KIBERNETINIO SPORTO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS LIETUVOJE

Gerb. Respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto kūrybos visuomenės komunikacijos magistrantūros studijų programos studentė ir šiuo metu rašau darbą tema – LIETUVOS KIBERNETINIO SPORTO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS. Kiekybiniu tyrimu siekiama išsiaiškinti, koks yra žaidimų bendruomenės požiūris į elektroninį sportą, kaip jis skiriasi pagal amžių, lytį, kitus demografinius faktorius ir, kaip pagerinti šio sporto padėtį visuomenėje.

Anketos rezultatai bus naudojami tik rašto darbo tikslais.

Dėkoju už Jūsų brangų laiką!


Mano STEAM - https://steamcommunity.com/profiles/76561198423696661/

Ar žaidžiate/ žaidėte kompiuterinius žaidimus?

Ar žaidžiate/ žaidėte kompiuterinius žaidimus?

Kaip dažnai žaidžiate kompiuterinius žaidimus?

Kokiu tikslu žaidžiate kompiuterinius žaidimus? (pažymėkite iki 3 variantų)

Ar jūsų artimieji, draugai žaidžia kompiuterinius žaidimus?

Įvertinkite savybių svarbą, kurias turėtų turėti elektroninio sporto žinovas, žaidėjas?

Ar esate patenkintas (-a) dabartiniu kibernetinio sporto įvaizdžiu šalyje?

Kaip vertinate elektroninio sporto populiarumą, lyginant pasaulines šio sporto šakos lyderes? (Į dešinę daugiau, į kairę - mažiau)

Kas padėtų pagerinti kibernetinio sporto padėtį Lietuvoje? (įvertinkite nuo 1 iki 5, kai 1 - nepadės, 5 - padės)

Kaip manote, kiek reikšmės visuomenėje turi elektroninio sporto žaidėjų įgūdžiai?

Kokią įtaką žaidimui daro nesąžiningi žaidėjai (angl. cheaters)? (pažymėkite iki 3 variantų)

Kaip elektroninio sporto bendruomenė galėtų prisidėti kuriant teigiamą įvaizdį apie šį sportą šalyje?

    …Daugiau…

    Kas skatina teigiamą kibernetinio sporto komunikaciją visuomenėje (įvertinkite svarbumą nuo 1 iki 5, kai 1 - mažai svarbu, 5 - labai svarbu)?

    Įvertinkite, kokie veiksmai būtų naudingi, siekiant sumažinti neigiamus stereotipus apie kibernetinį sportą? (Į dešinę daugiau, į kairę - mažiau)

    Įvertinkite veiksnių svarbumą, siekiant populiarinti kibernetinį sportą (kai 1 - mažai svarbu, 5 - labai svarbu)?

    Kaip galėtų mokymo įstaigos prisidėti prie teigiamo kibernetinio sporto įvaizdžio formavimo? (pažymėkite iki 3 variantų)

    Kokia jūsų nuomonė apie elektroninio sporto ir tradicinio sporto santykį ir bendradarbiavimą?

      …Daugiau…

      Ar kibernetinis sportas turėtų būti įtrauktas į tradicinio sporto varžybas ir kitus sporto renginius?

      Išskirkite svarbiausią aspektą, kaip socialiniai tinklai įtakoja kibernetinio sporto įvaizdį ir populiarumą?

      Ar yra įmanoma ir, kaip įtikinti vyresnio amžiaus žmones, kad kompiuteriniai žaidimai NĖRA beprasmis užsiėmimas?

      Ar yra įmanoma ir, kaip įtikinti vyresnio amžiaus žmones, kad kompiuteriniai žaidimai NĖRA beprasmis užsiėmimas?
        …Daugiau…

        Jūsų lytis

        Jūsų amžius

        Jūsų socialinis statusas

        Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą