REKLAMOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE POVEIKIS “LIDL” PARDAVIMŲ DIDINIMUI

Gerb. Respondente, esu Gerda Radavičiūtė, Socialinių mokslų kolegijos, Tarptautinio verslo ir komunikacijos studijų programos II kurso studentė. Atlieku kiekybinį tyrimą tiriamąjam rašto darbui, kurio tikslas – išsiaiškinti reklamos socialiniuose tinkluose poveikį „Lidl“ pardavimų didinimui. Anketa yra anoniminė, jos duomenys bus naudojami atliekant tyrimo analizę. Prašau skirti savo laiko ir atsakyti į anketos klausimus. Iš anksto dėkoju.

1. Jūsu lytis?

2. Koks jūsų amžius?

3. Koks jūsų išsilavinimas?

4. Ar apsipirkinėjate „LIDL“?

5. Kaip dažnai jūs apsiperkate „LIDL“?

6. Kodėl jūs renkatės „LIDL“?

Kita

    …Daugiau…

    7. Ar Jums reklama daro įtaką?

    8. Kaip vertinate „LIDL“ reklamą socialiniuose tinkluose?

    9. Kodėl taip vertinate „LIDL“ reklamą socialiniuose tinkluose?

      …Daugiau…

      10. Kas, Jūsų manymu, daro didžiausią įtaką, vertinant „LIDL“ reklamą socialiniuose tinkluose?

      Kita

        …Daugiau…

        11. Kaip vertinate „LIDL“ internetinį puslapį?

        Kita

          …Daugiau…

          12. Kuriuose socialiniuose tinkluose Jums teko matyti „LIDL“ reklamą?

          13. Kaip Jūs manote, ar reklama socialiniuose tinkluose daro poveikį „LIDL“ pardavimų didinimui?

          14. Kaip manote, kokį poveikį reklama socialiniuose tinkluose daro „LIDL“ pardavimų didinimui?

          15. Įvardinkite reklamos socialiniuose tinkluose privalumus:

            …Daugiau…

            16. Įvardinkite reklamos socialiniuose tinkluose trūkumus:

              …Daugiau…

              17. Kaip, Jūsu manymu, turėtu atrodyti „LIDL“ reklama socialiniuose tinkluose

                …Daugiau…
                Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą