KIBERNETINIO SPORTO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS LIETUVOJE

Gerb. Respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto kūrybos visuomenės komunikacijos magistrantūros studijų programos studentė ir šiuo metu rašau darbą tema – LIETUVOS KIBERNETINIO SPORTO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS. Kiekybiniu tyrimu siekiama išsiaiškinti, koks yra žaidimų bendruomenės požiūris į elektroninį sportą, kaip jis skiriasi pagal amžių, lytį, kitus demografinius faktorius ir, kaip pagerinti šio sporto padėtį visuomenėje.

Anketos rezultatai bus naudojami tik rašto darbo tikslais.

Dėkoju už Jūsų brangų laiką!


Mano STEAM - https://steamcommunity.com/profiles/76561198423696661/

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar žaidžiate/ žaidėte kompiuterinius žaidimus? ✪

Ar žaidžiate/ žaidėte kompiuterinius žaidimus?

Kaip dažnai žaidžiate kompiuterinius žaidimus? ✪

Kokiu tikslu žaidžiate kompiuterinius žaidimus? (pažymėkite iki 3 variantų) ✪

Ar jūsų artimieji, draugai žaidžia kompiuterinius žaidimus? ✪

Įvertinkite savybių svarbą, kurias turėtų turėti elektroninio sporto žinovas, žaidėjas? ✪

Labai svarbu
Svarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Mažiau svarbu
Nesvarbu
Patikimumas
Kompetetingumas
Ekspertiškumas
Pavyzdingumas
Strategiškumas
Taktiškumas
Komunikabilumas
Pagalba kitiems
Pasiaukojimas
Reakcijos greitis
Koncentracija
Fizinė sveikata
Koordinacija

Ar esate patenkintas (-a) dabartiniu kibernetinio sporto įvaizdžiu šalyje?  ✪

Kaip vertinate elektroninio sporto populiarumą, lyginant pasaulines šio sporto šakos lyderes? (Į dešinę daugiau, į kairę - mažiau) ✪

Kas padėtų pagerinti kibernetinio sporto padėtį Lietuvoje? (įvertinkite nuo 1 iki 5, kai 1 - nepadės, 5 - padės)  ✪

1
2
3
4
5
Aktyvios vienijančios organizacijos
Įvairus žaidimų inventorius
Reklamos/ viešinimo dėmesys
Žaidėjų/ entuziastų skaičiaus augimas
Naujienų portalų („Delfi“, „15min“,...) turinys
Nauji žaidimai, jų papildymai
El. sporto kiberatletų statistikų viešinimas
Lietuvos streamer‘ių pagausėjimas
Rėmimas
Tarp žaidėjų komunikacija
Išspręstos problemos su nesąžiningais žaidėjais (angl. cheaters)
Renginių organizavimas
Komunikacijos gerinimas visuomenėje
Užsienio kiberatletų atvykimas į Lietuvą

Kaip manote, kiek reikšmės visuomenėje turi elektroninio sporto žaidėjų įgūdžiai? ✪

Kokią įtaką žaidimui daro nesąžiningi žaidėjai (angl. cheaters)? (pažymėkite iki 3 variantų) ✪

Kaip elektroninio sporto bendruomenė galėtų prisidėti kuriant teigiamą įvaizdį apie šį sportą šalyje?  ✪

Kas skatina teigiamą kibernetinio sporto komunikaciją visuomenėje (įvertinkite svarbumą nuo 1 iki 5, kai 1 - mažai svarbu, 5 - labai svarbu)? ✪

1
2
3
4
5
Žaidėjai
Reklama
Žiniaskaida
Inovacijos
Kūrybiškumas
Renginiai/ konkursai
Organizacijos
Socialiniai tinklai
Bendruomeninė platforma
Tiesioginio turinio kūrėjai (angl. streamers)

Įvertinkite, kokie veiksmai būtų naudingi, siekiant sumažinti neigiamus stereotipus apie kibernetinį sportą? (Į dešinę daugiau, į kairę - mažiau) ✪

Įvertinkite veiksnių svarbumą, siekiant populiarinti kibernetinį sportą (kai 1 - mažai svarbu, 5 - labai svarbu)?  ✪

1
2
3
4
5
Profesionalumas. Svarbu, kad žaidėjai būtų taktiški savo veiksmuose.
Sąžiningumas. Svarbu, kad nebūtų žaidėjų apgaulės (angl. cheating).
Teisingumas. Svarbu, kad visi žaidėjai turėtų galimybę lygiomis sąlygomis konkuruoti.
Bendruomenė. Svarbu, kad visi žaidėjai turėtų palaikymą.
Bendradarbiavimas. Svarbu, kad organizacijos bendradarbiautų su žaidėjais.
Transliacijos. Svarbu, kad žiūrovai galėtų mėgautis aukštos kokybės vaizdais ir komentarais.
Žiniasklaida. Svarbu, kad medija skirtų daugiau dėmesio šiam sportui.
Įvairių amžiaus ir lyčių pripažinimas. Svarbu palaikyti lygybę ir įvairovę, kad būtų atspindėtas žaidėjų įnašas ir talentas.

Kaip galėtų mokymo įstaigos prisidėti prie teigiamo kibernetinio sporto įvaizdžio formavimo? (pažymėkite iki 3 variantų) ✪

Kokia jūsų nuomonė apie elektroninio sporto ir tradicinio sporto santykį ir bendradarbiavimą? ✪

Ar kibernetinis sportas turėtų būti įtrauktas į tradicinio sporto varžybas ir kitus sporto renginius? ✪

Išskirkite svarbiausią aspektą, kaip socialiniai tinklai įtakoja kibernetinio sporto įvaizdį ir populiarumą? ✪

Ar yra įmanoma ir, kaip įtikinti vyresnio amžiaus žmones, kad kompiuteriniai žaidimai NĖRA beprasmis užsiėmimas?  ✪

Ar yra įmanoma ir, kaip įtikinti vyresnio amžiaus žmones, kad kompiuteriniai žaidimai NĖRA beprasmis užsiėmimas?

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius ✪

Jūsų socialinis statusas ✪