Aukštųjų mokyklų DĖSTYTOJAMS ir bendrojo ugdymo mokyklų MOKYTOJAMS skirta anketa: darbas (mokymas) nuotoliniu būdu pandemijos COVID-19 metu - kopija - kopija - kopija

Atsižvelgiant į COVID-19 sukeltą ekstremalią situaciją, siekiama išsiaiškinti kilusias problemas nuotolinio mokymo(si) procese. Gauti duomenys padės sukurti pasiruošimo ekstremalioms situacijoms modelį, leisiantį kokybiškai organizuoti nuotolinį mokymąsi ir kintančiomis sąlygomis. 

Anketa neprieinama

Jūs esate:

Švietimo įstaiga, kurioje dirbate:

Švietimo įstaiga, kurioje dirbate, iki COVID-19 pandemijos turėjo nuotolinio mokymo(si) / darbo patirties, parengtas nuotolinio mokymosi / darbo tvarkas ir kt.

Jūsų nuotolinio darbo ir / ar mokymo(si) patirtis iki COVID-19 pandemijos:

Jūsų dėstymo / pedagoginio darbo nuotoliniu būdu patirtis:

Jūsų dėstymo ar pedagoginio darbo patirtis:

Kiek skyrėte laiko studijų ar mokymo(si) proceso organizavimo etapams COVID-19 pandemijos metu:

Kiek daugiau laiko, lyginant su įprastu, teko skirti ugdymo procesui karantino laikotarpiu?

Nuotolinis mokymas(is) / darbas COVID-19 pandemijos metu:

Nuotolinių studijų / mokymo(si) organizavimo metu kilusios problemos:

Nuotolinių studijų organizavimo COVID-19 pandemijos metu paramą gavome iš (PILDO TIK DĖSTYTOJAI):

Nuotolinio mokymo(si) organizavimo COVID-19 pandemijos metu paramą gavome iš (PILDO TIK MOKYTOJAI):

Jeigu ateityje būtų panaši ekstremali situacija, Jūs pageidautumėte, kad Jus švietimo įstaiga aprūpintų:

Kurios virtulios studijų aplinkos, naudotos karantino metu nuotolinių studijų bei mokymo procese, pateisino Jūsų lūkesčius

Kurios komunikavimo ir kitos priemonės, naudotos karantino metu nuotolinių studijų bei mokymo procese, pateisino Jūsų lūkesčius

Kurie mokymosi įrankiai ir priemonės, naudoti karantino metu nuotolinių studijų bei mokymo(si) procese, pateisino Jūsų lūkesčius. KITA (įrašykite, neprivaloma):

  1. Moodle, Google Classroom
  2. MS Teams, VMA
  3. labai pravertė piešimo planšetė, kuri per USB jungėsi prie kompiuterio. Su ja galėjau tiesiogiai ranka rašyti kompiuterio ekrane, kaip ant baltos lentos. Naudojau Wacom Intuos drawing tab.s
  4. Buvo naudojama komunikavimo priemonė Discord
  5. Moodle
  6. Adobe Connect
  7. SSH
  8. mitcalc
  9. codepen.io
  10. Didelio formato planšetė su gerai veikiančia touch screen funkcija
…Daugiau…

Mokymosi įrankius ir priemones, naudotus karantino metu nuotolinių studijų bei mokymo(si) procese:

Parama, siekiant užtikrinti sklandų nuotolinį darbą ir studijų / mokymo(si) kokybę:

Įvertinkite:

Kas paskatintų kokybiškiau dėstyti / mokyti nuotoliniu būdu:

Kas paskatintų kokybiškiau dėstyti / mokyti nuotoliniu būdu: KITA (įrašykite, neprivaloma):

  1. Didesnis visu studentų aktyvumas užsiėmimų metų
  2. Mūsų, KTU, nuotolinio mokymo seminarai buvo tikrai labai vertingi, nuoširdūs ir laiku, daug buvo kolegiško pasidalijimo, saugi ir pagarbi atmosfera, vieni kitais pasitikėjome, atviravome apie sunkumus. Tokia parama visada skatina tobulėti, tarsi bendruomenės mokymasis. Taigi svarbu, kad mokymų, kursų būtų nemokamų, bet su konkrečiais tikslais, kad juos remtų universitetas/ai sistemingai. Per mažai Lietuvoje vieni iš kitų mokomės, geros idėjos lyg konkurencijos objektas, o ugdytojas kažkodėl engiamas, neįvertinant, jog jo darbe labai daug organizacinės veiklos, kuri neįskaičiuojama į etato valandas. Universitetai vieni kitiems mažai atsiveria. Kaip gerą pavyzdį paminėčiau Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos seminarus ir veiklas.
  3. -
  4. Visai skirtinga studijo modulio struktura (iskaitant atsiskaitymo tvarka), kuri dabar pritaikyta normaliom studijom, o jos pakeisti neleido studiju prorektorius.
  5. mechaniko nepadarysi iš youtuberio
  6. teisingas atlygis
  7. Dėstytojas pats su studentais turi nuspręsti kiek ir kokia dalis paskaitų gali vykti nuotoliniu būdu, ne administratoriai prirašydami eilę reikalavimų.
  8. Objektyvus nuotolinio mokymo taikymo/darbo vertinimas
  9. Studentų motyvacija
  10. Bendros, darbo nuotoliniu būdu, gairės. Nes, šiais metais kiekvienas mokytojas dirbo taip, kaip pats sugalvojo. Todėl, atsirado daug vietos interpretacijoms, nesusipratimams, tėvų nepasitenkinimui mokytojų darbu ir pan. ŠMM galėjo skubos tvarka išanalizuoti kitų šalių patirtį šioje srityje ir pateikti mokykloms rekomendacijas kaip produktyviai dirbti nuotoliniu būdu.
…Daugiau…

Jūsų patirtis, įgyvendinant nuotolinį mokymą(si):

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Studijų sritis, kurioje dėstote (PILDO TIK DĖSTYTOJAI):

Sritis, kurioje dirbate (PILDO TIK MOKYTOJAI):

Jūsų dėstomas dalykas (PILDO TIK MOKYTOJAI):

Su kokio amžiaus mokiniais dirbate? (PILDO TIK MOKYTOJAI)

Vietovė, kurioje dirbate (PILDO TIK MOKYTOJAI):

Jūsų komentaras, kas gali būti svarbu, bet dar nepasakyta apie darbą karantino metu:

  1. ŠMSM vis dar nepasiruošusi jam.
  2. -
  3. Daug laiko, nuovargis, nusilpo akys.
  4. Virtualusis mokymasis leidžia pakelti mokymosi kokybę ir efektyvumą, jei žinai jo galimybes ir metodikas. Nuotolinis mokymasis - viena natūralių jo savybių. Plačiau naudojant VM, nebūtų stresinio perėjimo prie nuotolinio mokymosi.
  5. Reikia būti visada pasirengus operatyviai persijungti iš vienos mokymo/mokymosi formos į kitą.
  6. Trūkumas yra tai, kad karantino metu sumažėjo kontaktinis bendradarbiavimas su kolegomis.
  7. -
  8. Emocinė būsena: žmonės tapo lėti, apatiški viskam
  9. Naudojom savo elektros energiją :) , kažkaip visi džiaugiasi kažką sutaupę. Nieks nepagalvojo apie kompensavimo mechanizmą.
  10. mechanikoje trūko mechanikos serviso
…Daugiau…
Susikurti savo anketą