Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Vilniaus skyriuje

 

 

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

Kokia priemone šiuo metu naudojatės(pavadinimas)?

  1. Vezimelis
  2. vonios suoliukas
  3. Lazdelė
  4. Čiužinys
  5. Paprasta lova
  6. Tualeto kėdutę
  7. Tualeto kedutė
  8. Alkūninės lazdos
  9. Lazdelė
  10. Kėdutė
…Daugiau…

Koks šios priemonės modelis ar tipas?

  1. 4 pagrindai lazdelė
  2. Čiužinys nuopragulu, parolonas su spygliukais
  3. paprasta rankinė lova, sukama ranka
  4. tualeto kėdutę kinietiška
  5. metalinė kede su paralonu
  6. reguliuojasi aukštis, kiniečių gamyba
  7. Rankena ir pagalys
  8. Kėdutė už šimtą litų
  9. vežimėlis paprastas, paskirtas reabilitacijoje po insulto, prie stoties
  10. Rėmeliai : be ratukų, galima priekyje priekyje atsiremti, ant šonų laiko rankas.
…Daugiau…

Kiek metų naudojate priemonę?

Kokie judėjimo priemonės privalumai?

Kokie kiti judėjimo priemonės privalumai?

  1. ant lovos yra atramos- ir tai patogu labai, atsiremti, pasodinti.
  2. Kai pasiremia, tai ir juda po truputį.
  3. Naudoja tualetui ir labai patogu
  4. -
  5. Labai paprasta priemonė atsispirti.
  6. Neįmanoma maudytis be tos kėdės. Drąsiai galima pasodinti. Patikima- galai patikimis guminiai.
  7. Kompaktiška, patogi naudoti bute.
  8. Normalu ir gerai
  9. -
  10. Nėra
…Daugiau…

Kokie regos priemonės privalumai:

Kokie kiti regos priemonės privalumai?

    Kokie klausos priemonės privalumai?

    Kokie kiti klausos priemonės privalumai?

      Kokie judėjimo priemonės trūkumai?

      Kokie kiti judėjimo priemonės trūkumai?

      1. Lengvesnė. Matė patogesnę reabilitacijoje su 3 kojomis.
      2. Jeigu gyventų dviese, kėdutė būtų tinkama. Kai ant kojų nepastovi, tai sunku. Naudojimos sauskelnės,
      3. Per ilga lazdelė. Galėtų būti 2 cm trumpesnė.
      4. -
      5. Vienkartinis, sunku stumti, kainuoja 300 litų, nusimauna ratukai, tikrai nekoybiškas
      6. Per lengva, trūko stabilumo nes krisdavo atgal. Sukdavosi galva. Šiuo metu ligonė vaikšto pati remdamasi į sieną.
      7. -
      8. Lazdelė nepatikima, nes gali nugriūti, Vaikštynė patogiau, bet labai griozdiška.
      9. Viskas tinka
      10. Negali įvažiuoti i parduotuvę. Per slenkstį. Pažeidžiamas privatumas
      …Daugiau…

      Kokie regos priemonės trūkumai?

      Kokie kiti regos priemonės trūkumai?

        Kokie klausos priemonės trūkumai?

        Kokie kiti klausos priemonės trūkumai?

          Įvertinkite priemonę (-es) dešimties balų sistemoje (10-puiku, ...1- labai blogai).

          Kokias priemones dar naudojate?

          1. Dvi lazdos labai nepatogios ne is centro. Negalima padeti po pazastimis. Liemene- nepadeda, nori grazinti i centra.
          2. Nieko daugiau nenaudoja. Tik lazdelę.
          3. Vežimėlis: blogos kokybės renkamos, apvynioja. Sutrūkę.
          4. Tualetinė kėdė, vežimėlis, vaikštynė( beveik nereikalina)
          5. -
          6. Funkcine lovą, vežimėlį. Taip pat turi dar vaikštynę ir dvi lazdas, bet jau nenaudojimos.
          7. Vežimėlį sulankstomą visur, vaikštynė, bet namuose, bet tuojau priduos, nes nereikia.
          8. Nieko nenaudoja.
          9. Lazda
          10. Ramentus, pasiremti.
          …Daugiau…

          Kokios kitos priemonės iš Centro siūlomų įsigyti Jums dar reikalingos?

          1. Nežino ko centre yra. Norėtų patogesnės, lengvesnės lazdelės.
          2. Pasėstas būtinai į vežimėlį. Kėdutę į vonią, žmogus nevaldo vienos pusės
          3. -
          4. Būtų reikalinga funkc lova
          5. ELEKTRINĮ keltuvą visam kūnui
          6. masažo priemonių kojoms arba mechanizmo, kad kojos galėtų būti virš lovos pakabintos. Arba rankoms prisitraukti rankiniu būdu.
          7. -
          8. -
          9. I vonią suoliuką reikėtų., aukšta vaikštynės vis nėra ir nėra , ir nėra. Vežimėlis yra netinkamas naudojimui.
          10. nieko nereikia, bet gerai būtų tualeto kėdės
          …Daugiau…

          Kokias priemones siūlytumėte Centrui pirkti?

          1. Kad galima būtų galima rankoms aparatą-priemonę mankštinti po insulto.
          2. Klausos aparatai
          3. Diržo, kaip pagalbos priemonės pakėlimui, pasodinimui, pasukimui į kitą pusę. Nes taip nepatogu tempti už palaidimės, už sauskelnės.
          4. Turbūt centras vusko turi
          5. Visas
          6. Viską -ką tik gamina.
          7. -
          8. -
          9. Aukštų vaikštynių. Ir, kad būtų kokybiški vežimėliai.
          10. -
          …Daugiau…

          Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai dėl priemonių tobulinimo:

          1. Neturi nieko pasiūlyti, bet, kad tik greičiau pasveiktų
          2. Nėra. Tenkina tos priemonės kokios yra.
          3. -
          4. nesusidūriau
          5. Ceprata parolonas - turi buti atsparesnis viršus
          6. Nežino ką tobulinti, nes pripratę. Nenent būtų elektrinis vežimėlis. Toks- būtų labai gerai, ir kad nebūtų brangu, prienama kaina neįgaliajam.
          7. -
          8. Kol kas nieko nereikia, užteko tualeto kėdutės.
          9. Jeigu reikia pasikonsultuoti - "Pušyno kely". Ką gauna- tai kiek veža. O, jeigu žiema , ar į polikliniką- neįmanoma.
          10. Vaikštynė -sunkesnė ir ant ratukų, bet stabiliai reguliuojamos. Ir, kad būtų kompaktiškos mažuose butuose.
          …Daugiau…

          Ar kreipėtės dėl judėjimo priemonės remonto?

          Kokia įmonė suteikė remonto paslaugas? Įmonės pavadinimas.

          1. -
          2. Puntukas, prieš >6 metus

          Ar tenkino remonto įmonės suteiktų paslaugų kokybė?

          Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai dėl judėjimo priemonių remonto paslaugų:

          1. Labai ilgai laukti remonto paslaugų, sumažinti laukimą.
          2. -
          3. Neturi.

          Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

          Ar dažnai tenka kreiptis į Centro skyrių?

          Kokia Jūsų kreipiamosi į Centrą priežastis?

          Kokios kitos Jūsų kreipimosi į Centrą priežastys?

          1. Pati pirko uz 170lt labai sandari tualeto kede is "Teida". Labai ilgai lauke ir nebedriso dar karta prasyti kitos tualeto kedes. Labai gera buvo vaikstyne su 4 ratukais. Fiksuojasi ratukai, Galima atsisesti. Is centro gauta tualeto kede buvo labai nepatogi(1.nesandari,2. Dangcio neuzdesi, kai vaziuoja). Tai buvo reabilitacijos skyriuje israsyta.
          2. Nieko nereikia daugiau. Tualetas yra kieme ir, k ad būtų patogiau, buvo tualeto kėdutė
          3. -
          4. Del transporto priemones i polik ligonine

          Informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas dažniausiai ieškote:

          Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas?

          1. Reabilitacijos centre suteike Santariskes paciame pastate. Suteike info socialinias darbuotojas.
          2. Reabilitacijos skyriuje buvo israsyta vonios suolas ir suteikta informoacija. Pats nevaiksto, rupinasi zmona.
          3. Patys sužinojo viską, ir niekas nenukreipė į centrą. Net gydytoja nenukreipė.
          4. Gulint ligoninėje socialinė darbuotoja nukreipė į centrą.
          5. Ligoninėje
          6. iš reabilitacijos centro
          7. Centras "Valakupio" centras. Reabilitacijos centre. Ergoterapeutas paaiškino.
          8. Dirba Vilniaus rajono soc rūpybos skyrius, todėl viską žino
          9. Chirurgijos skyrius nukreipė. Reabilitacijos skyriuje ir sužinojo.

          Ar centro skyriaus asmenų aptarnavimo laikas Jums yra patogus?

          Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

          Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

          1. Atvyko į namus sociali is darbuojas, del vežimįlio asmenisjsi

          Kokia paslauga Jums buvo suteikta?

          Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

          Kokia dar kita paslauga Jums buvo suteikta?

