KIBERNETINIO SPORTO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS LIETUVOJE

Gerb. Respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto kūrybos visuomenės komunikacijos magistrantūros studijų programos studentė ir šiuo metu rašau darbą tema – LIETUVOS KIBERNETINIO SPORTO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS. Kiekybiniu tyrimu siekiama išsiaiškinti, koks yra žaidimų bendruomenės požiūris į elektroninį sportą, kaip jis skiriasi pagal amžių, lytį, kitus demografinius faktorius ir, kaip pagerinti šio sporto padėtį visuomenėje.

Anketos rezultatai bus naudojami tik rašto darbo tikslais.

Dėkoju už Jūsų brangų laiką!


Mano STEAM - https://steamcommunity.com/profiles/76561198423696661/

Anketa neprieinama

Ar žaidžiate/ žaidėte kompiuterinius žaidimus?

Ar žaidžiate/ žaidėte kompiuterinius žaidimus?

Kaip dažnai žaidžiate kompiuterinius žaidimus?

Kokiu tikslu žaidžiate kompiuterinius žaidimus? (pažymėkite iki 3 variantų)

Ar jūsų artimieji, draugai žaidžia kompiuterinius žaidimus?

Įvertinkite savybių svarbą, kurias turėtų turėti elektroninio sporto žinovas, žaidėjas?

Ar esate patenkintas (-a) dabartiniu kibernetinio sporto įvaizdžiu šalyje?

Kaip vertinate elektroninio sporto populiarumą, lyginant pasaulines šio sporto šakos lyderes? (Į dešinę daugiau, į kairę - mažiau)

Kas padėtų pagerinti kibernetinio sporto padėtį Lietuvoje? (įvertinkite nuo 1 iki 5, kai 1 - nepadės, 5 - padės)

Kaip manote, kiek reikšmės visuomenėje turi elektroninio sporto žaidėjų įgūdžiai?

Kokią įtaką žaidimui daro nesąžiningi žaidėjai (angl. cheaters)? (pažymėkite iki 3 variantų)

Kaip elektroninio sporto bendruomenė galėtų prisidėti kuriant teigiamą įvaizdį apie šį sportą šalyje?

  1. kurti internetinius puslapius, kuriuose būtų skelbiamos esporto naujienos ir komandos, pasiekimai lietuviu kalba, nes dabar tik angliskai galima rast ir tai nevisur apie lietuva
  2. nežinau, gal konferencijos padėtų kokiose parodose
  3. tik per renginius arba organizuojamus konkursus
  4. Prisidėti prie rengiamų renginių, va šiais metais bus vėl GAMEON po 5 metų pertraukos, tai būtų gerai ten pamatyti tuos cs'o bendruomenės atstovus
  5. Tai jau bendruomenė CS2 prisideda prie populiarinimo tokio sporto, nes fb grupėse daro konkursus vertingų prizų žaidime laimėti, tai tai ir įsivaizduoju, kad gerai daro. O taip tai priklauso nuo pačio žmogaus, ar jis nori, ar nenori žaisti.
  6. Renginiu metu dalinti prizus, taip susidometu praeiviai
  7. Galėtų populiarūs Lietuvos streameriai kurti kokias bendruomenes, kurios atstovautų Lietuvą kokiuose, kad ir paprastuose, renginukuose.
  8. Asociacija galėtų nukeliauti į Comiccon renginį ir kažką pasakyti ar padaryti. Tikrai lengva žmones sudominti, o ypač dar tokiuose šeimos renginiuose
  9. Ar išvis ta bendruomenė kažkur yra??
  10. Visokios asociacijos galėtų skatinti esporto renginius, ką tos bendruomenės gali padaryti...
…Daugiau…

Kas skatina teigiamą kibernetinio sporto komunikaciją visuomenėje (įvertinkite svarbumą nuo 1 iki 5, kai 1 - mažai svarbu, 5 - labai svarbu)?

Įvertinkite, kokie veiksmai būtų naudingi, siekiant sumažinti neigiamus stereotipus apie kibernetinį sportą? (Į dešinę daugiau, į kairę - mažiau)

Įvertinkite veiksnių svarbumą, siekiant populiarinti kibernetinį sportą (kai 1 - mažai svarbu, 5 - labai svarbu)?

Kaip galėtų mokymo įstaigos prisidėti prie teigiamo kibernetinio sporto įvaizdžio formavimo? (pažymėkite iki 3 variantų)

Kokia jūsų nuomonė apie elektroninio sporto ir tradicinio sporto santykį ir bendradarbiavimą?

  1. gera visai teigiama
  2. reikia
  3. gera
  4. nesupykčiau
  5. Gerai kaip dabar yra
  6. Gerai
  7. Reikia itraukimo
  8. Turėtų bendradarbiauti
  9. Tik gera, noris naujovių
  10. ESportas ir paprastas sportas, tai tas pats. Visur reikia įgūdžių ir dar sportas žodis yra.
…Daugiau…

Ar kibernetinis sportas turėtų būti įtrauktas į tradicinio sporto varžybas ir kitus sporto renginius?

Išskirkite svarbiausią aspektą, kaip socialiniai tinklai įtakoja kibernetinio sporto įvaizdį ir populiarumą?

Ar yra įmanoma ir, kaip įtikinti vyresnio amžiaus žmones, kad kompiuteriniai žaidimai NĖRA beprasmis užsiėmimas?

Ar yra įmanoma ir, kaip įtikinti vyresnio amžiaus žmones, kad kompiuteriniai žaidimai NĖRA beprasmis užsiėmimas?
  1. negerai cia butu
  2. nelabai imanoma
  3. Susidomėjimas nuo amžiau priklauso, reiktų apsibrėžti amžių, o tada jau galvoti kaip tai padaryti
  4. neturiu nuomonės
  5. gal geriau nereikia :DDD
  6. NE. Jei būtų itraukiami seno amziaus zmones i tokia veikla, tai daugumo jaunimo tiesiog atsisakytu zaist zaidimus. nesamone
  7. ne, tikrai ne
  8. Kai kuriems..., gaila.
  9. Gal reiktų pradėti nuo to, kad anūkai savo senelius galėtų apmokinti ir kartu pažaisti. Dar idėja gera būtų senelių namams padovanoti kažką tokio susijusio su žaidimais. Pvz, kokias konsoles
  10. Kartu gal žaisti su senjorais
…Daugiau…

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinis statusas

Susikurti savo anketą
Anketa yra neaktyvi, į ją atsakyti negalima