Lauko reklamos efektyvumas

Gerb. respondene, šiuo metu atliekamas tyrimas, kuriuo siekiama išsiaiškinti lauko reklamos efektyvumą. Ši apklausa yra anoniminė, todėl užtikrinamas Jūsų pateiktos informacijos konfidencialumas.  Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kada paskutinį kartą prisimenate matę lauko reklamą?

2. Kokio turinio lauko reklama Jums labiausiai įsimena? Įvertinkite nuo 1 iki 5. 5 -labai įsimena, 1 labai neįsimena

5
4
3
2
1
Reklama, kurioje yra prekės ženklo pavadinimas
Reklama, kurioje dominuoja vizualinis turinys – nuotraukos ir spalvos
Reklama, kurioje dominuoja video turinys – besikeičiantys vaizdai
Reklama, kurioje dominuoja informacija - tekstas

3. Įvertinkite nuo 1 iki 5 lauko reklamos rūšių efektyvumą. 5-labai efektyvi, 1- labai neefektyvi.

5
4
3
2
1
tūrinė reklama (didelės raidės su prekių ženklų pavadinimais)
šviečianti reklama
reklama lauko ekranuose
reklaminiai stovai, skydai, tentai
reklama ant transporto priemonių
vitrinų apipavidalinimas
reklama parduotuvių vitrinose
kita.

4. Pasirinkite, kokie aspektai svarbiausi lauko reklamoje (galite pažymėti kelis):

5. Įvertinkite lauko reklamos įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti 5 balų sistemoje ( 1 - neįtakoja, 5 - labai įtakoja )

6. Ar kada pirkote prekę/paslaugą paskatinti lauko reklamos?

7. Kur dažniausiai pastebite prekių ženklų reklamas?

8. Kas skatintų didesnį susidomėjimą lauko reklama? Galite pažymėti kelis.

9. Jūsų lytis:

10. Jūsų amžius:

11. Jūsų gyvenamoji vieta, įrašykite: