KIBERNETINIO SPORTO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS LIETUVOJE

Ar yra įmanoma ir, kaip įtikinti vyresnio amžiaus žmones, kad kompiuteriniai žaidimai NĖRA beprasmis užsiėmimas?

  1. negerai cia butu
  2. nelabai imanoma
  3. Susidomėjimas nuo amžiau priklauso, reiktų apsibrėžti amžių, o tada jau galvoti kaip tai padaryti
  4. neturiu nuomonės
  5. gal geriau nereikia :DDD
  6. NE. Jei būtų itraukiami seno amziaus zmones i tokia veikla, tai daugumo jaunimo tiesiog atsisakytu zaist zaidimus. nesamone
  7. ne, tikrai ne
  8. Kai kuriems..., gaila.
  9. Gal reiktų pradėti nuo to, kad anūkai savo senelius galėtų apmokinti ir kartu pažaisti. Dar idėja gera būtų senelių namams padovanoti kažką tokio susijusio su žaidimais. Pvz, kokias konsoles
  10. Kartu gal žaisti su senjorais
  11. Ne
  12. Oj nežinau
  13. Nemanau, kad įmanoma, jie priešiški.
  14. Neeee
  15. Varom
  16. Neįmanoma
  17. Pirmin
  18. Varom
  19. Nesvarbu kiek tau metų juk visada nevėlu
  20. Susidomėk ir pradėk
  21. Kringe
  22. Neatsilikti nuo jaunimo
  23. Susirasti bendraamžių
  24. Geros emocijos
  25. Nea, ne ta karta
  26. Nemanau, kad įmonamona, nes jie visko bijo šiam pasaulyje, tai tiesiog reikia palaukti kol išnyks sena karta ir užaugs nauja karta
  27. Neįmanoma
  28. Žaisti žaidimus kartu su jais
  29. Reikia rasti vyresnio amžiaus žmogui tinkamą žaidimą, nes kompiuteriniai žaidimai tikrtai gali būti idomūs nnet ir didžiausiems skeptikams, jie tirsiog dar neatrado savo žaidimo :)
  30. -
  31. taip
  32. .
  33. Geras laisvalaikio praleidimas
  34. Pradėsi nebeataitraukai
  35. Amžius neriba
  36. Pradėk dar nevėlu
  37. Susirasti naujų draugų
  38. Manau tai ne amžiaus problema. O auklėjimo. Jau šiandienai didžioji dalis +40 metų žmonių užaugo su žaidimai ir tai yra dalis gyvenimo. Toliau bus dar labiau. Tų, kūrių neįtikino, jau niekas neįtikins. Tik gaila, kad jie po to tai bruka savo vaikams.
  39. Skelbti pavyzdžius kaip toks sportas padeda vyresnio amžiaus žmonėms (konkrečių senyvo amžiaus žmonių pasidalinimas sava patirtimi).
  40. Taip, nežinau kaip. Tikriausiai tik apčiuopiami rezultatai ir pasiekimai kažką įtikintų
  41. Kompiuteriniai žaidimai gali lavinti kognityvinius įgūdžius, skatinti socialinę sąveiką ir sumažinti stresą, taip pat suteikti karjeros galimybių. Pateikiant mokslinius įrodymus ir realius pavyzdžius, vyresnio amžiaus žmonės gali suvokti žaidimų naudą ir prasmingumą.
  42. Gero laiko praleidimas
  43. Varyk, neatsilik nuo technologijų
  44. Įtikinėti vis, neduoti ramybės
  45. .l
  46. N/A
  47. Ko gyvenime neįgyvendinai, tą gali dabar
  48. Malonaus laiko praleidimas
  49. Geros emocijos
  50. Geras laisvalaikio praleidimas
  51. Yra įmanoma, reikia daug kartų įkalbėti juos
  52. Įmanoma
  53. Čia jau kaip sakant, jei niekad nesi to bandęs, tai ir nesuprasi, todėl nemanau, kad įmanoma įtikinti
  54. yes, just a question of attitude and the willingness of the old generations:) i think our generation will be a filled with gamers when we reach that age
  55. o kam juos itikinti? profesionalus zaidejai rodo gera performance max iki 25-30metu.
  56. Tai priklauso nuo žaidimo. Yra atsipalaidavimo vertė, tačiau to negana. Yra žaidimų, kuriuose galima ugdyti realias istorijos, strategijos žinias, visuomenę galima įtikinti jų nauda, tačiau žaidimai kaip "Dota" "Fortnite" "CS2" "League of Legends" yra daugiau ar mažiau laiko švaistymas. Reikia diferencijuoti. Not all games were created equal :)
  57. Įmanoma, edukacija ir pavyzdžiais
  58. nemanau
  59. Sudaryti sąlygas jiems patiems tai isbandyti
  60. Manau įmanoma, nes profesionalūs žaidėjai iš to užsidirba daug
  61. Lavinti protinius igudzius ( reakcija, greiti)
  62. Nelabai
  63. įmanoma, rodyti ir šviesti ką galima pasiekti, pasiremti esamais pavyzdžiais ir parodyti naudą kokią tai turi ne tik tam žmogui asmeniškai bet ir jauniems žmonėms.
  64. Įmanoma įtikinti, nes tai yra puikus būdas praleisti laiką linksmai bei naudingai ir tobulėti.
  65. Neįmanoma, nebent jiem parodysi, kad iš to gauni pinigu
  66. Įrodant, kad kompiuteriniai žaidimai lavina bendradarbiavimą su kitais žmonėmis, gerina reakciją, kai kurie žaidimai ir kūribiškumą.
  67. Palyginti su skaitomom knygom, gaunamom emocijom ie tt
  68. Daugiau pasakoti, komunikuoti, parodyti jiems.
  69. Taip
  70. Įmanoma, manau leisti pabandyti patiems, kiek susidūriau dažnas vyresnis žmogus pakeičia nuomonę.
  71. Taip
  72. Nea
  73. Amžius ne riba
  74. Įmanoma, bet priklauso nuo pačio žmogaus
  75. Lygiuokitės su jaunimu
  76. Azartiško laiko praleidimas
  77. Gali ir vairavimą išmokti
  78. Tai yra poilsis, teigiamos emocijos
  79. Ko gyvenime nepasiekiai gali pasiekti per kompiuterinius žaidimus
  80. Emocijos, mąstymas,
  81. Amžius neturi ribų
  82. Amžius ne riba, reikia viską išbandyti
  83. Sudominti, laiko praleidimas, emocijos
  84. Paaiškinti, pažaisti žaidimus kartu su jais.
  85. Neįmanoma