Prekės ženklai
Apklausos duomenys bus
panaudoti Vytauto Didžiojo
Universiteto studentės
diplominiame darbe apie
prekės ženklo vertinimą.
Veiklos pobūdis
1. Keliais prekiniais ženklais disponuoja įmonė?
Grafikas
Lentelė
2. Kiek laiko įmonė disponuoja prekiniu (-iais) ženklu (-ais)?
Grafikas
Lentelė
3. Įmonė yra investavusi į prekės ženklą (-us):
Grafikas
Lentelė
4. Turimas (-i) prekės ženklas (-ai) žymi:
Grafikas
Lentelė
5. Turimas (-i) prekės ženklas (-ai):
Grafikas
Lentelė
6. Ar įmonės strategijoje yra numatytos prekės ženklo kūrimo ir/ arba stiprinimo priemonės?
Grafikas
Lentelė
7. Prekės ženklo kūrimo, rėmimo priemones įmonė vertina kaip:
Grafikas
Lentelė
8. Jei įmonė prekės ženklo kūrimo, rėmimo priemones vertina kaip ilgalaikę investiciją, tai kokiais
Grafikas
Lentelė
9. Ar įmonė finansinėje atskaitomybėje atspindi prekės ženklą (-us) kaip nematerialų turtą?
Grafikas
Lentelė
10. Ar įmonė matuoja savo prekės ženklų (-o) vertę?
Grafikas
Lentelė
11. Jei į 9 ar 10 kl. atsakėte taip, tuomet kokie metodai naudojami?
Grafikas
Lentelė
12. Kokiais tikslais įmonė matuoja prekės ženklo (-ų) vertę?
Grafikas
Lentelė
13. Pirmenybė įmonė teiktų:
Grafikas
Lentelė
14. Kiek įmonė sutiktų pigiau parduoti savo produkciją, kuri nebūtų pažymėta jos prekės ženklu?
Grafikas
Lentelė
15. Ar manote, kad prekės ženklas (-ai) didina jūsų įmonės vertę?
Grafikas
Lentelė