Verslumo ugdymo elektroninėje erdvėje pandemijos sąlygomis tyrimas

Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto dėstytojoai atlieka tyrimą „Verslumo ugdymas elektroninėje erdvėje pandemijos sąlygomis“. Šio tyrimo tikslas ištirti verslumo ugdymo svarbą elektroninėje erdvėje pandemijos sąlygomis.  Anketa yra anoniminė. Teisingą atsakymą pažymėkite x.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Kokia jūsų lytis?

2. Koks jūsų amžius?

3. Kokia Jūsų socialinė padėtis?

4. Jeigu dirbate, tai kokiame sektoriuje?

5. Jūsų pajamos:

6. Kas, jūsų nuomone, yra verslumas? (pažymėkite visus tinkamus variantus)

7. Kaip jūs manote, ką po karantino gyventojai linkę daryti?

8. Ar galvojote kurti verslą elektroninėje erdvėje pandemijos sąlygomis?

9. Kaip jūs manote, kokie gyventojų įpročiai susiformavo pandemijos sąlygomis?

10. Kas skatintų verslumą elektroninėje erdvėje?

11. Kada galima kurti elektroninį verslą?

12. Kokie veiksniai yra svarbūs priimant sprendimą pradėti verslą?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Nepasitenkinimas buvusia situacija
Patraukli verslo idėja
Ryšiai su tinkamu verslo partneriu.
Reikiamų finansinių išteklių gavimas
Sektinas pavyzdys
Noras spręsti socialinę ar ekologinę problemą

13. Jeigu kurtumėte verslą pandemijos sąlygomis kas keltų didžiausią nerimą?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Pastovaus darbo neturėjimas
Nežinia dėl pajamų
Rizika prarasti nuosavybę
Rizika prarasti pinigų ir/arba laiko sąnaudų nepasisekus verslui
Rizika patirti asmeninę nesėkmę
Rizika patirti bankrotą

14. Kokie sunkumai, susiję su elektroniniu verslu, Jums kelia didžiausią nerimą? (galimi keli atsakymai)

15. Ar norėtumėte, kad studijų metu Vilniaus kolegijoje tinklelyje būtų daugiau dėmesio skiriama verslumui?

17. Kokie mokymo metodai skatintų verslumą aukštojoje mokykloje?

Visiškai pritariu
Pritariu
Nei pritariu, nei nepritariu
Nepritariu
Visiškai nepritariu
Turinio pristatymas/pateiktis
Paskaita
Seminaras
Analizės metodas
Proto šturmo metodas
Grupinio darbo metodai
Diskusijos darbo grupėse
Interaktyvi diskusija
Užduočių sprendimas
Atvejo analizė

18. Kokios yra priemonės, padedančios ugdyti verslumą aukštojoje mokykloje?

Visiškai pritariu
Pritariu
Nei pritariu, nei nepritariu
Nepritariu
Visiškai nepritariu
Praktika verslo įmonėse
Dalyvavimas projektinėje veikloje
Bendravimas su patyrusiais verslininkais
Seminarai su praktinėmis užduotimis
Dėstytojų teorinė patirtis
Dėstytojų praktinė patirtis
Studentų mokslinės konferencijos
Studijos pagal ERASMUS mainų programą
Gerosios patirties perėmimo galimybė
Savanorystė