Bendrojo ugdymo mokyklų vadovų pasidalytoji lyderystė ir mokytojų suvokiama vadovų parama

Gerbiamas Mokytojau,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos magistro studijų studentė. Šiuo metu atlieku mokslinį tyrimą, kurio tikslas - atskleisti bendrojo ugdymo mokyklų vadovų pasidalytąją lyderystę ir mokytojų suvokiamą vadovų paramą.

Visi gauti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik rengiant magistro darbą ,,Bendrojo ugdymo vadovų pasidalytoji lyderystė ir mokytojų suvokiama vadovų parama‘‘. Jeigu kiltų papildomų klausimų ar norėsite sužinoti gautus rezultatus, galite susisiekti su manimi el. paštu. Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui.

Dėkoju už Jūsų nuomonę ir skirtą laiką.

Ingrida Zubavičienė, [email protected]

Bendrojo ugdymo mokyklų vadovų pasidalytoji lyderystė ir mokytojų suvokiama vadovų parama
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

A.1.Jūsų lytis

A.2. Jūsų amžius:

A.3. Jūsų išsilavinimas:

A.4. Dabartinė Jūsų pedagoginė kvalifikacija:

A.5. Jūsų pedagoginis darbo stažas:

A.6. Užimama etato dalis pedagogo pareigybėje:

A.7. Mokyklos, kurioje dirbate, tipas:

A.8. Darbovietė, kurioje dirbate:

A.9. Darbovietės, kurioje dirbate vietovė:

A.10. Įvertinkite (nuo visiškai sutinku iki visiškai nesutinku) žemiau pateiktus teiginius apie savo įstaigos vadovą.

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
1. Vadovas/-ė į sprendimų priėmimą įtraukia mokytojus.
2. Vadovas/-ė įtraukia mokytojus į būsimų sprendimų rengimą.
3. Vadovas/-ė įtraukia mokytojus į sprendimų priėmimo proceso rengimą.
4. Vadovas/-ė dalijasi su mokytojais sprendimų priėmimo proceso rezultatais.
5. Vadovas/-ė įtraukia mokytojus įveikiant sprendimų priėmimo sunkumus.
6. Vadovas/-ė padeda mokytojams spręsti su darbu susijusius sprendimus.
7. Vadovas/-ė vengia centralizuotos valdžios.
8. Vadovas/-ė perduoda dalį savo įgaliojimų mokytojams.
9. Vadovas/-ė noriai naudoja iš mokytojų įgytą patirtį ir žinias.
10. Vadovas/-ė priima mokytojų pasiūlymus ir rekomendacijas.
11. Vadovas/-ė įgalioja mokytojus spręsti skyriaus/grupės problemas.
12. Vadovas/-ė prisideda prie tinkamos demokratinės aplinkos kūrimo.
13. Vadovas/-ė skatina mokytojus darbe taikyti skaidrumo principo.
14. Vadovas/-ė skatina mokytojų kūrybiškumą.
15. Vadovas/-ė skatina mokytojus tobulinti savo įgūdžius ir gebėjimus.
16. Vadovas/-ė skatina mokytojus dalyvauti su darbu susijusiuose mokymo kursuose.
17. Vadovas/-ė stiprina mokytojų bendrumo jausmą.
18 Vadovas/-ė apdovanoja mokytojus už nuopelnus.
19. Vadovas/-ė atsižvelgia į mano tikslus ir vertybes.
20. Vadovas/-ė manimi labai mažai rūpinasi/domisi.
21. Vadovui/-ei yra svarbi mano nuomonė.
22. Kai man reikia tam tikros paslaugos, vadovas/-ė man noriai padeda.
23. Kai man iškyla problema darbe, galiu susilaukti vadovo/-ės pagalbos.
24. Jei netyčia darbe suklysčiau, vadovas/-ė man atleistų.
25. Jei būtų galimybė, vadovas mane išnaudotų (pvz.: papildomos užduotys).
26. Vadovas/-ė pastebi mano pasiekimus darbe.
27. Vadovas/-ė tikrai rūpinasi mano gerove.
28. Vadovas/-ė neįvertina jokių mano pastangų.
29. Vadovas/-ė džiaugiasi mano darbu.