Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Vilniaus skyriuje

Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę:

  1. Del tualeto kedes- nuolatos laukiama. Siuo atveju kliente kalba uz save ir uz drauges tevus.
  2. Noretu,kad leistu pastyti masina nemokamai neribota laika. Paeiti negali. Net vaistu nusipirkti negali.
  3. Sutiktų prisidėti finansiškai, jeigu tik būtų ir matytųsi nauda.
  4. Labai daug kalbėta, bet nesuteikiama informacija, neskambinama net tada, kai pažadama paskambinti. ar elektroniniu paštu, taip pat mielai išklausytu ir telefonu.
  5. Kad suteiktų daugiau
  6. Kreipiausi vieną kartą į centrą. Gerai būtų, kad ateitų padėti darbuotojas reikalui esant, nes neįmanoma palikti ligonio vienos. Pageidavimas- jeigu patį ligonį nuvežti pas gydytoją- ar būtų galimybė?
  7. Sunku pasakyti. Gydytojai turi būti informuoti, nes ko reikia, kas prillauso. Nežinojo, kad sauskelnės priklauso. Mano, kad gydytojas turi informuoti apie priemonės. Po to eina centras. Gydytojas turi atitaikyti kas reikalinga. pačiam centrui- daugiau dėmesio kiekvienam žmogui, daugiau informacijos ateinančiam klienyui, Nesutvarkytas transportas. Jeigu lova - jau prasideda problemos. Pietūs ilgoki. Galėtų pasikeisdami.
  8. Kai gyvena arti- jokių pageidavimų. Ir - viskas gerai. Jeigu būtų elektrinis vežimėlis - tada prisidėtų finansiškai. Paskambinti ir pranešti kokie anketos rezultatai, kai anketa bus baigta. Kada paskambinsiu- tada bus gerai.
  9. Nesilankė nė karto centre, bet aptarnavo be priekaištų. Klientė neturi lėšų, todėl negali prisidėti finansiškai.
  10. Tik vieną kartą kreipėsi, buvo vikas gerai, ir,kad nori, kad daugiau nereikėtų. Į prieš tai esantį klausimą nenorėjo daug sakyti, nes tik vieną kartą buvo, ir buvo viskas gerai, ir daugiau nieko nenori žinoti.
  11. Būtų daugiau reklamos, informacijos, paaiškinimu, nes truksta. Jeigu kokybiškas - tada galima prisidėti finansiškai. Žiūrint kiek kainuos. Atsakinėjo už savo mamą. Į prieš tai buvusį klausimą apie aptarnavimo problemas negalėjo nieko atsakyti, nes buvo vieną kartą. Vežimėlis- visai niekam tikęs. Vaištynių vis nėra ir nėra. Susidaė įspūdį: "buvai, gavai ir daugiau nieko nenorėk".
  12. Labai blogai, kad neatveža į namus. Reikalingas pristatymas į namus būtinai. Apmokymas yra būtinas. Viena mandagi, o kitas jaunuolis - nemandagus, nemalonu buvo kreiptis iš 102 ar 103kabineto ( Kauno gatvėje). Ten , kur išduoda pažymėjimus.
  13. Ligonis buvo namuose- nebuvo su kuo palikti namuose. Buvo pasimetimas. Nebuvo pasiūlyta parvežti. Juk ne visi turi transportą. Būtų gerai, patogu - kad atvežtų į namus. Prašymus- kad galima būtų internetu. Kol adaptuojiesi- labai sunku. O dar- papilomi darbai pradinis periodas aertimiesiems. Gali būti galima - IŠSIPIRKTI kai kurias priemones IŠSIMOKĖTINAI. Nes tuo metu sunku ir morališkai, ir fiziškai, ir didelis stresas. Po to, kai netenki artimo- gali būti skyrius, kad priimtų tuos daiktus. Ar tai telefono centras, ar interneto puslapis- kur galės pasiūlyti, ar atiduoti. Koordinatinis centras, kad padėtų pritaikyti, surasti, patarti. apsikeitimas, ką turi - atduoti. Lengvina dalią. Psichologo pagalba BŪTINAI - artimiesiems. Ar draugija su sandėliais, kur galima surasri reikiamus daiktus. Ar batai - pritaikyti žiemai. Daug reikėjo -vienam kartu. Priemonių sandėlys- nuoma, pasiskolinti.
  14. Labai daug dokumentacijos. Vargina popierizmas.
  15. Naujesnės priemonės. Reikėtų naujo vežimėlio, naujos vaikštynės.
  16. Linkėjimas: kad būtų geri kaip centro darbuotojai
  17. Nemokamai vaistų arba pigiau. Maisto prekės, kad būtų pigiau. Laiptai - prie įėjimo. Negali įvažiuoti. Šąla ir po lietumi.
  18. Viską daro taip kaip reikia.
  19. Pristatymas į namus, kad būtų. Nebuvo pristatyta galimybė nemokamai pristatyti.
  20. Darbuotojai,kad gautų geresnius atlyginimus, ir jie galėtų geriau dirbti. Taip pat, klientė siūlo, kad pinigai, kurie skirti ligoniui, nebūtų buvę sumažinti, bet būtų buvę pervesti iš karto paslaugų gerinimui.
  21. Palinkėjimas: geriau informuoti, pamokinti.
  22. Daugiau informacijos iš socialinio darbuotojo arba iš gydymo įstaigos, kad suteiktų informacijos. Nes nuvežama. Pati centre nesilanko.
  23. Viskas puiku.
  24. Yra patenkinta, jokių pageidavimų ir pasiūlymų neturi.
  25. Šeimos gydytojams suteikti informaciją,kad galėryu tapaciemn
  26. Neįgaliųjų pagalba - labai silpnai sprendžiamas klausimas. Trumpam, kelioms valandoms palikti žmogų -centro darbuotojų. Namuose reikalinga reabilitacija, pagelbėti, kokie nors pratimai reikalingi, kad reabilitologas. Poliklinika neturi. 1 kvota 83 ligoniams. Neduoda kvotos.
  27. Geranoriškumo daugiau, kad turėtų darbuotojai. Reabilitacijos klinikoje labai patiko
  28. Centras visai nedirba. Niekoas nieko nesako. Suteiktų daugiau informacijos, daugiau bendrautų. Pateiktų daugiau pasiūlymų.
  29. Ir taip viską šauniai tvarko. Reaguoja greitai. Šypsosi.