Autorius: XL666
Lauko reklamos efektyvumas
300
Gerb. respondene, šiuo metu atliekamas tyrimas, kuriuo siekiama išsiaiškinti lauko reklamos efektyvumą. Ši apklausa yra anoniminė, todėl užtikrinamas Jūsų pateiktos informacijos konfidencialumas. Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus.
Apklausa apie reklamą
396
Gerb. respondene, šiuo metu atliekamas tyrimas, kuriuo siekiama išsiaiškinti reklamos svarbą, veiksmingumą bei poveikį plėtojant darnų judumą ir multimodalumą miestuose . Prašome Jūsų nuoširdžiai atsakyti į klausimus. Ši apklausa yra...
Savanorystės skatinimas per bendruomeniškumą
146
Gerbiamas respondente, Prašome jūsų skirti keletą minučių atsakant į apklausos anketos klausimus. Tyrimo tikslas – sužinoti nuomonę apie savanorystės skatinimą per bendruomeniškumą. Anketa yra anoniminė. Jūsų pateikti atsakymai bus naudojami...
„Industry 4.0“vaidmens tyrimas taikomųjų mokslų universitete
72
Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto dėstytojai atlieka tyrimą „Industry 4.0“ vaidmens tyrimas taikomųjų mokslų universitete. Šio tyrimo tikslas ištirti „Industry 4.0“ vaidmenį taikomųjų mokslų universitete. Anketą yra anoniminė. Tinkamą atsakymą...
Verslumo ugdymo elektroninėje erdvėje pandemijos sąlygomis tyrimas
444
Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto dėstytojoai atlieka tyrimą „Verslumo ugdymas elektroninėje erdvėje pandemijos sąlygomis“. Šio tyrimo tikslas ištirti verslumo ugdymo svarbą elektroninėje erdvėje pandemijos sąlygomis. Anketa yra anoniminė. Teisingą atsakymą...