REKLAMOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE POVEIKIS “LIDL” PARDAVIMŲ DIDINIMUI

15. Įvardinkite reklamos socialiniuose tinkluose privalumus:

  1. Ji per trumpą lilaiką pasiekia plačią auditoriją. Informacija nespeja pasenti.
  2. Didžiausias privalumas rekomendacija
  3. neturiu nuomonės, nes reklama man nedaro jokios įtakos
  4. Gali rasti sau reikiamą prekę, pamačius eini ir nusiperki ją.
  5. Didesnė prieiga įvairaus amžiaus grupės pirkėjams
  6. Kadangi bukletų neskaitau, tai reklama soc. tinkluose vienintėlė reklama pasiekianti mane. Žinoma dar televizija.
  7. Patraukli reklama pritraukia pirkėjus
  8. neturiu nuomonės
  9. Neturiu
  10. nežinau
  11. Didele paklausi auditorija
  12. Daug kas mato
  13. Lengvai pasiekiamas
  14. Aiskiai pateikta informacija,
  15. Reklama išsamesnė, socialinių tinklų vartotojai išreiškia savo nuomonę apie prekes, į kurią galima atsižvelgti
  16. didina pirkėjų skaičių
  17. Nemačiau reklamos
  18. Greiciau ir patogiau pamatyti naujienas nes nenaudoju televizijos ir lankstinuku negaunu
  19. Galima rasti ne tik reikalingą tinkamą produktą, bet ir komentarus apie tai.
  20. Vaizdinė reklama.
  21. Vartotojui pateikiami LIDL “perliukai”
  22. Kadagi daug žnonių naudojasi socialiniais tinklais manau tokią reklamą daugiau kas mato.
  23. Kai žmogus pamato kokią nors prekę, užsimano jos , tuomet jis eina į parduotuvę ir jei jis tos prekės neranda jis vistiek kažką nusiperka iš lidl.