REKLAMOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE POVEIKIS “LIDL” PARDAVIMŲ DIDINIMUI

Gerb. Respondente, esu Gerda Radavičiūtė, Socialinių mokslų kolegijos, Tarptautinio verslo ir komunikacijos studijų programos II kurso studentė. Atlieku kiekybinį tyrimą tiriamąjam rašto darbui, kurio tikslas – išsiaiškinti reklamos socialiniuose tinkluose poveikį „Lidl“ pardavimų didinimui. Anketa yra anoniminė, jos duomenys bus naudojami atliekant tyrimo analizę. Prašau skirti savo laiko ir atsakyti į anketos klausimus. Iš anksto dėkoju.

1. Jūsu lytis?

2. Koks jūsų amžius?

3. Koks jūsų išsilavinimas?

4. Ar apsipirkinėjate „LIDL“?

5. Kaip dažnai jūs apsiperkate „LIDL“?

6. Kodėl jūs renkatės „LIDL“?

Kita

  1. Kokybiškas vaisių asortimentas
  2. kai reikalingos tam timros prekės,produktai
  3. Patogi parduotuvės vieta
  4. Tiesiog būna įrankių visokiu
  5. Aplinkiniu zmoniu prekiu rekomendacijos ir kas savaite atsirandancios vis naujas asortimentas. Taip pat panasus visu praduotuviu isdestymas todel lengva orentuotis kad ir esi kitame mieste

7. Ar Jums reklama daro įtaką?

8. Kaip vertinate „LIDL“ reklamą socialiniuose tinkluose?

9. Kodėl taip vertinate „LIDL“ reklamą socialiniuose tinkluose?

  1. nevertu, nes jos nemaciau
  2. Ji suprantama ir paprasta
  3. Kartais pamatau reikalingą man prekę
  4. Nes parodo prekes kuriu parduotuveje gali ir nepamatyti
  5. Todėl, kad reklama man nedaro jokios įtakos
  6. Nes patinka jų prekės
  7. Aiškiai ir trumpai aprašyta prekė bei nurodyta jos kaina
  8. Labiau rūpi produkto kokybė ir įvairovė
  9. Reklama turi būti patraukli dizainiškai bei informatyvi, kad pasiektų pirkėją
  10. nesureikšminu reklamos
…Daugiau…

10. Kas, Jūsų manymu, daro didžiausią įtaką, vertinant „LIDL“ reklamą socialiniuose tinkluose?

Kita

  1. nedaro
  2. Kadangiman reklama nedaro jokiosįtakos, tad į šį klausimą negaliu atsakyti nei objektyviai, nei subjektyviai
  3. nėra svarbu
  4. Niekas
  5. Influenceriai kurie rodo naujai isigytas prekias ir is ju galimus reciaptus

11. Kaip vertinate „LIDL“ internetinį puslapį?

Kita

  1. Yra kur tobulėti
  2. nesvarbu

12. Kuriuose socialiniuose tinkluose Jums teko matyti „LIDL“ reklamą?

13. Kaip Jūs manote, ar reklama socialiniuose tinkluose daro poveikį „LIDL“ pardavimų didinimui?

14. Kaip manote, kokį poveikį reklama socialiniuose tinkluose daro „LIDL“ pardavimų didinimui?

15. Įvardinkite reklamos socialiniuose tinkluose privalumus:

  1. Ji per trumpą lilaiką pasiekia plačią auditoriją. Informacija nespeja pasenti.
  2. Didžiausias privalumas rekomendacija
  3. neturiu nuomonės, nes reklama man nedaro jokios įtakos
  4. Gali rasti sau reikiamą prekę, pamačius eini ir nusiperki ją.
  5. Didesnė prieiga įvairaus amžiaus grupės pirkėjams
  6. Kadangi bukletų neskaitau, tai reklama soc. tinkluose vienintėlė reklama pasiekianti mane. Žinoma dar televizija.
  7. Patraukli reklama pritraukia pirkėjus
  8. neturiu nuomonės
  9. Neturiu
  10. nežinau
…Daugiau…

16. Įvardinkite reklamos socialiniuose tinkluose trūkumus:

  1. Vyresnio amžiaus žmonės nesinaudoja socialiniais tinklais.
  2. Pasikartojinti informacija
  3. neturiu nuomonės, nes reklama man nedaro jokios įtakos
  4. Trūkumas būtų tai, kad kai kurios priekės parduodamos tam tikromis dienomis, datos smulkei surašytos.
  5. Dažnai būna per didelis reklamos srautas
  6. Gal jos reikėtų daugiau, nes ne taip dažnai sutinkama.
  7. Nežinau
  8. neturiu nuomonės
  9. Nežinau
  10. jei reklamos issokancios, jos erzina
…Daugiau…

17. Kaip, Jūsu manymu, turėtu atrodyti „LIDL“ reklama socialiniuose tinkluose

  1. Spalvos tokios, kaip lidl prekinio zenklo. Reklama atskleidzianti kaip lidl produktai prisideda prie klientų tvaraus gyvenimo, kokybes, ekologijos ir ekonomiškumo.
  2. Trumpa ir aiski
  3. pati geriausia reklama yra "iš lūpų į lūpas", todėl neturiu nuomonės apie soc.reklamas
  4. Aiškei didelėm raidėm, datas paryškintos turi būti. Spalvos ryškios.
  5. Prekės ženklo spalvos. Kainų prieinamumas kiekvienam.
  6. Man didesnę įtaką daro produktai, kurių nesutinku kituose parduotuvėse, tai turėtų būti natūraliai pateikta ir mažiau vaidybos. Ryškių spalvų reklama žinoma greičiau pritraukia akį, bet ji greit ir atsibosta. Manau turėtų neerzibti ur maloniai nuteikti, jūs ta linkme po kol kas ir einate.
  7. Jūsų pasirinktos spalvos ( mėlyna ir geltona) turi dominuoti visur, nes jos savaime jau asocijuojasi su LIDL. Man patinka, kai reklamoje viskas subtiliai suderinta. Kai informacija aiški. Patrauklu, kai organizuojami konkursai ; kūrybiniai vaikams ir suaugusiems. ( o ne pasidalink ant sienos, lamėsi tą ar aną). Kada į reklamas įtraukiami patys pirkėjai, ( kad ir konkursų pagalba) srautas savaime platėja. Beje, pasiūlykite vaikams sukurti reklamą kažkokiam jūsų parduodam daiktui - sulauksite ypatingų pasiūlymų, kurie jus nustebins.
  8. neturiu nuomones,nesureikšminu reklamos
  9. Konkretus prekių aprašymas
  10. trumpa, begantis tekstas ekrano apacioje
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą