REKLAMOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE POVEIKIS “LIDL” PARDAVIMŲ DIDINIMUI

16. Įvardinkite reklamos socialiniuose tinkluose trūkumus:

  1. Vyresnio amžiaus žmonės nesinaudoja socialiniais tinklais.
  2. Pasikartojinti informacija
  3. neturiu nuomonės, nes reklama man nedaro jokios įtakos
  4. Trūkumas būtų tai, kad kai kurios priekės parduodamos tam tikromis dienomis, datos smulkei surašytos.
  5. Dažnai būna per didelis reklamos srautas
  6. Gal jos reikėtų daugiau, nes ne taip dažnai sutinkama.
  7. Nežinau
  8. neturiu nuomonės
  9. Nežinau
  10. jei reklamos issokancios, jos erzina
  11. Neįžvelgiu
  12. Daug kas jas prasuka
  13. Kartais išlenda nekontroliuojamai, erzina.
  14. Nera
  15. Nuėjus į parduotuvę po socialinės reklamos nebebūna prekių
  16. nėra
  17. Vistiek vis dar nemačiau reklamos
  18. Kad kartais perdaug ir tuo paciu metu pvz is influenceriu Instagrame yra reaklamuojama tas pats per tapati
  19. Kad savanoriškai peržiūrėti reklamą, tam reikia specialiai skirti laiką.
  20. Ne visada reklama atitinka tikrovę.
  21. Užkemša socialinių tinklų turinį papildoma reklama
  22. Kastais jos būna tiesiog per daug
  23. Gal šiek tiek per daug visur reklamos.