Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
9
prieš daugiau nei 20m
Žymės
verslas
bythewayi
Pranešti
Pranešta
Prekės ženklai
Apklausos duomenys bus panaudoti Vytauto Didžiojo Universiteto studentės diplominiame darbe apie prekės ženklo vertinimą.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami
Įmonės pavadinimas
Veiklos pobūdis
1. Keliais prekiniais ženklais disponuoja įmonė?
neturi prekinio ženklo
vienu
dviem
daugiau kaip dviem
2. Kiek laiko įmonė disponuoja prekiniu (-iais) ženklu (-ais)?
iki 2 metų
3-5 metai
5 ir daugiau
3. Įmonė yra investavusi į prekės ženklą (-us):
iki 0,5 mln.litų
0,5-2 mln. litų
virš 2 mln.litų
4. Turimas (-i) prekės ženklas (-ai) žymi:
pačios įmonės gaminamas prekes
pačios įmonės teikiamas paslaugas
kitų įmonių gaminamas prekes
kitų įmonių teikiamas paslaugas
5. Turimas (-i) prekės ženklas (-ai):
sukurtas (-i) pačios įmonės
įsigytas (-i)
įmonė yra prekės ženklo (-ų) ar produktų su juo (jais) platintojas
6. Ar įmonės strategijoje yra numatytos prekės ženklo kūrimo ir/ arba stiprinimo priemonės?
taip
ne
7. Prekės ženklo kūrimo, rėmimo priemones įmonė vertina kaip:
ilgalaikę investiciją (finansinis požiūris)
einamojo laikotarpio marketinginę priemonę (marketinginis požiūris)
8. Jei įmonė prekės ženklo kūrimo, rėmimo priemones vertina kaip ilgalaikę investiciją, tai kokiais
tik išlaidų planavimu
naudos ir sąnaudų palyginimo metodu
finansinių investicijų atsipirkimu
9. Ar įmonė finansinėje atskaitomybėje atspindi prekės ženklą (-us) kaip nematerialų turtą?
taip
ne
parodomas (-i) tik einamojo laikotarpio išlaidose
10. Ar įmonė matuoja savo prekės ženklų (-o) vertę?
taip
ne
11. Jei į 9 ar 10 kl. atsakėte taip, tuomet kokie metodai naudojami?
išlaidų įvertinimo
poveikiu Jūsų įmonės akcijų kainai / remiantis akcijų kainų kitimu, rinka
kainos priedo (kurį vartotojas sumoka už ženklu pažymėtą prekę)
pajamų padidėjimu
diskontuotų pinigų srautų
12. Kokiais tikslais įmonė matuoja prekės ženklo (-ų) vertę?
investicijų į prekės ženklą (-us) atsipirkimo įvertinimui
prekės ženklo (-ų ) stiprumo matavimui
lyginimui su konkurentų prekės ženklu (-ais)
įmonės / prekės ženklo pardavimo kainai nustatyti
13. Pirmenybė įmonė teiktų:
savo produktų, pažymėtų kitos įmonės prekės ženklu, gamybai ir pardavimui
investavimui į savo prekės ženklo kūrimą ir stiprinimą
14. Kiek įmonė sutiktų pigiau parduoti savo produkciją, kuri nebūtų pažymėta jos prekės ženklu?
iki 10 proc.
10 - 20 proc.
virš 20 proc.
15. Ar manote, kad prekės ženklas (-ai) didina jūsų įmonės vertę?
taip
ne
16. Jei į 15 kl. atsakymas taip, tai kiek procentų ją vertinate?
Siųsti atsakymą