Apklausa apie reklamą

Gerb. respondene, šiuo metu atliekamas tyrimas, kuriuo siekiama išsiaiškinti reklamos svarbą,  veiksmingumą bei poveikį plėtojant darnų judumą ir multimodalumą miestuose. Prašome Jūsų nuoširdžiai atsakyti į klausimus. Ši apklausa yra anoniminė, todėl užtikrinamas Jūsų pateiktos informacijos konfidencialumas.  Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus.

Darnus judumas ir multimodalumas apibrėžiamas kaip patogesnis, saugesnis, ekologiškesnis ir greitesnis keliavimas mieste derinant  susisiekimo būdus ir priemones (automobilis+viešasis transportas, dviratis, paspirtukas; automobilis + ėjimas pėsčiomis, dviratis ir kt.)  

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Įvertinkite savo požiūrį į reklamą (pažymėkite teiginius, kuriems Jūs pritariate)

2.Įvertinkite, kokiose informavimo priemonėse – kanaluose ir kaip dažnai pastebite reklamą? (įvertinkite kiekvieną teiginį nuo 10 – labai dažnai pastebiu iki 1 – niekada nepastebiu)

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Televizijoje
Internete
Socialiniuose tinkluose
Spaudoje (laikraščiuose, specialiuose reklaminiuose leidiniuose)
Išgirstu per radiją
Skrajutėse
Kino reklamoje
Afišose
Parduotuvių vitrinose
Lauko stenduose
Įvairiuose renginiuose (akcijose, parodose, mugėse)
Ant viešojo transporto priemonių
Viešajame transporte
Viešojo transporto stotelėse

3.Kokiomis informavimo priemonėmis ir kanalais pateikiama reklama Jums yra priimtiniausia? (įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų skalėje, kur 5 – labai priimtina, 1- visiškai nepriimtina))

5
4
3
2
1
Spauda (laikraščiai, žurnalai ir kt.)
Reklaminiai lankstinukai, skrajutės
Afišos
Plakatai
Siunčiamoji reklama paštu
Lauko stendai
Skelbimų lentos
Radijas
Televizija
Naujienlaiškiai
Internetas (įskaitant ir reklamą elektroniniu paštu)
Trumpos žinutės telefonu
Parduotuvių vitrinos
įvairūs renginiai (akcijos, parodos, mugės)
Reklama viešojo transporto stotelėse
Reklama ant viešojo transporto
Reklama viešajame transporte
Nuomonės formuotojų reklama

4.Įvertinkite, kas labiausiai patraukia Jūsų dėmesį reklamoje? (pažymėkite Jums tinkamus teiginius)

5.Į kokias reklamas ir kaip dažnai kreipiate dėmesį? (įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų skalėje, kur 5 – labai dažnai kreipiu dėmesį, 1- visiškai nekreipiu dėmesio)

5
4
3
2
1
Į reklamuojamus maisto produktus
Į reklamas, ugdančias vartotojų įpročius (pvz, vengti žalingų įpročių ir pan.)
Į reklamas, propaguojančias sveikatingumą, asmens higieną ir pan.
Į reklamas, susijusias su pramogomis, laisvalaikio praleidimu, kelionėmis, vykstančiais renginiais ir pan.
Į reklamas, susijusias su pardavimų skatinimo akcijomis (išpardavimai, nuolaidos ir kt.)
Į reklamas, susijusias su švietimu (pvz., apie vykdomus mokymus, kursus ir pan.)
Į reklamas, skatinančias darnų judumą (taršos mažinimas, naudojimosi viešuoju transportu skatinimas ir pan.)

