Mokslinių metodologijų taikymas organizuojant renginius 1

 

 

Tyrimą atlieka Klaipėdos universiteto Rekreacijos ir turizmo katedros IV kurso studentė Rūta Trakienė. Tyrimo tikslas – išanalizuoti kiek ir kokiomis metodologijomis Lietuvoje naudojamasi organizuojant renginius. Surinkti duomenys bus panaudoti rengiant bakalauro baigiamąjį darbą tema „Renginių organizavimo teorinių metodologijų analizė ir taikymas“

Mielas respondente, skaitykite klausimus ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą, o kur reikia patys įrašykite Jums priimtiną atsakymą.

Nuoširdžiai dėkojame už bendradarbiavimą ir pateiktus atsakymus!

Kokio tipo renginius organizuoja Jūsų įmonė/įstaiga/Jūs asmeniškai? (pažymėti kelis tinkančius)

Kiek renginių per metus vidutiniškai suorganizuoja Jūsų įmonė?/įstaiga/Jūs asmeniškai?

  1. 5
  2. 10
  3. 5-8
  4. 10 -12
  5. 12
  6. 10
  7. 10
  8. 10
  9. 4 -5
  10. 5-8
…Daugiau…

Kaip dažnai organizuodami renginius naudojatės lentelėje išvardintomis metodologijomis?

Kaip dažnai naudodamiesi šiais metodais nustatote renginio dalyvių motyvus?

Kita

  1. Mūsų renginiai yra specifiniai, siauros specializacijos, pažintiniai ir tuo pačiu pramoginiai. Pirmiausia mes organizuojame dviejų tipų, t.y. Užsakomieji, kur mūsų dalyvavimas yra tam tikra pramoga susirinkusiems. Kas susirinks, kaip susirinks, ko jie ateina ir t.t. mums nėra labai svarbu. Svarbu darbą atlikti puikiai. Jei planuojamas renginio vieta (pvz. mokykla), formatas (p.z. žaliavalgių susirinkimas), arba renginyje planuojantys dalyvauti dalyviai ( iki 18 metų) neatitinka mūsų standartų, mes tiesiog nedalyvaujame. Mūsų pačių organizuojami renginiai yra kas kita. Mes puikiai suprantame kas ateis, ko jie ateina, ko tikisi atėję ir t.t.
  2. Organizuojamų renginių dalyviai - užsakovų artimiausi žmonės, t.y. giminės ir draugai, tad papildomų motyvų kviečiant dalyvauti renginyje nereikia.
  3. Organizuoju asmenines šventes
  4. apklausoje minimi metodai neatitinka tarptautinių parodų (ypač B2B sektoriaus) organizavimo specifikos, dėl to sunku atsakyti į klausimus. pirmasis klausimų pogrupis apie metodologijas apskritai yra neapibrėžtas ir neaiškus. pvz. ką paklausėjas turi omenyje klausdamas "Metodologijomis renginio ekonominei naudai nustatyti"? grynosios pajamos ir dalyvių / lankytojų NPS yra tie rodikliai kuriais vadovaujasi kiekvienas organizatorius. bet gal klausiama apie kitas metodologijas, bet klasuimo formuluotė nelabai aiški. kita pastaba - pvz. tolesnis klausimas apie ekonominę naudą ir lankytojų skaičių negali būti B2B segmento parodų kriterijus, nes įėjimas į parodą gali būti nemokamas.
  5. -

Kaip dažnai naudodamiesi šiais metodais stengiatės iš anksto nustatyti renginio ekonominę naudą?

Kaip dažnai dirbama su renginio organizavimo etapais?

Kaip dažnai šiais būdais kuriate naudą vietos bendruomenei organizuodami renginius?

Kita

  1. organizuojame asmenines šventes
  2. organizuojame užsakomuosius renginius
  3. Savanoriai priimami visada, kai pareiškia norą dalyvauti.
  4. Neorganizuoju bendruomenės renginių
  5. -

Ar renkate atsiliepimus apie renginį iš jo dalyvių? (Jei atsakėte neigiamai, praleiskite sekantį klausimą)

Kaip dažnai šiomis priemonėmis renkate informaciją iš renginio dalyvių?

Kaip dažnai šiais kriterijais vertinate renginio įgyvendinimą?

Kita

  1. vadovybės pastabos - nėra ir negali būti pagrindinis vertinimo kriterijus. projektą vertinti įvariais pjūviais privalo projekto komanda, įtraukdama lankytojų, dalyvių apklausų rezultatus, apibendrinę media kampaniją. tokia analizė atliekama po kiekveinos parodos.
  2. -

Koks Jūsų įmonės/įstaigos pavadinimas?

  1. Šou lyga
  2. MJ events
  3. Šou biznis
  4. individuali veikla
  5. Eurofiesta
  6. Danielė
  7. individuali veikla
  8. Vestuvių šventė
  9. N. Vaitiekūnienės IĮ
  10. Duoklė Angelams UAB
…Daugiau…

Kokiame mieste įsikūrusi Jūsų įmonė/įstaiga/Jūs asmeniškai?

  1. Kaunas
  2. Kaunas
  3. Kaunas
  4. Klaipeda
  5. Klaipeda
  6. Klaipeda
  7. Šiauliai
  8. Šiauliai
  9. Panevėžys
  10. Vilnius
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą