Vaiko gerovė, siekiant įtraukties - kopija

Kokie didžiausi iššūkiai kyla Jūsų ugdymo institucijose dirbantiems švietimo pagalbos specialistams?

  1. Sunkus mokiniai, prastas lankomumas.
  2. Tėvų nenoras dėl vaiko kreiptis į PPT, mokytojų nenoras atsižvelgti į PPT rekomendacijas ir atitinkamai vertinti vaiką bei pritaikyti jam užduotis.
  3. per didelis darbo krūvis
  4. didelis darbo krūvis, mažas atlygis
  5. Didelis mokinių skaičius ir specialistų trūkumas trukdo teikti pagalbą efektyviai
  6. Tėvų mažas įsitraukimas
  7. Žmogiškųjų resursų nebuvimas, per didelis darbo krūvis vienam specialistui.
  8. Nėra komunikacijos su tėvais ir mokytojais, trūksta priemonių ir žinių apie SUP mokinius
  9. Didžiausiu iššūkiu įvardyčiau bendradarbiavimo stoką.
  10. Kompetencijų stoka tam tikrais klausimais, pvz. susiduriant su mažai tyrinėtais elgesio, mokymosi, raidos sutrikimais.
  11. Didelis darbo krūvis
  12. Pagalbos poreikis didesnis už etato dydį.
  13. Labai didelis krūvis, nes trūksta specialistų
  14. Didelis SUP mokinių skaičius. Vienam specialistui vien SUP mokinių tenka už 3 etatus. O kur pagalba kitiems mokiniams, mokytojams, tėvams,
  15. daug darbo, kiekvieną dieną kylantys nauji iššūkiai
  16. 1. didelės darbų apimtys
  17. Vaikų daug, reikia grupuoti vaikus pagalbai, nelieka laiko pasigilinti, negauname pagalbos
  18. Dideli krūviai
  19. Mažose mokyklose specialistai turi nepilnus etatus
  20. Turime per mažai etatų, pagalbos specialistų didžiuliai krūviai
  21. trūksta laiko individualizacijai
  22. Susikalbėjimas su tėvais ir probleminio įvykio įvardijimas, nes tėvai visad galvoja, kad jų vaikas yra teisus.
  23. Psichoaktyviosios medžiagos vaikų tarpe, tėvų ne bendradarbiavimas arba stoka žinių ir įgūdžių kaip auklėti, ugdyti vaikus.
  24. sunkūs vaikai
  25. Nežinau
  26. Mokinių, turinčių įvairių problemų, skaičiaus augimas, specialistų trūkumas
  27. laiko trūkumas, menkas atlygis
  28. Trūkumas specialistų, trūkumas laiko individualiems užsiėmimamas, pagalbai. Bendradarbiavimo stoka su kitais specialistais. Baimė naujovėms,
  29. Specialistų poreikis yra didesnis,nei turime. Specialsitai dirba padidntu krūviu.
  30. Probleminis vaiku elgesys
  31. Iššūkiai dėl blogos komunikacijos su tėvais
  32. Per didelis krūvis ir per mažai specialistų. Ne visi mokytojai noriai bendradarbiauja ir įtraukia mokinius. Tėvų lūkesčiai.