6. Jūsų reakcija į reklamas (pažymėkite Jums tinkamus teiginius)

7. Kokią įtaka Jums daro dažnai kartojama reklama ? (pažymėkite Jums tinkamus teiginius)

8. Kuri lauko reklama, Jūsų nuomone, yra efektyviausia? (įvertinkite kiekvieną teiginį nuo 10 – labai efektyvi iki 1 – visiškai neefektyvi)

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Plačiaformačiai plakatai
Reklaminės iškabos
Šviečiančios iškabos
Transparantai (kabinami virš gatvių)
Reklama ant stendų
Reklaminiai bokšteliai (stulpai)
Reklaminiai tentai ant namų sienų
Reklama lauko vaizdo ekranuose
Reklama viešojo transporto stotelėse
Reklama ant viešojo transporto priemonių
Reklama viešojo transporto priemonėse

9. Kuri lauko reklama labiausiai patraukia asmeniškai Jūsų dėmesį? (įvertinkite kiekvieną teiginį nuo 10 – labai patraukia dėmesį iki 1 – visiškai nepatraukia dėmesio)

10
9
9
7
6
5
4
3
2
1
Plačiaformačiai plakatai
Reklaminės iškabos
Šviečiančios iškabos
Transparantai (kabinami virš gatvių)
Reklama ant stendų
Reklaminiai bokšteliai (stulpai)
Reklaminiai tentai ant namų sienų
Reklama lauko vaizdo ekranuose
Reklama viešojo transporto stotelėse
Reklama ant viešojo transporto priemonių
Reklama viešojo transporto priemonėse

10. Kaip dažnai ir kur pastebite reklamas? (pažymėkite kiekvieną teiginį)

Dažnai
Retai
Nekreipiu dėmesio
Viešojo transporto stotelėse
Ant viešojo transporto priemonių
Viešajame transporte

11. Kaip vertinate reklamą ant viešojo transporto priemonių pagal išvardintus požymius? (įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų skalėje (5 – „labai gerai“, 1 – „labai blogai“)

5
4
3
2
1
Ryškios spalvos
Gerai matomas vaizdas
Reklamos turinys
Žinomo žmogaus veidas
Įmonės pavadinimas
Logotipas

12. Kaip vertinate reklamą viešojo transporto stotelėse pagal išvardintus požymius? (įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų skalėje (5 – „labai gerai“, 1 – „labai blogai“)

5
4
3
2
1
Ryškios spalvos
Gerai matomąs vaizdas
Reklamos turinys
Žinomo žmogaus veidas
Įmonės pavadinimas
Logotipas

13. Kaip vertinate reklamą viešajame transporte pagal išvardintus požymius? (įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų skalėje (5 – „labai gerai“, 1 – „labai blogai“)

5
4
3
2
1
Ryškios spalvos
Gerai matomąs vaizdas
Reklamos turinys
Žinomo žmogaus veidas
Įmonės pavadinimas
Logotipas

14.Kokie veiksniai Jus skatina keliauti remiantis darnaus judumo ir multimodalumo principu? (pažymėkite Jums tinkamus teiginius)

14.Kaip dažnai reklama turi įtakos Jūsų apsisprendimui keliauti remiantis darnaus judumo ir multimodalumo principu? ( vertinkite skalėje 10 balų skalėje, kur 10 – labai dažnai turi įtakos, 1 – visiškai neturi įtakos). Įvertinimą apibraukite

15.Kiek Jūsų apsisprendimui teikiant pirmenybę keliauti remiantis darnaus judumo ir multimodalumo principu turi įtakos reklama? (įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų skalėje, kur 5 – turi labai didelę įtaką, 1- visiškai neturi įtakos)

5
4
3
2
1
Reklamoje esantys vaizdai (piešiniai, paveikslai ir pan.)
Spalva ir jų deriniai reklamoje
Reklamos vizualus tekstas (šriftas, raidžių dydis ir pan.)
Reklamos antraštė
Reklamos tekstas, turinys
Reklamos informatyvumas
Reklamos orginalumas
Reklamos idėja
Reklamoje esantys žinomi veidai (nuotraukos)
Video pateikimas (pvz., televizijoje)
Garsas, audio pateikimas (pvz., per radiją, viešajame transporte)
Reklaminio pranešimo pasirodymo dažnumas
Reklamuojamos paslaugos naujumas
Reklamoje niekas nepatraukia mano dėmesio

16. Kaip dažnai pastebite reklamas, kuriomis skatinamas darnus judumas ir multimodalumas? ( vertinkite skalėje 10 balų skalėje, kur 10 – labai dažnai pastebiu, 1 – visiškai nepastebiu/neteko matyti tokių reklamų). Įvertinimą apibraukite

17. Kokia reklama ir kaip, Jūsų nuomone, labiausiai skatintų darnų judumą ir multimodalumą? (įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų skalėje nuo 5 – „labai skatintų“ iki 1 – „visiškai neskatintų“)

5
4
3
2
1
Reklamoje esanys vaizdai (piešiniai, paveikslai ir pan.)
Reklamos vizualus tekstas (šriftas, raidžių dydis ir pan.)
Reklamoje esantys žinomi veidai (nuotraukos)
Spalvų deriniai reklamoje
Reklamos (plakato) dydis
Reklamos dizainas
Reklamos turinys
Reklamos antraštė
Reklamos siužetas
Reklamos informatyvumas
Reklamos orginalumas
Reklamos idėja
Video pateikimas
Audio pateikimas (pvz., muzikinis fonas)

18. Kokiomis informavimo priemonėmis ir kanalais pateikiama reklama, Jūsų manymu, labiausiai skatintų darnų judumą ir multimodalumą? (įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų skalėje nuo 5 – „labai skatintų“ iki 1 – „visiškai neskatintų“).

5
4
3
2
1
Spauda (laikraščiai, žurnalai ir kt.)
Reklaminiai lankstinukai, skrajutės
Afišos
Plakatai
Siunčiamoji reklama paštu
Lauko stendai
Skelbimų lentos
Radijas
Televizija
Naujienlaiškiai
Internetas (įskaitant ir reklamą elektroniniu paštu)
Trumpos žinutės telefonu
Parduotuvių vitrinos
Įvairūs renginiai (akcijos, parodos, mugės)
Reklama viešojo transporto stotelėse
Reklama ant viešojo transporto
Reklama viešajame transporte
Nuomonės formuotojų reklama

19. Pažiūrėkite į vieną iš darnų judumą ir multimodalumą skatinančių reklamų. Įvertinkite, ką, Jūsų manymu, skatina tokio pobūdžio reklamos? (įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų skalėje nuo 5 – “visiškai sutinku” iki 1 – „visiškai nesutinku”)

19. Pažiūrėkite į vieną iš darnų judumą ir multimodalumą skatinančių reklamų. Įvertinkite, ką, Jūsų manymu, skatina tokio pobūdžio reklamos? (įvertinkite kiekvieną teiginį 5 balų skalėje nuo 5 – “visiškai sutinku” iki 1 – „visiškai nesutinku”)
5
4
3
2
1
Skatina kelionių metu derinti kelias transporto priemones
Skatina keliaujant naudotis viešuoju transportu
Skatina žmonių sąmoningumą pereiti prie ekologiškesnių ir darnesnių transporto sistemų naudojimo
Suteikia informacijos apie galimybę kelionių metu derinti įvairių rūšių transporto priemones
Suteikia informaciją apie galimybę keliauti aplinkai draugiškesnėmis transporto priemonėmis ir būdais
Skatina saugų keliavimą
Skatina sveikesnį gyvenimo būdą
Skatina keliauti be automobilio
Skatina mažinti nuosavo autotransporto srautus
Formuoja vartotojo požiūrį apie galimybę įvairiais būdais pasiekti kelionės tikslą
Skatina naudotis aplinką mažiau teršiančiomis transporto priemonėmis

20. Jūsų lytis:

21. Jūsų amžius: