Aukštųjų mokyklų DĖSTYTOJAMS ir bendrojo ugdymo mokyklų MOKYTOJAMS skirta anketa: darbas (mokymas) nuotoliniu būdu pandemijos COVID-19 metu - kopija - kopija - kopija

Kas paskatintų kokybiškiau dėstyti / mokyti nuotoliniu būdu: KITA (įrašykite, neprivaloma):

  1. Didesnis visu studentų aktyvumas užsiėmimų metų
  2. Mūsų, KTU, nuotolinio mokymo seminarai buvo tikrai labai vertingi, nuoširdūs ir laiku, daug buvo kolegiško pasidalijimo, saugi ir pagarbi atmosfera, vieni kitais pasitikėjome, atviravome apie sunkumus. Tokia parama visada skatina tobulėti, tarsi bendruomenės mokymasis. Taigi svarbu, kad mokymų, kursų būtų nemokamų, bet su konkrečiais tikslais, kad juos remtų universitetas/ai sistemingai. Per mažai Lietuvoje vieni iš kitų mokomės, geros idėjos lyg konkurencijos objektas, o ugdytojas kažkodėl engiamas, neįvertinant, jog jo darbe labai daug organizacinės veiklos, kuri neįskaičiuojama į etato valandas. Universitetai vieni kitiems mažai atsiveria. Kaip gerą pavyzdį paminėčiau Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos seminarus ir veiklas.
  3. -
  4. Visai skirtinga studijo modulio struktura (iskaitant atsiskaitymo tvarka), kuri dabar pritaikyta normaliom studijom, o jos pakeisti neleido studiju prorektorius.
  5. mechaniko nepadarysi iš youtuberio
  6. teisingas atlygis
  7. Dėstytojas pats su studentais turi nuspręsti kiek ir kokia dalis paskaitų gali vykti nuotoliniu būdu, ne administratoriai prirašydami eilę reikalavimų.
  8. Objektyvus nuotolinio mokymo taikymo/darbo vertinimas
  9. Studentų motyvacija
  10. Bendros, darbo nuotoliniu būdu, gairės. Nes, šiais metais kiekvienas mokytojas dirbo taip, kaip pats sugalvojo. Todėl, atsirado daug vietos interpretacijoms, nesusipratimams, tėvų nepasitenkinimui mokytojų darbu ir pan. ŠMM galėjo skubos tvarka išanalizuoti kitų šalių patirtį šioje srityje ir pateikti mokykloms rekomendacijas kaip produktyviai dirbti nuotoliniu būdu.