Usergerdaradaviciute
Vieša
Pranešti

REKLAMOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE POVEIKIS “LIDL” PARDAVIMŲ DIDINIMUI

Gerb. Respondente, esu Gerda Radavičiūtė, Socialinių mokslų kolegijos, Tarptautinio verslo ir komunikacijos studijų programos II kurso studentė. Atlieku kiekybinį tyrimą tiriamąjam rašto darbui, kurio tikslas – išsiaiškinti reklamos socialiniuose tinkluose poveikį „Lidl“ pardavimų didinimui. Anketa yra anoniminė, jos duomenys bus naudojami atliekant tyrimo analizę. Prašau skirti savo laiko ir atsakyti į anketos klausimus. Iš anksto dėkoju.

1. Jūsu lytis?
2. Koks jūsų amžius?
3. Koks jūsų išsilavinimas?
4. Ar apsipirkinėjate „LIDL“?
5. Kaip dažnai jūs apsiperkate „LIDL“?
7. Ar Jums reklama daro įtaką?
8. Kaip vertinate „LIDL“ reklamą socialiniuose tinkluose?
12. Kuriuose socialiniuose tinkluose Jums teko matyti „LIDL“ reklamą?
13. Kaip Jūs manote, ar reklama socialiniuose tinkluose daro poveikį „LIDL“ pardavimų didinimui?
14. Kaip manote, kokį poveikį reklama socialiniuose tinkluose daro „LIDL“ pardavimų didinimui?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų7575
Atsakymų032

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »