ugdymu, būsime labai dėkingi, jei atsakysite į jų keliamus klausimus.

Vaiko gerovė, siekiant įtraukties - kopija

Kiek švietimo pagalbos specialistų dirba Jūsų mokykloje?

Kokias funkcijas dažniausiai atlieka švietimo pagalbos specialistai? (įrašykite)

  1. Padeda mokiniams su iškilusiais sunkumais.
  2. Padeda SUP mokiniams, ruošia dokumentus PPT, ruošia ugdymo planus, moko mokytojus, konsultuoja kaip pritaikyti programas
  3. lavina sutrikusias funkcijas
  4. įvairias, susijusias su pagalba vaikui
  5. Teikia švietimo pagalbą, konsultuoja pedagogus ir tėvus, ruošia dokumentus
  6. Konsultuoja mokytojus, teikia asmeninę pagalbą vaikui ir jo tėvams
  7. Organizuoja vaikui tinkamą pagalbą
  8. Pagalba mokiniui
  9. Švietimo, konsultavimo, bendradarbiavimo
  10. Teikia pagalbą mokymo(si) klausimais, konsultuoja mokinius, pedagogus, sprendžia konfliktus.
…Daugiau…

Kokie didžiausi iššūkiai kyla Jūsų ugdymo institucijose dirbantiems švietimo pagalbos specialistams?

  1. Sunkus mokiniai, prastas lankomumas.
  2. Tėvų nenoras dėl vaiko kreiptis į PPT, mokytojų nenoras atsižvelgti į PPT rekomendacijas ir atitinkamai vertinti vaiką bei pritaikyti jam užduotis.
  3. per didelis darbo krūvis
  4. didelis darbo krūvis, mažas atlygis
  5. Didelis mokinių skaičius ir specialistų trūkumas trukdo teikti pagalbą efektyviai
  6. Tėvų mažas įsitraukimas
  7. Žmogiškųjų resursų nebuvimas, per didelis darbo krūvis vienam specialistui.
  8. Nėra komunikacijos su tėvais ir mokytojais, trūksta priemonių ir žinių apie SUP mokinius
  9. Didžiausiu iššūkiu įvardyčiau bendradarbiavimo stoką.
  10. Kompetencijų stoka tam tikrais klausimais, pvz. susiduriant su mažai tyrinėtais elgesio, mokymosi, raidos sutrikimais.
…Daugiau…

Su kokiais mokinių netinkamo modeliais dažniausiai tenka susidurti?

Po kiek laiko praėjus po konfliktinės situacijos tarp mokinių pradedamas spręsti konfliktas

kokie sunkumai buvo pastebėti COVID-19 metu, mokant vaikus nuotoliniu būdu, tarp mokinių turinčių pritaikytas/individualizuotas mokymosi programas ar sunku buvo vienodai visiems vaikams?

Įveskite orginalų komentarą, jei nepasisekė rasti konkretaus atsakymo arba jis buvo nepilnas

  1. -
  2. IT iššūkiai, kinestetinių užduočių stoka
  3. Pandemijos metu nedirbau, todėl savo pastebėjimų neturiu.
  4. Vaikams reikėjo gyvo kontakto. Organizavome individualias pamokas šiems vaikams.
  5. Mokykloje dirba visi švietimo pagalbos specialistai.
  6. mokykloje dirba pilna švietimo pagalbos komanda
  7. Visiems buvo iššūkių. Gabesniems gal net labiau tiko nuotolinis ugdymas, o silpnesnieji atsipalaidavo, leido laiką žaisdami ir imituodami mokymąsi. Daugumai trūko dėmesio ir individualios, realios pagalbos
  8. Mokykloje dirba pilna švietimo pagalbos komanda
  9. Pirmame klausime nepavyko pažymėti visų specialistų. Mokykla turi juos visus. Konfliktai sprendžiami individualiai laike, pagal poreikį.

Ar pastebite po COVID-19 ir prasidėjus karo veiksniams, jog vaikams yra sunkiau susikaupti dirbant klasėje?

Įrašykite, kokie pagrindiniai iššūkiai iškyla vaikams, mokytojams ir tėvams, pereinant prie įtraukaus ugdymo platformos

  1. Patyčios, diskrimanacija, suprantigumo ir empatijos, tolerantiškumo trukūmas.
  2. Tėvų nenoras dėl vaiko kreiptis į PPT, mokytojai neturi žinių apie skirtingus sutrikimus ir kaip pritaikyti ugdymą, vaikai patiria stresą ir nerimą dėl jiems nepritaikyto ugdymo.
  3. daug skirtingų iššūkių
  4. Nepagrįstų baimių ir įsitikinimų šalinima
  5. Lankstumo stoka ir nenoras prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų
  6. Labai daug nepagrįstos baimės. Stinga žinių bei noro pasigilinti.
  7. Baimė būti nepriimtu
  8. Vaikams vis dar sunku priimti "kitokius" vaikus, mokytojams trūksta kompetencijų dirbti su sudėtingesnių sutrikimu turinčiais mokiniais, nepajėgūs didelėse klasėse teikti pagalbą visiems vaikams vienu metu, stinga padėjėjų, aplinkų, priemonių. Visi tėvai tikisi profesionalios pagalbos jų vaikui (ar sveikam, ar turinčiam sveikatos sutrikimų), neretai kelia klausimus apie "kitokių" vaikų eliminavimą iš klasės- čia vertybinių nuosatų klausimas. .
  9. Vaikams-Pažinimo ir tolerancijos. Tėvams ir mokytojams iššūkių nėra.
  10. -
…Daugiau…

Kaip vertinate naujo dalyko: Gyvenimo įgūdžiai įvedimą į bendrojo lavinimo programą?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą