Mokslinių metodologijų taikymas organizuojant renginius 1

 

 

Tyrimą atlieka Klaipėdos universiteto Rekreacijos ir turizmo katedros IV kurso studentė Rūta Trakienė. Tyrimo tikslas – išanalizuoti kiek ir kokiomis metodologijomis Lietuvoje naudojamasi organizuojant renginius. Surinkti duomenys bus panaudoti rengiant bakalauro baigiamąjį darbą tema „Renginių organizavimo teorinių metodologijų analizė ir taikymas“

Mielas respondente, skaitykite klausimus ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą, o kur reikia patys įrašykite Jums priimtiną atsakymą.

Nuoširdžiai dėkojame už bendradarbiavimą ir pateiktus atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokio tipo renginius organizuoja Jūsų įmonė/įstaiga/Jūs asmeniškai? (pažymėti kelis tinkančius)

Kiek renginių per metus vidutiniškai suorganizuoja Jūsų įmonė?/įstaiga/Jūs asmeniškai?

Kaip dažnai organizuodami renginius naudojatės lentelėje išvardintomis metodologijomis?

NiekadaRetaiDažnai Visada
Metodologijomis, skirtomis nustatyti renginio rinkai ir dalyvavimo renginyje motyvus
Metodologijomis, nusakančiomis renginio organizavimo etapus
Metodologijomis renginio ekonominei naudai nustatyti
Metodologijomis, padedančiomis atskleisti renginio naudą priimančiai bendruomenei
Metodologijomis, skirtomis įvertinti renginio įgyvendinimą

Kaip dažnai naudodamiesi šiais metodais nustatote renginio dalyvių motyvus?

NiekadaRetai DažnaiVisada
Nusistatomas rinkos segmentas, kuriam skirtas renginys
Išsiaiškinami socialiniai motyvai, skatinantys dalyvauti renginiuose (socialinė sąveika su kitais; bendrystės dvasios kūrimas; pažinimo ir žinomumo; ir kt.)
Išsiaiškinami psichologiniai motyvai, skatinantys dalyvauti renginiuose (pažinimo ir kitų pripažinimo; mankštos ar fizinių iššūkių; valgyti, išgerti ar kitaip pasilinksminti ir kt.)
Išskiriami organizaciniai motyvai, skatinantys dalyvauti renginiuose (pardavimų didinimo poreikis; dėl statuso ir atpažinimo; sponsoriavimo ar bendruomenės paramos ir kt.)
Išsiaiškinami asmeniniai motyvai, skatinantys dalyvauti renginiuose (naujų patirčių ieškojimas; mokymosi tikslai; kūrybos ir tyrinėjimo tikslai; ambicijų išpildymo tikslai ir kt.)

Kita

Kaip dažnai naudodamiesi šiais metodais stengiatės iš anksto nustatyti renginio ekonominę naudą?

NiekadaRetaiDažnaiVisada
Numatomas renginio lankytojų (vietinių gyventojų ir užsieniečių) skaičius
Apskaičiuojamos lankytojų (vietinių gyventojų ir užsieniečių) išlaidos (lankytojų skaičius x vidutinės išlaidos x vidutinis apsistojimo laikas, dienomis)
Stengiamasi sureguliuoti išlaidas ir įplaukas
Numatomos bendros visų su renginiu susijusių asmenų (rganizatorių, dalyvių, komandos ir žiniasklaidos) išlaidos
Stengiamasi atpažinti nematerialias išlaidas ir įplaukas

Kaip dažnai dirbama su renginio organizavimo etapais?

NiekadaRetaiDažnaiVisada
Pirminis renginio sumanymas (idėja, tema, tikslas, uždaviniai) ir galimybių analizė (išteklių identifikavimas)
Renginio planavimas ir projekto sudarymas
Įgyvendinto renginio analizė ir rezultatų vertinimas

Kaip dažnai šiais būdais kuriate naudą vietos bendruomenei organizuodami renginius?

NiekadaRetaiDažnaiVisada
Bendruomenės yra mobilizuojamos ir įtraukiamos į dalyvavimą renginiuose
Reklamuojama vietovė
Priimami savanoriai iš vietinės bendruomenės
Suteikiamas edukacinių ir rekreacinių veiklų galimybių pasirinkimas bei skatinama draugiška atmosfera

Kita

Ar renkate atsiliepimus apie renginį iš jo dalyvių? (Jei atsakėte neigiamai, praleiskite sekantį klausimą)

Kaip dažnai šiomis priemonėmis renkate informaciją iš renginio dalyvių?

NiekadaRetaiDažnaiVisada
Stebėjimas, audio, video įrašų peržiūra ir pan.
Svečių/lankytojų pastebėjimų, nuomonių klausymas
Pasiūlymų dėžutė
Žiniasklaidos sekimas – laikraščių iškarpos ir ir pan., atsiliepimai socialiniuose tinkluose ir pan.
Dalyvių interviu, apklausos lapai/anketos;
Dalyviams pateikiama renginio vertinimo skalė
Darbuotojų/organizacinių grupių susirinkimas/aptarimas ir kt.

Kaip dažnai šiais kriterijais vertinate renginio įgyvendinimą?

NiekadaRetaiDažnaiVisada
Terminų laikymosi vertinimas
Lankytojų skaičiaus ir srautų rodiklių vertinimas
Renginio įvaizdžio vertinimas
Vadovybės/vadovų pastabos ir komentarų vertinimas
Lankytojų įspūdžių vertinimas
Renginio tikslų ir uždavinių pasiekimų vertinimas

Kita

Koks Jūsų įmonės/įstaigos pavadinimas?

Kokiame mieste įsikūrusi Jūsų įmonė/įstaiga/Jūs asmeniškai?