Sunkus mokiniai, prastas lankomumas.
Tėvų nenoras dėl vaiko kreiptis į PPT, mokytojų nenoras atsižvelgti į PPT rekomendacijas ir atitinkamai vertinti vaiką bei pritaikyti jam užduotis.
per didelis darbo krūvis
didelis darbo krūvis, mažas atlygis
Didelis mokinių skaičius ir specialistų trūkumas trukdo teikti pagalbą efektyviai
Tėvų mažas įsitraukimas
Žmogiškųjų resursų nebuvimas, per didelis darbo krūvis vienam specialistui.
Nėra komunikacijos su tėvais ir mokytojais, trūksta priemonių ir žinių apie SUP mokinius
Didžiausiu iššūkiu įvardyčiau bendradarbiavimo stoką.
Kompetencijų stoka tam tikrais klausimais, pvz. susiduriant su mažai tyrinėtais elgesio, mokymosi, raidos sutrikimais.
Didelis darbo krūvis
Pagalbos poreikis didesnis už etato dydį.
Labai didelis krūvis, nes trūksta specialistų
Didelis SUP mokinių skaičius. Vienam specialistui vien SUP mokinių tenka už 3 etatus. O kur pagalba kitiems mokiniams, mokytojams, tėvams,
daug darbo, kiekvieną dieną kylantys nauji iššūkiai
1. didelės darbų apimtys
Vaikų daug, reikia grupuoti vaikus pagalbai, nelieka laiko pasigilinti, negauname pagalbos
Dideli krūviai
Mažose mokyklose specialistai turi nepilnus etatus
Turime per mažai etatų, pagalbos specialistų didžiuliai krūviai
trūksta laiko individualizacijai
Susikalbėjimas su tėvais ir probleminio įvykio įvardijimas, nes tėvai visad galvoja, kad jų vaikas yra teisus.
Psichoaktyviosios medžiagos vaikų tarpe, tėvų ne bendradarbiavimas arba stoka žinių ir įgūdžių kaip auklėti, ugdyti vaikus.
sunkūs vaikai
Nežinau
Mokinių, turinčių įvairių problemų, skaičiaus augimas, specialistų trūkumas
laiko trūkumas, menkas atlygis
Trūkumas specialistų, trūkumas laiko individualiems užsiėmimamas, pagalbai. Bendradarbiavimo stoka su kitais specialistais. Baimė naujovėms,
Specialistų poreikis yra didesnis,nei turime. Specialsitai dirba padidntu krūviu.
Probleminis vaiku elgesys
Iššūkiai dėl blogos komunikacijos su tėvais
Per didelis krūvis ir per mažai specialistų. Ne visi mokytojai noriai bendradarbiauja ir įtraukia mokinius. Tėvų lūkesčiai.