Vaiko gerovė, siekiant įtraukties - kopija

Įrašykite, kokie pagrindiniai iššūkiai iškyla vaikams, mokytojams ir tėvams, pereinant prie įtraukaus ugdymo platformos

  1. Patyčios, diskrimanacija, suprantigumo ir empatijos, tolerantiškumo trukūmas.
  2. Tėvų nenoras dėl vaiko kreiptis į PPT, mokytojai neturi žinių apie skirtingus sutrikimus ir kaip pritaikyti ugdymą, vaikai patiria stresą ir nerimą dėl jiems nepritaikyto ugdymo.
  3. daug skirtingų iššūkių
  4. Nepagrįstų baimių ir įsitikinimų šalinima
  5. Lankstumo stoka ir nenoras prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų
  6. Labai daug nepagrįstos baimės. Stinga žinių bei noro pasigilinti.
  7. Baimė būti nepriimtu
  8. Vaikams vis dar sunku priimti "kitokius" vaikus, mokytojams trūksta kompetencijų dirbti su sudėtingesnių sutrikimu turinčiais mokiniais, nepajėgūs didelėse klasėse teikti pagalbą visiems vaikams vienu metu, stinga padėjėjų, aplinkų, priemonių. Visi tėvai tikisi profesionalios pagalbos jų vaikui (ar sveikam, ar turinčiam sveikatos sutrikimų), neretai kelia klausimus apie "kitokių" vaikų eliminavimą iš klasės- čia vertybinių nuosatų klausimas. .
  9. Vaikams-Pažinimo ir tolerancijos. Tėvams ir mokytojams iššūkių nėra.
  10. -
  11. Didelis mokinių skaičius klasėse. Perkrauti švietimo pagalbos specialistai. Nepritaikyta aplinka. Specialiųjų priemonių trūkumas. Pasitikėjimo trūkumas. Priimti nuostatą, kad galima ir reikia dirbti kitaip. Reikia įsisąmoninti, kad ne vaikas taikosi prie aplinkos, o aplinka prie vaiko.
  12. baimė sudurti su iššūkiais
  13. Mokytojams-nėra mokytojų padėjėjų Tėvams- ne tokios vertybinės nuostatos Vaikams - pamoka tampa nekokybiška
  14. Visada bijai to, ko nežinai. Reikia daugiau laiko ir kokybiškos pagalbos.
  15. Mūsų mokykloje viskas vyksta organizuotai
  16. Visuomenės nuostata, nepritaikytos erdvės, trūksta pagalbos specialistų
  17. tėvai nepilnai supranta ir palaiko
  18. Didžiausia problema, jog trūksta mokytojų padėjėjų visiems spec. poreikių mokiniams, nes jų atlyginimai maži ir nėra daug norinčiųjų dirbti mokykloje. Kita problema, jog klasės mokiniai nenori priimti kitokių vaikų ir vyksta atmetimo reakcija.
  19. Mokytojams nes vienu metu reik dirbti 4 lygmenimis (spec poreikių vaikai, vaikai su patenkinamu lygiu, pagrindiniu ir aukstesniuoju).
  20. Vaikams - tolerancijos, tėvams supratimo, mokytojams - labai sudėtingos darbo sąlygos.
  21. Vaikai pakankamai ramiai reaguoja į naujoves, tėvai baiminasi, kaip vaikas adaptuosis, mokytojai mato, kad nesuspės visiems vienodai padėti, ypač jei nebus padėjėjų
  22. trūksta patirties, žinių, pasitikėjimo
  23. Iš visų pusių kyla baimė nežinomybė, kaip seksis vaikui turinčiam spec poreikių įsitraukti į ugdymą. Kaip klasės daraugai ir tėvai priims, bus tolerantiški, geranoriški iškilusiems sunkumams. Vis dar yra mokyklų nepritaikytų negalią turintiems vaikams, jose nėra universalaus dizaino principų. Taikymas metodų įtraukiant visus į ugdymą, skatinant naują lankstų, įvairiapusišką požiūrį.
  24. Mokytojai jaučia baimę - kaip pavyks susitvarkyti. Mokinių tėvai bijo dėl savo vaikų gerovės.
  25. Susiduriama su žinių stoka, mokytojams trūksta kompetencijų
  26. Mokytojai nežino, kaip dirbti su spec. poreikių turinčiais vaikais.