          1. Buvo labai malonus jaunas vyras pries 1 metus. Vasario men. Viska paaiskino.
          2. Reabilitacijoje buvo viskas paaiskinta
          3. Klientas po insulto kalbėjo sunkiai.Mokinasi iš naujo gimtosios rusų kalbos. Socialinis darbuotojas suteikė visą informaciją reabilitacijoje. Paskui patys ėjo į centrą pasiimti priemonės.
          4. Užpildai duomenis. Pasako arba laukti, arba pasiskambinti, bet patys neskambina.
          5. Viską darė socialinė darbuotoja, nes pirmiau buvo nevaikščiojanti arba mažai vaikščiojanti ligonė. o dabar vaikšto npo kambari.
          6. paaiškino kaip užplidyti anketą.
          7. Socialinis darbuotojas suteikė info
          8. Dešinė nevaldoma, neišlaiko rašymo priemonės. Iš namų nebuvo išvykusi. 1 metai laiko. Visą laiką palydi socialinė darbuotoja.
          9. Patys mokėjo nauditis priemone.
          10. Reabilitacijos klinikoje suteikta informacija Visoriuose. Centre nebuvo.
          …Daugiau…

          Kaip vertinate Jums suteiktas paslaugas?

          Kaip dar kitaip vertinate Jums suteiktas paslaugas?

          1. Galėtų vykti greičiau. Profesionalios konsultacijos nėra. Turi pats susirinkti turi lovą, bvežimėlį.
          2. Visą informaciją ir paslaugas suteikė socialinei darbuotojai. Ji buvo maloni.
          3. Normaliai
          4. Vidutiniškai
          5. Normaliai
          6. Nulis
          7. -

          Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

          Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

          Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

          Kai kreipėtės į Centro darbuotojus, kaip dažnai susiduriate su šiomis aptarnavimo problemomis:

          Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę:

          1. Del tualeto kedes- nuolatos laukiama. Siuo atveju kliente kalba uz save ir uz drauges tevus.
          2. Noretu,kad leistu pastyti masina nemokamai neribota laika. Paeiti negali. Net vaistu nusipirkti negali.
          3. Sutiktų prisidėti finansiškai, jeigu tik būtų ir matytųsi nauda.
          4. Labai daug kalbėta, bet nesuteikiama informacija, neskambinama net tada, kai pažadama paskambinti. ar elektroniniu paštu, taip pat mielai išklausytu ir telefonu.
          5. Kad suteiktų daugiau
          6. Kreipiausi vieną kartą į centrą. Gerai būtų, kad ateitų padėti darbuotojas reikalui esant, nes neįmanoma palikti ligonio vienos. Pageidavimas- jeigu patį ligonį nuvežti pas gydytoją- ar būtų galimybė?
          7. Sunku pasakyti. Gydytojai turi būti informuoti, nes ko reikia, kas prillauso. Nežinojo, kad sauskelnės priklauso. Mano, kad gydytojas turi informuoti apie priemonės. Po to eina centras. Gydytojas turi atitaikyti kas reikalinga. pačiam centrui- daugiau dėmesio kiekvienam žmogui, daugiau informacijos ateinančiam klienyui, Nesutvarkytas transportas. Jeigu lova - jau prasideda problemos. Pietūs ilgoki. Galėtų pasikeisdami.
          8. Kai gyvena arti- jokių pageidavimų. Ir - viskas gerai. Jeigu būtų elektrinis vežimėlis - tada prisidėtų finansiškai. Paskambinti ir pranešti kokie anketos rezultatai, kai anketa bus baigta. Kada paskambinsiu- tada bus gerai.
          9. Nesilankė nė karto centre, bet aptarnavo be priekaištų. Klientė neturi lėšų, todėl negali prisidėti finansiškai.
          10. Tik vieną kartą kreipėsi, buvo vikas gerai, ir,kad nori, kad daugiau nereikėtų. Į prieš tai esantį klausimą nenorėjo daug sakyti, nes tik vieną kartą buvo, ir buvo viskas gerai, ir daugiau nieko nenori žinoti.
          …Daugiau…

          Užsienio šalyse, asmenys gaunantys technines priemones, padengia simbolinę dalį išlaidų. Taip yra ugdomas žmonių sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar sutiktumėte Jūs simboliškai finansiškai prisidėti prie priemonės įsigijimo, parodant savo sąmoningumą ir gaunant aukštesnio lygio aptarnavimą?

          Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

          Jūsų amžius:

          Lytis

          Anketos užpildymo data

          1. 2012 11 20
          2. 2012 11 20
          3. 2012 11 20
          4. 2012 11 19
          5. 2012 11 19
          6. 2012 11 19
          7. 2012 11 19
          8. 2012 11 19
          9. 2012 11 19
          10. 2012 11 19
          …Daugiau…
          Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą